Tsemppihali kaikille niille äideille

joille huominen päivä ei ole ilon ja levon päivä tai jotka eivät saa edes onnentoivotuksia!!
Itsekin joskus olen jo kuukauttakin aikaisemmin stressannut tulevaa äitienpäivää, tuetäen että mitään muistamista ei ainakaan ole tulossa, korkeintaan miehen lapsellista kiukuttelua ja riidanhaastamista.. :ashamed:

Onneksi lapset ovat jo niin isoja että muistavat ilman isääkin, mutta silti täytyy myöntää että olisi se kiva saada hieman kunnioitusta mieheltäkin... :(

Joku
Mun mies sanoi tänään kun vihjaisin että huomenna olis kiva saada kakkua että sehän on vaan äitienpäivä, ei kai sitä mitenkään tarvii juhlistaa... Mutta onneks tolta muksulta on tulossa joku paketti!!! Harmittaa kyllä kun voin olla varma, ettei tuo ukko huomenna mitenkään muista meikäläistä, itse kyllä sai isänpäivänä kakun sankyyn, lahjat, kortit ja paapomista.
Mutta tuo nyt onkin tollanen itsekäs pissipää.

Pettynyt
Pelkäänpä että eipä tule mullekaan mieheltä muistamista.
Tyttökin on vielä niin pieni, että ei osaa itse mitään väsätä. Tällaiset päivät vaan on mulle tärkeitä vaikka miehelle ne ei olekaan :(

Keittiönoita
Hyvää äitienpäivää sinulle :flower: :flower: :flower: Ensimmäisenä äitienpäivänä ostin itse itselleni äitienpäivälahjan, koska likka oli vasta 8 kk ikäinen. Seuraavana vuonna askarreltiin yhdessä mulle lahja. Ja sen jälkeen olen saanut tarhassa ja koulussa tehtyjä lahjoja. Nyt, kun lapset ovat jo isoja, hankkivat jotain pientä. Tärkeintä mulle äitienpäivässä on kuitenkin lapseni...ilman heitä kun en olisi äitikään.

Yhteistyössä