tsempatkaa mua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fatass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fatass

Vieras
Aattelin et vois lähtee koiran kans kävelylle...mut ei riitä inspis. Miten mä saan tän ahterin ylös penkistä!!!! Ois vielä viileä ilma, mut ei tietoa et rupeisko kesken lenkkiä sataan :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vauhdilla:
liikkeelle läski!!

:D En mä kirjaimellisesti läski ole, 163/58, mutta on läskiperseolo kun laiskottaa.. mut toisaalta tollanen kannustus ehkä tehoo minuun parhaiten ;)

ota vaan ittees niskasta kiinni, huomaat kyllä taatusti et kannatti lähteä :) itse just tulin pyöräilemästä, reilu 10km lenkki ja hiki lens, mut kyllä kannatti!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vauhdilla:
liikkeelle läski!!

:D En mä kirjaimellisesti läski ole, 163/58, mutta on läskiperseolo kun laiskottaa.. mut toisaalta tollanen kannustus ehkä tehoo minuun parhaiten ;)

ota vaan ittees niskasta kiinni, huomaat kyllä taatusti et kannatti lähteä :) itse just tulin pyöräilemästä, reilu 10km lenkki ja hiki lens, mut kyllä kannatti!

tiedän et hyvä mieli jälkeenpäin, mutta tämä lähteminen.. ja onko pakko käydä pitkää lenkkiä? mahtas pienikin riittää..

Alkuperäinen kirjoittaja **:
ÄLÄ NOSTA sitä persikkaa penkistä ja koirasi tulee kusemaan viereesi lattialle vaikka on jo iso poika (5v), SILLEE mulle kävi just äsken :=(

5v se on tuokin vaan vetelee sikeitä, ettei se mihkään kuse. on se kuitenkin ulkona ollut tänään useampaan otteeseen..yhden kerran on pissannu sisälle, sen jälkeen ku oppi sisäsiistiksi, ja sekin oli mun vika :(

juu ei tarvi enää tsempata..jään palstaileen, ku alkoi sataa vettä. Onpa hyvä etten kerennyt lähteä! Ehkä tunnin päästä jos olisi into noussut! Kiitos kuitenkin kaikille yrittäneille!

tällä oli varmasti mielenosoitus kun akka istuu koneella vaan, vaikka tarttis jo juosta:) äsken taas sanoin, "kuka tulee" niin se paineli takapihalle haukkumaan ja pissillekki varmaan :) ei vaan nouse persikka ei , heheh

Yhteistyössä