F
fatass
Vieras
Aattelin et vois lähtee koiran kans kävelylle...mut ei riitä inspis. Miten mä saan tän ahterin ylös penkistä!!!! Ois vielä viileä ilma, mut ei tietoa et rupeisko kesken lenkkiä sataan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauhdilla:liikkeelle läski!!
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:no jo se on noin vaikeeta niin jää kotiin. tuskin takamukses kuitenkaan siitä pienenee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vauhdilla:liikkeelle läski!!
En mä kirjaimellisesti läski ole, 163/58, mutta on läskiperseolo kun laiskottaa.. mut toisaalta tollanen kannustus ehkä tehoo minuun parhaiten
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vauhdilla:liikkeelle läski!!
En mä kirjaimellisesti läski ole, 163/58, mutta on läskiperseolo kun laiskottaa.. mut toisaalta tollanen kannustus ehkä tehoo minuun parhaiten
![]()
ota vaan ittees niskasta kiinni, huomaat kyllä taatusti et kannatti lähteäitse just tulin pyöräilemästä, reilu 10km lenkki ja hiki lens, mut kyllä kannatti!
Alkuperäinen kirjoittaja **:ÄLÄ NOSTA sitä persikkaa penkistä ja koirasi tulee kusemaan viereesi lattialle vaikka on jo iso poika (5v), SILLEE mulle kävi just äsken :=(