TUETUT LOMAT onko muut saaneet päätöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Haimme Virkistyslomilta tuettua lomaa ja saimme sen, haimme Ikaalisiin mutta loma tuli Pajulahteen, ei siinä mitään, sekin kelpaa, mutta heidän sivuilla ei näy Pajulahden lomaa noilla päivämäärillä, joten mietin onkohan tuossa kirjoitusvirhe ja pääsimmekin Ikaalisiin? Heidän toimisto on jo suljettu joten pääsen soiittamaan vasta tiistaina. Onko jollakin muulla käynyt samoin?

täh. vastahan niitä haettiinkin kesälle! ei kaise päätös nyt näin äkkiä tule. luulisin että toukokuun lopulla ,kesäkuun alussa 2kk ennen lomaa tulee tieto.

12.7-17.7, mutta tuolla päivämäärällä ei löydy virkistyslomilta Pajulahden lomaa, ja toi päivämäärä täsmää Ikaalisen lomaa jota haettiinkin. Hitsi, olis kiva nyt tietää mihin ollaan menossa

Alkuperäinen kirjoittaja määä:
täh. vastahan niitä haettiinkin kesälle! ei kaise päätös nyt näin äkkiä tule. luulisin että toukokuun lopulla ,kesäkuun alussa 2kk ennen lomaa tulee tieto.
Hakuaika on päättynyt 1.4, mutta nyt tuli jo päätös, kolme vuotta sitten se tuli hikisesti kuukaus ennen loman alkua, kivempi tosin näin.

Mä tein päivemmällä tällaisen aloituksen, kun sain itse samasta paikasta tänään päätöksen. Tosi pian kyllä tuli!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1376598#m15350445

Me haettiin ja saatiin Ikaalisten kylpylään, tosin elokuussa.

Onpa kyllä outoa, kun ei lapsiperhelomia näytä tuolla pajulahdessa olevan ollenkaan. Ovatkohan vaihtaneet koko loman paikkaa siltä ajalta, vai tullut teidän kirjeeseen moka? Soita tiistaina, niin eiköhän silloin vastata. Hyvinhän tässä on vielä aikaa ;).

Tää on kyllä mysteeri koko juttu, eli oltiin haettu Ikaalisen kylpylään mutta alkamispäivä oli vasta heinäkuunlopulla kun tarkistin tuosta hakemuksen kopiosta. Ei siinä mitään kyllä tuo Pajulahtikin meille passaa kunhan vaan päästään jonnekin, mutta ajankohtakin oli eri.....hmm. jonkun toisen järjestön kautta haettiin tuolle samalle ajankohdalle Päiväkumpuun. Mutta aika hassua että tarjoavat lomaa eri ajankohdalle ja eri paikkaan kun haettu.

12.7. - 17.7. Ikaalisten kylpylä

Onhan tuolla tuollainenkin vaihtoehto? Muttei Pajulahtea missään lapsiperheversiossa. Onko teillä sit niitä kouluikäisiä lapsia, joille tuo heinäkuun lopun loma oli tarkoitettu. Mietin vaan, et ovatko jotenkin soveltaneet, jos teillä on pienemmät lapset tjsp.

Tai en mä tiedä. On kyl ihan ihme juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
12.7. - 17.7. Ikaalisten kylpylä

Onhan tuolla tuollainenkin vaihtoehto? Muttei Pajulahtea missään lapsiperheversiossa. Onko teillä sit niitä kouluikäisiä lapsia, joille tuo heinäkuun lopun loma oli tarkoitettu. Mietin vaan, et ovatko jotenkin soveltaneet, jos teillä on pienemmät lapset tjsp.

Meillä on kaksi kouluikäistä ja kaksi leikki-ikäistä, joten 50/50 menee, pitkään mietinkin että kumpaa lomaa hakisin.Mä oon vaan niin kärsimätön etten malttas sinne tiistaihin odottaa jotta saan tietää, pihkura et ottaa aivoon.

Tässä meidän kirjeessä ei lukenut, montako perhettä on valittu, mutta ryhmän numero kyllä luki. Aikuisille hierontakin kuuluu hintaan, hmm... No, mies ainakin saa mennä, itse en tiedä uskallanko.

Niin, ja itse haettiin noita pikkulapsiperheiden lomia.

Tässä meidän kirjeessä ei lukenut, montako perhettä on valittu, mutta ryhmän numero kyllä luki. Aikuisille hierontakin kuuluu hintaan, hmm... No, mies ainakin saa mennä, itse en tiedä uskallanko.

Niin, ja itse haettiin noita pikkulapsiperheiden lomia.
Me oltiin viimeks kolme vuotta sitten tuetulla lomalla ja silloin mä sain käyttää myös mieheni hieronnan eli olin tupla ajan :)

Me ei olla vielä ikinä oltu, ihan jännä kyllä mennä.

Huomasitko muuten, et tuolla Pajulahden sivulla kyllä oli tuohon aikaan joku perheiden liikuntaloma. Ehkä te oikeasti olette pääsemässä sinne. Hassua kyllä, ettei Virkistyslomien nettisivulla sanota mitään.

Me ei olla vielä ikinä oltu, ihan jännä kyllä mennä.

Huomasitko muuten, et tuolla Pajulahden sivulla kyllä oli tuohon aikaan joku perheiden liikuntaloma. Ehkä te oikeasti olette pääsemässä sinne. Hassua kyllä, ettei Virkistyslomien nettisivulla sanota mitään.
En huomannu, kävin katsomassa nyt. Olishan toi hieno homma jos päästäis tuollaseen missä olis kaikille lapsille jotain ohjelmaa eikä vaan pienemille tai isommille. Ehkä ne on tälläisille perheille järjestäny ihan oman loma-ajan. Meidän lapset on ikähaitarilla 2-15v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En huomannu, kävin katsomassa nyt. Olishan toi hieno homma jos päästäis tuollaseen missä olis kaikille lapsille jotain ohjelmaa eikä vaan pienemille tai isommille. Ehkä ne on tälläisille perheille järjestäny ihan oman loma-ajan. Meidän lapset on ikähaitarilla 2-15v.

Voi olla, jos niille on tullut useampia hakemuksia laajan ikähaitarin perheiltä, että ovat ihan oman loman teille järjestäneet. Sehän olisi tosi hieno juttu, niin isotkaan lapset eivät kyllästyisi pienten ohjelmaan, mutta pienetkin saisivat tehdä jotain!

Hyvää lomaa sulle ja perheelle pehmix :)
Mä oon oikeesti tyytyväinen kunhan jonnekin päästään. Saa muutaman päivän pysyä poissa keittiöstä ja astua valmiiseen ruokapöytään 4 kertaa päivässä. Se on mulle luksusta :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
soitin sinne ja sanoivat että tuhansien hakemuksien käsittelyssä menee useampi viikko.ei kuulemma ole vielä mitään tietoa
Soitit minne?
Virkistyslomilla on tuon paperin mukaan ollu reilu 351 hakemusta joista puolelle on myönnetty loma.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hyvää lomaa sulle ja perheelle pehmix :)
Mä oon oikeesti tyytyväinen kunhan jonnekin päästään. Saa muutaman päivän pysyä poissa keittiöstä ja astua valmiiseen ruokapöytään 4 kertaa päivässä. Se on mulle luksusta :)

Sanoppa muuta! Kiitos, ja hyvää lomaa myös sulle ja teidän koko perheelle. :flower:

Yhteistyössä