Alkuperäinen kirjoittaja justina:Alkuperäinen kirjoittaja ärr:Joo MEIKÄKIN tekee (laskee päässään) KOLMEA työtä, mies yhtä vakitäyspäivähommaa. Mä oon lisäks koulussa ja me maksetaan talolainaa (vuokra olis isompi) jne ja ihan LUOTOLLA lähdetään lomalle!
Ja tunnen olevani suht köyhä. Ja suht rikas. Siis en saa mitään tukia, mut melkeen puolet tuloista menee lainoihin ja yli puolet taatusti kun ottaa pakolliset laskut mukaan.
Tuettuu lomaa voisin jopa hakea ja saada, mut... :xmas:
Kokeile, hae, ei se ota jos ei annakaan, olet varmasti lomasi tuolla aherruksella ansainnut.
Pakko vastata tähän vaikka ei mulle olekaan tarkoitettu. Sepä siinä onkin se pointti; Mieti miten mukava sinne lomalle on lähteä kun tietää sen itse ansainneensa!Ja tienanneensa siihen rahat! Sitte voit vähän jo ymmärtää miksi sitten sapettaa se että muut..loisii saman loman, jos näin voi sanoa.
[/quote]
Ei kun mä ajattelen, et joku MUU tarttee sitä lomaa kipeemmin kun me. =)
Ja MÄ/ME voidaan säästää/tehdä töitä enemmän nyt kun voidaan, ja lähtä lomalle niin.
Ja JOS joskus käy köpelösti, NIIN sitte voidaan lähtä tuetulle lomalle.
Meillä on kuopuksella diabeteskin, jotet db- liiton lomille päästäis aika halvalla (lue ILMAISEKSI), mut ei olla vielä menty, kun se on niin pieni, et sitte kun kasvaa ja saa enemmän vertaistukea ikätovereista. =)