TTH...huvitti kirpparilla..

• Viestiketjun aloittaja hahaha
  • Ensimmäinen viesti
hahaha
yksi mamma tutki TTH:n haalaria,mamma siinä kaverilleen totesi,että muuten voisi ostaa mutta kun se merkki jossa lukee se TTH,on revennyt niin ei osta.Katsoin itse haalaria tuon jälkeen ja haalari oli ehjä,kulumaton,puntin renksut eivät ole menneet poikki,muutenkin hyvä.Tuon merkin olisi saanut ratkomalla pois eikä haalariin olisi jäänyt mitään jälkeä siitä.Mutta eihän sitten muut olisi tienneet että se on tikettiä :D

Tässäpä merkkiaddikteille idea, kaikista rikkinäisistä ticketeistä sun muista höpöhöpöhaalareista merkit irti, neulo ne prisman halppishaalariin ja avot, ihka uusi merkkituote pikku josefiina-adolfiina annabellalle.

• Tykkää
Reactions: Joxu
"hanna"
Mä en näkis itteäni merkkiuskovaisena vaikka lapsella ticketin tai Po.P:in haalareita suosinkin. Ihan oikeasti oon vaan todennut ne ihan hemmetisti paremmiksi kuin muut merkit. Viime talvenakin olin moneen kertaan varma että poika on kainaloihin asti märkä kun katsoi haalaria ulkoillessa, mutta kun tultiin sisään, joka ikinen kerta kaikki vaatteet olivat aivan kuivia. Vaikka haalari näyttää ulospäin saavissa uitetulta, ei niistä koskteus mee läpi siltikään. Aloituksen tilanteessa mua ei ois yhtään kiinnostanut se puuttuva merkki, oisin ostanut silti jos hinta ois ollut kohtuullinen.

aaapp
[QUOTE="hanna";29059887]Mä en näkis itteäni merkkiuskovaisena vaikka lapsella ticketin tai Po.P:in haalareita suosinkin. Ihan oikeasti oon vaan todennut ne ihan hemmetisti paremmiksi kuin muut merkit. Viime talvenakin olin moneen kertaan varma että poika on kainaloihin asti märkä kun katsoi haalaria ulkoillessa, mutta kun tultiin sisään, joka ikinen kerta kaikki vaatteet olivat aivan kuivia. Vaikka haalari näyttää ulospäin saavissa uitetulta, ei niistä koskteus mee läpi siltikään. Aloituksen tilanteessa mua ei ois yhtään kiinnostanut se puuttuva merkki, oisin ostanut silti jos hinta ois ollut kohtuullinen.[/QUOTE]

sehän mua just huvittkin.No saimpahan hyvän haalarin lapselleni :)

"vieras"
Tää on just huvittavaa,eli sittenkin se merkki vaan ratkaisee enemmän kuin laatu :D

Tässä kun olisi just ollut sitten laadukkaat,niin ei käy,mitä iloa niistä on jos muut ei tajuakkaan et hei nehän on tiketit! :D

Yhteistyössä