tuhman näköiset lapset!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöhkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Taisin osua oikeaan: mammaojen ilmeistä näkee, että
likainen naama, laiha, resaiset vaatteet, on paha lapsi.

ei lihava, mutta pulska, pyöreänaamainen retrovaatelapsi on automaattisesti kiltti lapsi.

oli todellisuus mitä tahansa...

samalla tavalla me määritämme aikuisetkin ulkonäön perusteella.

sulla taitaa olla av tuota retrovaatetta vastaan. mä puhuin lapsen ulkonäöstä en vaatteista. retrovaate voi olla yhtä ilkeen näköinen jos siinä on 78reikää ja eiliset kalakeitot kuivahtaneena.

musta lihava lapsi on syöttäjän vika, ja siitä tulee lapsi kärsimään, kuten minä aikoinaan... kun kerta tässä rönsyillään.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pöhkö:

ei lihava, mutta pulska, pyöreänaamainen retrovaatelapsi on automaattisesti kiltti lapsi.

sulla taitaa olla av tuota retrovaatetta vastaan. mä puhuin lapsen ulkonäöstä en vaatteista. retrovaate voi olla yhtä ilkeen näköinen jos siinä on 78reikää ja eiliset kalakeitot kuivahtaneena.

musta lihava lapsi on syöttäjän vika, ja siitä tulee lapsi kärsimään, kuten minä aikoinaan... kun kerta tässä rönsyillään.. :D

no en tykkää niistä, mutta yleensä nuo retrolasten vanhemmat duunaa jotain niiden vaatteiden kanssa, eli elämäntyö on vaihdella niitä joka päivä ja ostella /myydä... huolehtia laspensa ulkonäöstä on se elämäntehtävä.

Alkuperäinen kirjoittaja pöhkö:

no en tykkää niistä, mutta yleensä nuo retrolasten vanhemmat duunaa jotain niiden vaatteiden kanssa, eli elämäntyö on vaihdella niitä joka päivä ja ostella /myydä... huolehtia laspensa ulkonäöstä on se elämäntehtävä.

siis harvoin retroissa on reikiä tai ovat likaisia, koska nämä ovat niitä mammoja, jotka jo vuonna 50 miettivät, että sitten kun saan lapsen, puen sen niin ja niin ja jo 10-vuotiaana miettivät ja suunnittelivat häänsä jne...

Eikö puhtaat, ehjät vaatteet ole ihan ihmisoikeus? :o Retroa tai ei, mutta likaisissa ja resuisissa ei kenenkään kuulu mun mielestäni kulkea.

Koulussa muistan että tuhmat lapset näyttivät tyhmiltä ja virnuilevilta:-)
2:lla oli aina ontto ilme.. yksi oli pienkokoinen ja epäsymmetriset kasvot ( poika ),.. Tosin ne kaikkein tuhmimmat ja tyhjäpäisimmät taisivat joutua erityisluokalle jo tokalla luokalla.

Itse olin koulussa kiltti ja sosiaalisesti lahjaton ja myös näytin sille.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
2:lla oli aina ontto ilme.. yksi oli pienkokoinen ja epäsymmetriset kasvot ( poika ),.. Tosin ne kaikkein tuhmimmat ja tyhjäpäisimmät taisivat joutua erityisluokalle jo tokalla luokalla.

Just, sosiaalisesti hyväksytty ei suomessa erehdy nauramaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:

ja sun jutuissa paistaa edelleen toi sosiaalinen lahjattomuus! :D *vitsi, vitsi*

omalta kouluajalta muista, että puolet pojista oli ilkeitä.yksi pisteli kynällä selkään koko ajan ja lainaili kumia eikä antanut takaisin.
ja ennen kaikki oli samalla luokalla, myös erityislapset. kerran pelkäsin että kuolen, kun kävelin koulun kerhosta kotiin päin, ja yksi hidasälyinen poika otti sellaisen sairaan ilmeen kasvoilleen ja kaatoi minut lumeen kerran toisensa jälkeen. yritin aina lähteä mutta kaatoin uudestaan. oli muita vanhempi ja minä olin luokan pienin tai toiseksipienin koko kouluajan, kuin heinäsirkka, ja se oli sellainen 2 kertaa painavampi tyyppi. ei mitään mahdollisuuksia.

en tiedä miten olisi käynyt jollei koulun rehtori olisi sattumalta liikknut siellä päin ja se pästi mut meneen ja jatkoi matkaa ennen kuin rehtori tuli kohdalle.

silloin pelkäsin että kuolen. kenellekään en koskaan kertonut.

En ymmärtänyt oikein kysymystä. Mitä väliä sillä on että miltä se lapsi näyttää?! Kyllä mun lapset näyttää välillä kilteiltä, tuhmilta, pelästyneiltä, huvittuneilta jne... Mutta mitä ihmeen väliä sillä on???!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
En ymmärtänyt oikein kysymystä. Mitä väliä sillä on että miltä se lapsi näyttää?! Kyllä mun lapset näyttää välillä kilteiltä, tuhmilta, pelästyneiltä, huvittuneilta jne... Mutta mitä ihmeen väliä sillä on???!!!

ei voi ymmärtää jos ei ole ku retorisia.

aika moni vastaan tulija onkin sellaista harmaata-ei minkään erikoisen näköistä lasta mutta joistakin vaan paistaa tuhmuus/kiltteys.

Yhteistyössä