N
"Nelli"
Vieras
Hain ensimmäinen askel tuettua perhelomaa ja saimme ilmoituksen ettei meitä valittu lomalle ( osasin kyllä odottaa kielteistä vastausta ). Olemme mielestäni kerran aikaisemminkin hakeneet lomaa silloin opiskelimme molemmat minä ja mieheni ja silloin tuli myös kielteinen päätös.
Onko joku ollut tälläisellä lomalla?
Onko näihin mitään mahdollisuutta päästä oikeesti, jos ei ole yksinhuoltaja?
Meillä minä opiskelen, mieheni on töissä palkka kuussa noin 1700 -2000 ( Netto ), meillä on kaksi lasta.
Kuukausitulot Nettonona on noin 3000
Mielestäni emme ole mitään suuri tuloisia, mutta pärjäämme kun katsomme mitä ostamme ja keskitämme ostoksia ja tingimme ylimääräisistä menoista mm. lehdet jne..
En ole mikään ruikuttaja tai säälipisteiden kerääjä joten en nyt tarinoinut mitään erikoista avoimiin kysymyksiin. Laitoin vain että lapset nauttisivat lomasta kodin ulkopuolella ja lapselle on hyväksi tavata uusia ihmisiä ja kavereita ( tai jotain tuohon suuntaan )..
Onko joku ollut tälläisellä lomalla?
Onko näihin mitään mahdollisuutta päästä oikeesti, jos ei ole yksinhuoltaja?
Meillä minä opiskelen, mieheni on töissä palkka kuussa noin 1700 -2000 ( Netto ), meillä on kaksi lasta.
Kuukausitulot Nettonona on noin 3000
Mielestäni emme ole mitään suuri tuloisia, mutta pärjäämme kun katsomme mitä ostamme ja keskitämme ostoksia ja tingimme ylimääräisistä menoista mm. lehdet jne..
En ole mikään ruikuttaja tai säälipisteiden kerääjä joten en nyt tarinoinut mitään erikoista avoimiin kysymyksiin. Laitoin vain että lapset nauttisivat lomasta kodin ulkopuolella ja lapselle on hyväksi tavata uusia ihmisiä ja kavereita ( tai jotain tuohon suuntaan )..