Tuhannet mamutytöt elävät kunniaväkivallan uhan alla Suomessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasistinen uutinen!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomalaiset naiset valitsevat mamuista aina ne eniten länsimaalaistuneet ja sitten valittavat kun mies hakkaa. Valitse ensi kerralla uskonnostaan tietävä ja uskontoa harjoittava mies.
Aijaa...mulle taas ei sopisi uskontoaan harjoittava mies, menisi ihan hiton hankalaksi kaikin puolin. Maallistuneen kanssa elämä sujuu kivasti ja väkivallalla ei ole koskaan uhattu, ei oo menojani yritetty rajoittaa, jne. Islamin säännöt ei koske mua tai lapsiakaan sen puoleen, ei ole poikaa ympärileikattu eikä leikatakaan, ja sitä rataa.

Juu, tiedän siippani olevan usean teikäläisen mittapuun mukaan kamalan kehno muslimi ja ihminen mutta suoraan sanottuna ei kiinnosta :D

Ja kauanko olet ollut naimisissa taman uskontoaharjoittavan miehesi kanssa? Puhutko arabiaa? Tunnetko hanen arabiystaviensa vaimot? Pystytko keskustelemaan heidan kanssaan ARABIAKSI? Ja kauanko olet asunut miehesi kotimaassa? Luulisin 24,5 vuoden jalkeen ymmartavani JOTAKIN islamista.

Jos tunnet Islamia niin tiedät varmasti, että miehen kuuluu kohdella vaimoaan kuin kuningatarta. Tätä ex-miehesi ei näköjään tiennyt......

Aijaa...mulle taas ei sopisi uskontoaan harjoittava mies, menisi ihan hiton hankalaksi kaikin puolin. Maallistuneen kanssa elämä sujuu kivasti ja väkivallalla ei ole koskaan uhattu, ei oo menojani yritetty rajoittaa, jne. Islamin säännöt ei koske mua tai lapsiakaan sen puoleen, ei ole poikaa ympärileikattu eikä leikatakaan, ja sitä rataa.

Juu, tiedän siippani olevan usean teikäläisen mittapuun mukaan kamalan kehno muslimi ja ihminen mutta suoraan sanottuna ei kiinnosta :D

Sehän on hyvä, että tämä elämä sujuu. Onnea! Mutta kai miehesi on tietoinen (ja varmasti sinäkin) että Jumala päästää paratiisiin vain ne jotka sinne haluavat?

Sehän on hyvä, että tämä elämä sujuu. Onnea! Mutta kai miehesi on tietoinen (ja varmasti sinäkin) että Jumala päästää paratiisiin vain ne jotka sinne haluavat?

Mulle mitään jumalaa ei ole edes olemassa, miehen usko on hänen sisällään eikä hän siitä mulle juurikaan puhu vaan se on täysin hänen henkilökohtainen juttunsa.

Jos tunnet Islamia niin tiedät varmasti, että miehen kuuluu kohdella vaimoaan kuin kuningatarta. Tätä ex-miehesi ei näköjään tiennyt......

Kylla mullakin meni muutama vuosi ennenkuin mua alettiin kohdella kuin kuningatarta. Sulla on mun arvion mukaan takana noin 2-4 vuotta monikulttuurista suhdetta. Arabiaksi osaat tervehtia ja islamista olet kuullut mieheltasi ja hanen ystaviltaan? Meinaan vaan etta sun mukaan ma ymmarran islamista vahemman kuin sina. Voin kertoa, etta asuin arabimaassa 3 vuotta ennen kuin tapasin ex-mieheni.

Kylla mullakin meni muutama vuosi ennenkuin mua alettiin kohdella kuin kuningatarta. Sulla on mun arvion mukaan takana noin 2-4 vuotta monikulttuurista suhdetta. Arabiaksi osaat tervehtia ja islamista olet kuullut mieheltasi ja hanen ystaviltaan? Meinaan vaan etta sun mukaan ma ymmarran islamista vahemman kuin sina. Voin kertoa, etta asuin arabimaassa 3 vuotta ennen kuin tapasin ex-mieheni.

Arabimaassa asuminen ei tarkoita sitä, että tuntisit islamia. Kuten olet ennenkin varmasti kuullut: Islam ja muslimit eivät ole sama asia. Jos totta puhutaan, ei-muslimi tuskin koskaan tulee tuntemaan islamin oikeaa luonnetta niin kauan kunnes tulee islamiin.

Ja mitä minuun tulee, elän ISLAMISSA, Jumalan palvelijana, parhaani mukaan, viimeisen profeetan esimerkkiä seuraten.

Jos miehesi kohteli sinua alussa hyvin, mikä meni vikaan?

Arabimaassa asuminen ei tarkoita sitä, että tuntisit islamia. Kuten olet ennenkin varmasti kuullut: Islam ja muslimit eivät ole sama asia. Jos totta puhutaan, ei-muslimi tuskin koskaan tulee tuntemaan islamin oikeaa luonnetta niin kauan kunnes tulee islamiin.

Ja mitä minuun tulee, elän ISLAMISSA, Jumalan palvelijana, parhaani mukaan, viimeisen profeetan esimerkkiä seuraten.

Jos miehesi kohteli sinua alussa hyvin, mikä meni vikaan?

Arabimaassa kun asuu, saa ERITTAINERITTAIN selkean kuvan islamista. Jos mina naisena voin menna parturiin/kioskille/postilaatikolle vain miespuolisen sukulaisen kanssa (5-vuotias MIESKIN riittaa vahdiksi) tai jos mieheni laakari-ja lakimiesystavien vieraillessa kotonani minun ja 12-vuotiaan tyttareni on pysyttava naistenpuolella talossa ja lista on hyyyyvin pitka niin islamin suhde naisiin kay nopeasti erittain selvaksi.
Ja mika meni vikaan? Se kun muutettiin toiselle puolelle maata, miehen perheen lahelle.

Sori kun sanon, mutta kuulostaa silta, etta et ela ISLAMISSA vaan jossain ideaalikuvassa jonka olet rakastumisen myota itsellesi luonut uskonnosta, josta et tieda kuin pintaraapaisun. Ja kylla, minulla on paljon ystavia, jotka ovat muslimien kanssa naimisissa. Ja kylla, ymmarran 24,5 vuoden jalkeen sen verran arabiaa, etta ymmarran mita arabimaiden tiedoitusvalineet opettavat islamista, naisen asemasta perheessa ja lansimaiden vaarauskoisista. Ja veikkaampa, etta sina et sita halua kuulla.

Arabimaassa kun asuu, saa ERITTAINERITTAIN selkean kuvan islamista. Jos mina naisena voin menna parturiin/kioskille/postilaatikolle vain miespuolisen sukulaisen kanssa (5-vuotias MIESKIN riittaa vahdiksi) tai jos mieheni laakari-ja lakimiesystavien vieraillessa kotonani minun ja 12-vuotiaan tyttareni on pysyttava naistenpuolella talossa ja lista on hyyyyvin pitka niin islamin suhde naisiin kay nopeasti erittain selvaksi.
Ja mika meni vikaan? Se kun muutettiin toiselle puolelle maata, miehen perheen lahelle.

Jos sait selkeän kuvan Islamista, niin varmasti tiedät, että Islamin pohja on Tauhiidissa, LÄÄ ILÄÄHÄ ILLALLAAH. Muslimit alistuvat Allahin tahtoon, koska Allah on Al-Aleem, Kaikkitietävä. Hän on määränyt meille asioita ja me tottelemme, parhaamme mukaan. Näin on meille parasta. Jos tämän tiedät miksi valitat siitä, että naisia suojellaan?

Musun ex-vaimo, kuvailemasi asiat on vissiin aika lailla kulttuurisidonnaisia, eikä niinkään uskontosidonnaisia?

Täällä meilläpäin asuu aika monta Irakista aikoinaan tullutta kristittyä perhettä. Heillä on noita käyttäytymissääntöjä vaikka kuinka. Juuri tuon kaltaisia joista kerroit.

Sori kun sanon, mutta kuulostaa silta, etta et ela ISLAMISSA vaan jossain ideaalikuvassa jonka olet rakastumisen myota itsellesi luonut uskonnosta, josta et tieda kuin pintaraapaisun. Ja kylla, minulla on paljon ystavia, jotka ovat muslimien kanssa naimisissa. Ja kylla, ymmarran 24,5 vuoden jalkeen sen verran arabiaa, etta ymmarran mita arabimaiden tiedoitusvalineet opettavat islamista, naisen asemasta perheessa ja lansimaiden vaarauskoisista. Ja veikkaampa, etta sina et sita halua kuulla.

Kerro toki....Tosin minä seuraan Qurania, en arabimaiden tiedotusvälineitä.

Jos sait selkeän kuvan Islamista, niin varmasti tiedät, että Islamin pohja on Tauhiidissa, LÄÄ ILÄÄHÄ ILLALLAAH. Muslimit alistuvat Allahin tahtoon, koska Allah on Al-Aleem, Kaikkitietävä. Hän on määränyt meille asioita ja me tottelemme, parhaamme mukaan. Näin on meille parasta. Jos tämän tiedät miksi valitat siitä, että naisia suojellaan?

Sori, kavin akkia suihkussa, on niin halavatun kuuma:)

Naisia todella suojellaan, en milloinkaan kokenut uhkana muita miehia, kunhan raahasin poikalapsen mukanani joka paikkaan, ja peitin hyvin itseni- toisaalta varmaan kukaan hullu suomalainen raiskaajakaan ei ensimmaisena valitse "hyvinpukeutunutta" toisessa kadessa lasta riiputtavaa uhria:). Naista suojellaan MUILTA miehilta muttei omalta. Jos tarvitset apua perhevakivaltaan, ei ole ketaan joka kuuntelee.

Ja ex-mieheni kunniaksi sanottakoon, etten kylla joutunut kovin kovaa vakivaltaa kokemaan. Ja kauan hanella olikin tarjota vastapainoksi islamin maarittelemaa turvaa naiselle: hyva toimeentulo yms. No, minun tarinani onkin vahan eri juttu mutta voin sanoa, etta kun kayn Suomessa tai luen tiedotusvalineista kuinka hyvauskoista ja naiivia vakea on siella islamiin nahden, niin itku meinaa paasta. Itse tyoskentelin jo kauan ennenkuin mieheni "valitsin" musliminaisten kanssa, nain ja kuulin kaikenlaista tarinaa mutta kun mieheni tapasin ajattelin etta HAN ei ainakaan. Hah hah.

Sori, kavin akkia suihkussa, on niin halavatun kuuma:)

Naisia todella suojellaan, en milloinkaan kokenut uhkana muita miehia, kunhan raahasin poikalapsen mukanani joka paikkaan, ja peitin hyvin itseni- toisaalta varmaan kukaan hullu suomalainen raiskaajakaan ei ensimmaisena valitse "hyvinpukeutunutta" toisessa kadessa lasta riiputtavaa uhria:). Naista suojellaan MUILTA miehilta muttei omalta. Jos tarvitset apua perhevakivaltaan, ei ole ketaan joka kuuntelee.

Olen todella pahoillani, että olet joutunut kokemaan kovia. Yrititkö ikinä kertoa ongelmistasi esim. masjidissa?

[QUOTE="vieras";23236542]Ja monet suomalaiset naiset elävät perheväkivaltahelvetissä ja monet heistä kuolevat lopulta hengiltä hakattuina. Eivätkä aina lapsetkaan ole turvassa.[/QUOTE]

"Maahanmuuttajan väkivaltarikos on useimmin perheväkivaltaa

Kun Suomessa asuva maahanmuuttaja syyllistyy väkivaltarikokseen, parisuhdeväkivalta on tavallisin rikostyyppi. Lisäksi rikoksentekijä on tyypillisesti selvinpäin, kertoo tutkija Martti Lehti Oikeuspoliittisesta tutkimuslaitoksesta.

"Perheväkivalta on maahanmuuttajien henkirikosten joukossa suurin ryhmä, ja mustasukkaisuus on ehkä korostuneempi motiivi. Vieraassa ympäristössä eläminen osaltaan kiristää perhesuhteita", Lehti toteaa.

Poikkeuksen tekevät Lehden mukaan venäläiset, joiden henkirikokset muistuttavat suomalaisten tekemiä: päihtyneet miehet tappelevat keskenään.

"Maahanmuuttajien rikollisuustaso on kaiken kaikkiaan olennaisesti korkeampi kuin kantaväestön, vaikka heidän tekemiensä rikosten lukumäärä onkin pieni", Lehti sanoo.

Maahanmuuttajanaisten riski kuolla henkirikoksen uhrina on lähes kaksi kertaa niin suuri kuin syntyperäisten suomalaisten. Miesten kohdalla eroa ei ole.

Vuosina 2002–2007 Suomessa surmatuista naisista neljä prosenttia oli muualta tulleita. Maahanmuuttajanaisten surmaajista kuitenkin yli kolmasosa oli suomalaisia."

Maahanmuuttajan väkivaltarikos on useimmin perheväkivaltaa | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Oma kaupunki

Uusimmat

Yhteistyössä