Tuettuloma elokuun alussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loman tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi on näitä tuettuja lomia??? Joku muu maksaa kuitenkin näiden tuettujen lomat. On se prkl, että työssäkäyvät ja veroja maksavat joutuvat vielä toisten lomailunkin maksamaan, vaikka ei itselläkään sitä rahaa liikaa ole verotuksen jälkeen.

[QUOTE="vieras";26137310]Miksi on näitä tuettuja lomia??? Joku muu maksaa kuitenkin näiden tuettujen lomat. On se prkl, että työssäkäyvät ja veroja maksavat joutuvat vielä toisten lomailunkin maksamaan, vaikka ei itselläkään sitä rahaa liikaa ole verotuksen jälkeen.[/QUOTE]

Oletko sä tosissasi? Sä tulet tänne meuhkaamaan siitä, miten VERONMAKSAJAT joutuu maksamaan toisten tuetut lomat.

Ota nyt hyvä ihminen edes selvää asioista ennen kuin niistä paasaat :laugh:

[QUOTE="vieras";26137310]Miksi on näitä tuettuja lomia??? Joku muu maksaa kuitenkin näiden tuettujen lomat. On se prkl, että työssäkäyvät ja veroja maksavat joutuvat vielä toisten lomailunkin maksamaan, vaikka ei itselläkään sitä rahaa liikaa ole verotuksen jälkeen.[/QUOTE]

Ihan vaan kateelliselle tiedoksi, että verovaroista näitä lomia ei makseta, vaan ovat Ray:n osaksi rahoittamia....

[QUOTE="haha";26137272]Onko kaikki palstamammat tuetun loman tarpeessa vai mistä näitä ketjuja sikiää?[/QUOTE]

Siltä vaikuttaa tän palstan perusteella. Onneks meil on rahaa maksaa ite :D

Siltä vaikuttaa tän palstan perusteella. Onneks meil on rahaa maksaa ite :D

Mä edelleen muistuttaisin, ettei kaikkien kohdalla ole suinkaan kyse siitä, etteikö olisi rahaa.

Taloudellinen tilanne on vain yksi syy muiden joukossa.

Mutta kiva tosiaan että sulla on rahaa maksaa itse. Eikö kuitenkin ihan kivaa ole sekin, että ne joilla ei ole, saavat lomaan mahdollisuuden?

Mä ainakin näen sen ihan positiivisena asiana. Juuri kävin pelikoneeseen muutaman euron törkkäämässä ja ihan ilolla annan ne varat jonkun perheen lomailun tukemiseen.

katelliisten puhetta! ajattele, pääset tosi halvalla lomalle ja voit käyttää rahaa vielä enemmän törsäilyyn, kun ei reissuun mene nii paljon!! luulis potuttavan, ettet ole tuettuja lomia saanut!

Ihan vaan kateelliselle tiedoksi, että verovaroista näitä lomia ei makseta, vaan ovat Ray:n osaksi rahoittamia....

Ja meuhkaan edelleen. RAY varmaan saakin jostain ne rahat ilmaiseksi. Eli toiset maksavat joka tapauksessa ne lomat. RAY on taas lakisääteinen yhdistys, jonka varojen käytöstä vastaavat politikot. Ei se oleelllisesti eroa verovaroin tuetuista lomista.

[QUOTE="vieras";26137432]Ei se oleelllisesti eroa verovaroin tuetuista lomista.[/QUOTE]

Mä en ole ikinä pelannut RAY:n pelejä, mutta veroja olen joutunut makselemaan ihan pirun paljon. Miten siis voit väittää etteikö nämä eroaisi mitenkään toisistaan?

[QUOTE="vieras";26137432]Ja meuhkaan edelleen. RAY varmaan saakin jostain ne rahat ilmaiseksi. Eli toiset maksavat joka tapauksessa ne lomat. RAY on taas lakisääteinen yhdistys, jonka varojen käytöstä vastaavat politikot. Ei se oleelllisesti eroa verovaroin tuetuista lomista.[/QUOTE]

Mitäs jos menisit meuhkaamaan niille poliitikoille? Voisit samalla antaa heille hyviä ideoita mihin RAY:n rahat pitäisi mielestäsi käyttää että ne ilahduttaisivat myös Sinua. Ehkäpä jonkin Katkerien Kateellisten Kyynikoiden Tuki Ry:n perustamiseen?

Yhteistyössä