V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kinkkis:Jos saa avautua niin sillä perusteella, että jos olet tavis parisuhteessa elävä työsskäyvä niin älä edes unelmoi. Kenelläkään normaalilla työssäkäyvällä perheellä ei ole villemmissä unelmissakaan varaa viikon täyshoitoon kylpylässä.
En tarkoita, etteikö ole hyvä, että tukea tarvitsevat perheet pääsevät lomailemaan, mutta olis se kiva, että taviksetkin pääsis.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja kinkkis:Jos saa avautua niin sillä perusteella, että jos olet tavis parisuhteessa elävä työsskäyvä niin älä edes unelmoi. Kenelläkään normaalilla työssäkäyvällä perheellä ei ole villemmissä unelmissakaan varaa viikon täyshoitoon kylpylässä.
En tarkoita, etteikö ole hyvä, että tukea tarvitsevat perheet pääsevät lomailemaan, mutta olis se kiva, että taviksetkin pääsis.
Kyllä taviksetkin pääsee ja vielä ihan keskituloiset tavikset.
Alkuperäinen kirjoittaja kinkkis:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja kinkkis:Jos saa avautua niin sillä perusteella, että jos olet tavis parisuhteessa elävä työsskäyvä niin älä edes unelmoi. Kenelläkään normaalilla työssäkäyvällä perheellä ei ole villemmissä unelmissakaan varaa viikon täyshoitoon kylpylässä.
Kyllä taviksetkin pääsee ja vielä ihan keskituloiset tavikset.
Mikä on sun mittapuussa keskituloinen? Ja minne kerro kerro äkkiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinne ihan taviksetkin pääsee ja minä tunnen ihmisiä, jotka on pirunpäiten hakeneet vaikka olisi rahaa kustantaa isovanhemmatkin mukaan ihan normaali lomamatkalle. Lomailevat myös etelässä jne mutta ovat hakeneet muuten vain noille tuetuillekin ja päässeet. Se minua vituttaa, että pääsee sellaisetkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinne ihan taviksetkin pääsee ja minä tunnen ihmisiä, jotka on pirunpäiten hakeneet vaikka olisi rahaa kustantaa isovanhemmatkin mukaan ihan normaali lomamatkalle. Lomailevat myös etelässä jne mutta ovat hakeneet muuten vain noille tuetuillekin ja päässeet. Se minua vituttaa, että pääsee sellaisetkin.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinne ihan taviksetkin pääsee ja minä tunnen ihmisiä, jotka on pirunpäiten hakeneet vaikka olisi rahaa kustantaa isovanhemmatkin mukaan ihan normaali lomamatkalle. Lomailevat myös etelässä jne mutta ovat hakeneet muuten vain noille tuetuillekin ja päässeet. Se minua vituttaa, että pääsee sellaisetkin.
Kuten on jo mainittu, raha ei ole ainut haku- ja myöntämisperuste.
Tuettuja lomia voi hakea kuka vaan, mitä siitä vittuuntumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinne ihan taviksetkin pääsee ja minä tunnen ihmisiä, jotka on pirunpäiten hakeneet vaikka olisi rahaa kustantaa isovanhemmatkin mukaan ihan normaali lomamatkalle. Lomailevat myös etelässä jne mutta ovat hakeneet muuten vain noille tuetuillekin ja päässeet. Se minua vituttaa, että pääsee sellaisetkin.
Niinpä.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinne ihan taviksetkin pääsee ja minä tunnen ihmisiä, jotka on pirunpäiten hakeneet vaikka olisi rahaa kustantaa isovanhemmatkin mukaan ihan normaali lomamatkalle. Lomailevat myös etelässä jne mutta ovat hakeneet muuten vain noille tuetuillekin ja päässeet. Se minua vituttaa, että pääsee sellaisetkin.
Niinpä.
Niin voi ja tiedän ettei raha ole ainut peruste. Mutta kun nämä, jotka niitä on hakeneet ja saaneet niin ovat ihan vain muuten päättäneet testata ja valehdelleet sinne jotain paskaa siitä miten on muka rankkaa ja sitten nauravat partaansa, kun saavat sen loman. Eli törkeää minusta, että ne joilla ei oikeasti ole mahdollisuutta muuten lomailla niin tuollaiset saa ne lomat.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinne ihan taviksetkin pääsee ja minä tunnen ihmisiä, jotka on pirunpäiten hakeneet vaikka olisi rahaa kustantaa isovanhemmatkin mukaan ihan normaali lomamatkalle. Lomailevat myös etelässä jne mutta ovat hakeneet muuten vain noille tuetuillekin ja päässeet. Se minua vituttaa, että pääsee sellaisetkin.
Niinpä.
Niin voi ja tiedän ettei raha ole ainut peruste. Mutta kun nämä, jotka niitä on hakeneet ja saaneet niin ovat ihan vain muuten päättäneet testata ja valehdelleet sinne jotain paskaa siitä miten on muka rankkaa ja sitten nauravat partaansa, kun saavat sen loman. Eli törkeää minusta, että ne joilla ei oikeasti ole mahdollisuutta muuten lomailla niin tuollaiset saa ne lomat.
Valehtelu on toki asia erikseen, itse en koskaan kehtaisi eikä ole ollut tarvettakaan keksiä juttuja.
Toisaalta, kukaan ei voi tietää mitä toisessa perheessä tapahtuu neljän seinän sisällä.