Tssiih sanoi siideritölkki kun aukesi :)

  • Viestiketjun aloittaja Uujee
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
mistä se sääntö on peräisin, ettei alkoholia saisi juoda ennen puoltapäivää? Mä noudatan sitä. Mielellään ei ennen kello kuutta, mutta aamupäivällä ei ainakaan!
 
"Aapee"
[QUOTE="vierailija";26030733]mistä se sääntö on peräisin, ettei alkoholia saisi juoda ennen puoltapäivää? Mä noudatan sitä. Mielellään ei ennen kello kuutta, mutta aamupäivällä ei ainakaan![/QUOTE]

No mä en elä kello kaulassa. Juon kun haluan, silloin kun lapset ei tietty ole kotona.

Musta on nauttavaa jotkut "säännöt" joiden mukaan saisi juoda, syödä, olla tai elää muuten.

Ja se että avasin ekan siiderin jo nyt, ei tarkoita että vedän täällä kaksin käsin sitä kitusiini. Vaan nimenomaan tissuttelen. Yksi nyt, yksi myöhemmin, kolmas vielä myöhemmin jne. Ja kun ei enää maistu, en juo.
 
"vierailija"
[QUOTE="Aapee";26030748]No mä en elä kello kaulassa. Juon kun haluan, silloin kun lapset ei tietty ole kotona.

Musta on nauttavaa jotkut "säännöt" joiden mukaan saisi juoda, syödä, olla tai elää muuten.

Ja se että avasin ekan siiderin jo nyt, ei tarkoita että vedän täällä kaksin käsin sitä kitusiini. Vaan nimenomaan tissuttelen. Yksi nyt, yksi myöhemmin, kolmas vielä myöhemmin jne. Ja kun ei enää maistu, en juo.[/QUOTE]

ei tarvi hermostuu.
 
"Aapee"
[QUOTE="vierailija";26030785]miten sä teit sen? Ilmoitit jokaiseen sosiaalitoimistoon, että 'Aapee' juo siideriä keskellä päivää. :D[/QUOTE]

:D

Varmaan näin. Eiköhän tuo nyt vitsi kuitenkin ollut...
 

Yhteistyössä