V
vierailija
Vieras
Kun mikään ei riitä...
Minkä pitäisi riittää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun mikään ei riitä...
Kun mikään ei riitä...
Ei tartte kun olen siisti muutenkin. Heräsin upean naiseni vierestä ja sitten täytin hänen(kin) toiveen, mmmmmmPitäisikö sinun vaikka siistiytyä ja lähteä etsimään niitä kaipaamiasi naisia, kun vaikuttaa siltä, ettet saa tältä palstalta haluamaasi, vain huonoa tuulta?
Ei tartte kun olen siisti muutenkin. Heräsin upean naiseni vierestä ja sitten täytin hänen(kin) toiveen, mmmmmm
Ja sitten molemmat oli enemmän kuin tyytyväisiä. Vahva suositus kaikille palstalaisille aamulemmiskelylle(kin)
Sori vaan mutta # 57 on eri kirjoittaja kuin minä #54Mistä? Sun tarinoistasi?![]()
Sori vaan mutta # 57 on eri kirjoittaja kuin minä #54
Mutta allekirjoitan hänen kommenttinsa, on takuulla oikeassa![]()
Rättis vai Suoer-Setis? Molemmilla jutut ovat yhtä säälittäviä.Ei tartte kun olen siisti muutenkin. Heräsin upean naiseni vierestä ja sitten täytin hänen(kin) toiveen, mmmmmm
Ja sitten molemmat oli enemmän kuin tyytyväisiä. Vahva suositus kaikille palstalaisille aamulemmiskelylle(kin)
Eivätkö he sinun päässäsi ole kuitenkin sama henkilö, joten mitä väliä?Rättis vai Suoer-Setis? Molemmilla jutut ovat yhtä säälittäviä.
Eivät ole. Rättis on yleensä, ei aina, fiksu tyyppi toisin kuin S-S alias P-P, palstan pahin kiusaaja ja herjaaja.Eivätkö he sinun päässäsi ole kuitenkin sama henkilö, joten mitä väliä?
Upea seksielämä on siis säälittävää sinusta!?Rättis vai Suoer-Setis? Molemmilla jutut ovat yhtä säälittäviä.
No mieti! Numerovihje löytyy tekstistä! Miten päivänselvä asia voi olla sinulle niin vaikeaa?Voi olla, että olet, voi olla, ettet ole. Ei sillä niin väliä ole.
Niin ja siis mikä kommentti?
Tuskin puolisonne hihkuvat onnestaan. Helvetissäkin heillä on paremmat oltavat juttujenne perusteella.Upea seksielämä on siis säälittävää sinusta!?
Säälimme sinua me onnellisessa parisuhteessa elävät.