Tsemppiä laihdutukseen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja k**piintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

k**piintynyt

Vieras
Mä en kestä tätä!!!!!

Liikun päivittäin vähintään 2 tuntia. En syö herkkuja ja kalorimäärät on yleensä noin 1500/päivä. Ylipainoa minulla oli alkujaan 15 kiloa, nyt 10. Ja paino on jumittanut 2 kk samassa!!!!!! Nuo ensimmäiset 5 kiloa lähti kahessa kuukaudessa eli tätä uutta elämäntapaa on takana nyt 4 kk...

Miten helvetissä tässä voi riittää motivaatio?
:(:(:(

Mussa on varmaan joku vika. Sit luen täältäkin jostain ihmisistä kun pelkällä herkkujen lopettamisella laihtuva kilon viikossa. Ja mun läskit vaan pysyy just niillä sijoillaan!

täälä kohtalontoveri. pudotin 15kg ja nyt paino on jumittanut tuon saman 2kk tässä samassa painossa. vielä piti pudottaa 5kg mutta aika heikolta näyttää. oon kokeillu pitää herkuttelupäivää,ei auta..paino nousee hetkeks ja laskee siihen samaan painoon takasin.
en todellakaan tiä mitä pitäs tehdä. mikään ei auta.

No minä ymmärtäisin, jos yrittäisin tiputtaa painoa normaalipainon rajoissa. Mutta kun tosiaan on ylipainoa ja aina saanut sen käsityksen, että sen pitäisi lähteä helpommin... Vaan ei millään. Ehkä liikkuminen on virhe. Olen laihduttanut useasti ennenkin, mutta tämä on eka kerta kun liikun samalla...

Teillä on molemmilla tainnut mennä kropat säästöliekille. Eli kerää kaiken mahdollisen ravinnon varastoon, koska saatte noin vähän kaloreita. Kokeilkaapa nostaa kalorimäärät 1800 kcal/pvä ja pitäkää 1 herkuttelupäivä viikossa. Vois auttaa tilannetta. Terveisin ravintoterapeutiski opiskeleva

kokeiles syödä paljon kasviksia, ruisleipää, vettä, maitoa, perunaa, lihaa, keittoja, marjoja, hedelmiä yms. Jätä herkut kokonaan pois. Syö noita oikeasti aina kun on nälkä. 5Ruoka-aikaa päivässä, kaksi lämmintä ruokaa ja saa syödä mahansa täyteen terveellistä ruokaa. Sitten liikut sen 3kertaa viikossa niin johan alkaa näkyyn. Se TERVEELLINEN RUOKAVALIO ON A ja O, ei määrä niinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
kokeiles syödä paljon kasviksia, ruisleipää, vettä, maitoa, perunaa, lihaa, keittoja, marjoja, hedelmiä yms. Jätä herkut kokonaan pois. Syö noita oikeasti aina kun on nälkä. 5Ruoka-aikaa päivässä, kaksi lämmintä ruokaa ja saa syödä mahansa täyteen terveellistä ruokaa. Sitten liikut sen 3kertaa viikossa niin johan alkaa näkyyn. Se TERVEELLINEN RUOKAVALIO ON A ja O, ei määrä niinkään.

Syön päivittäin varmaan kilon kasviksia/hedelmiä. Valkoiset jauhot ja sokerin olen jättänyt pois jo aikoja sitten. Pidän huolta, että päivittäiset kuitumäärät tulee täyteen ja juon riittävästi nesteitä. Syön proteiinia paljon, koska liikkumismääräni vaatii sen. Ruuat teen alusta asti itse ja vältän eineksiä ja säilöntäaineita.

Tiedän kyllä, että syön oikein.

Juotteko tarpeeks? Auttaisko kaloreiden vähentäminen tai lisääminen? (ehkä se lisääminen olis parempi tolla liikuntamäärällä) Entä ootteko huomioinut, että liikunnan myötä lihas kiinteytyy ja sehän painaa rasvaa enempi... Näkyykö eroa mittanauhan kanssa? Pelkkä paino ei vielä kokonaisuutta kerro, joten suosittelen ottaan sen mittanauhan käteen ja sen jälkeen miettimään mitä vois korjata, jos on tarvetta. Tsemppiä!

*Muoks* Lepopäivä ois tosiaan hyvä idea. :)

Yhteistyössä