Tsemppikavereita laiharille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiina

Jäsen
01.06.2004
546
1
16
Kukas alottais tänne oman ketjun mun kanssa :wave: Itse olen nutraillut kolmatta päivää ja sit olis ehkä tarkotus siirtyä painonvartijoiden systeemeihin tai sit kotikonstein vaan B) Nyt jo tuntuu olo paremmalta vaikka vasta muutama päivä takana. Jee, tästä se lähtee! Maanantaina aloitan uuden jumpan kesän ajaksi ja syksyllä sitten aloitan 2xviikossa aerobicin.

Niin ja tärkeää tietoa painosta ilmoittelen kunhan saan uuden puntarin :whistle:

Löytyykö ketään mukaan :attn:

mä aloitan laihiksen huomenna :wave:
Joten minustapa saat tsemppi kaverin koitokseen. Minun pitäisi laihduttaa reilu 10kg,niin sitten olisi hyvä ja jos nuo kesävaatteetkin sitten mahtuisi päälle.. :whistle:
Mutta tuo aloitus on sitten aivan kauhee...luulen ainakin..
olen kyllä ajatellut asiaa kovasti ja päättänyt,että kyllä sen on nyt aloitettava eikä aina pidä siirtää huomiseen... :whistle:
Miten sinulla meni ensimmäiset päivät?Ajattelin aloittaa laihiksen alussa kotikonstein ja varmaan käytän painonvartijoiden ohjeita apuna..

täällä ois yks, jolla reilut 20 raskauskiloo odottelee pudottamista. Tänään sain itseni motivoitua ja oli siis virallisesti eka dieettipäivä. Ihan kotikonstein ajattelin aloittaa. Saa nähdä miten se motivaatio vaan pysyis?!

Liikuntaa oon harrastanut ihan vaan kävelemällä ja joskus punttijumppaa kotona. Pitäs siinäkin aktivoitua.. :/

Moi Nasu ja Diana :D

Mites menee? Mulla alko eilen oleen paukut lopussa niimpä päätin lopettaa nutrilett kuurin ja aloittaa uuden terveellisen elämän B) Ei tommoset dieetit ole mua varten, jotenkin oli niin voimaton olo koko ajan. Nyt olo on taas jees. Tänään koitan lähteä metsästeleen sitä vaakaa :snotty: Saas nähdä saanko shokin kun nään todelliset lukemat kun edellisestä punnituksestä jälkitarkastuksessa on jo aikaa...kääk!

No ehkä se tästä, 10-15kg olis mullakin pudotettavaa. Painonvartijoita mietin hätätapauksessa, jos ei tästä muuten tule mitään. Mutta miksei tulisi :D Tänään vedettiin muksujen kanssa kunnon lenkki ja illalla vois pyöräillä 5km kaupunkiin ja takasi..siel olis se jumppa. Saa nähä miten rääkistä selviän kun toi kunto meinaa olla raskauden jäljiltä aikas heikko :whistle:

Tsemppiä teille muillekki..potkitaan toisiamme persuuksiin jotta saisimme paaaljon kadonneita kiloja!

Jee.eka päivä kohta takana ;)
Tämä minun aloituspäivä ei kyllä mene nyt oikeitten normien mukaan...ei ole tullut syötyä,kun olen keksinyt tekemistä ettei ruoka tulisi mieleen... ;) Olen pyykännyt,siivonnut ja vielä pojan kanssa kävin potkimassa jalkapalloa!että kaloreita on ainakin palannut.

Olen syönyt vain 3ruisleipää ja äsken söin makaroonia,kun en kastiketta viitsinyt ottaa,kun tein perus ruskean kastikkeen...ja vettä olen juonut kauheasti ja pari kuppia kahvia..
Niin,että tämä eka päivä ei ole kyllä mennyt niinkuin pitäsi tuon syömisen kohdalla..... :whistle:

Ja kyllä meinasi silmät pudota päästä,kun aamulla kävin puntarilla,jotenkin sitä painoi enemmän kuin kuvitteli... :/
Että on siinä laihdutettavaa ainakin 14kg tai 15kg!! Mutta eka tavoite on se 10kg.

Näin minulla lähti eka päivä käyntiin... =)
Tsemppiä myös teille!!!! =)

Muistakaa kuitenki, ettei liian vähäkään saa syödä. Muuten elimistö menee säästö kuurille ja sitten paino ei putoa. Mää tässä kanssa oon kehunut omaa laihduttamistani. Nyt viikonloppuna tuli takapakkia. Söin 3 päivänä yli pisteiden ja lauantaina nautin vielä alkoholia :headwall: Huomenna sitten näkee kuinka paljon paino nousee :headwall: :headwall: Tsemppiä kuitenki kaikille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 17:44 moksu kirjoitti:
Muistakaa kuitenki, ettei liian vähäkään saa syödä. Muuten elimistö menee säästö kuurille ja sitten paino ei putoa. Mää tässä kanssa oon kehunut omaa laihduttamistani. Nyt viikonloppuna tuli takapakkia. Söin 3 päivänä yli pisteiden ja lauantaina nautin vielä alkoholia :headwall: Huomenna sitten näkee kuinka paljon paino nousee :headwall: :headwall: Tsemppiä kuitenki kaikille!
Otat sitten tiukan linjan nyt,etkä luovuta vaikka olisikin tullut vähän takaisin!!!!Eiks niin? ;)
Ja minä taidan myös kaivaa ne painonvartijoiden ohjeet esille...että tulee syötyä oikein..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 22:11 moksu kirjoitti:
Kävin kaupassa ja kyllä ois tehnyt mieli suklaata, mutta en antanut itelle lupaa. Jospa se tästä taas... :whistle:
Hyvä ettet ostanut =) Itellä teki kovasti mieli perunamuussia ja nakkeja,mutta maltoin mielen ja otin vain salaattia ja ruisleipää ;)

Yhteistyössä