Tsempatkaa minua.. pitäs soittaa ja varata aika luomen/luomien poistoon...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
jaiks!!! Minua pelottaa jostain syystä ihan älyttömästi!!

Olisi ainakin kolme luomea.. jalkataipeessa, kaulassa ja takaraivossa!! Mikään muu ei oo vaivannut paitti se takaraivon, se kutiaa joskus paljonkin siitä luomen ympäriltä. Johtuu varmaan hiusten laitosta.. Mutta kuitenkin pelottaa josko siinä jotain on..
Ja miten se sattuu piikki ... hyiiii... Ja pahinta on se ajan odottaminen..
 
"aloittaja"
ainiin ja yksi on tissin alla niin et rintsikat just hankaa siihen.. se ei kyllä vaivaa tai tunnu mitenkään mut on kasvanut sekin vuosien mittaan..

Jostain syystä raskauksien myötä noi luomet ovat kasvaneet
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";23876729]Kyllä ne sillä ekallakin käyntikerralla poistaa noilla syillä[/QUOTE]

Aijaa. Minulta ei ole koskaan poistettu ekalla kerralla, vaan on pitänyt mennä ensin näyttämään ja sitten poistoon- jos ovat kokeneet poiston tarpeelliseksi. Tämä siis julkisella puolella.
 
Multa poistettiin yks luomi kainalosta kun menin sen repäisemään karvoja ajelessa.. Ei sattunut puudute, ei sattunut toimenpide, eikä koskenut jälkikäteen, vaikka mulla oli tikki kainalossa :LOL:

Eli rohkein mielin, ei ole paha toimenpide.. Ja Khimaira, itse varasin ajan omaan terveyskeskukseen ja oma lääkäri poisti luomen ja lähetti sen sitten eteenpäin tutkittavaksi..
 
"poikia3"
Tuota noista luomista ainoa, joka mun mielestä kuuluu poistaa on se takaraivon luomi. Mulla on todella paljon luomia, myös vuosien varrella kasvaneita. Muutama vuosi sitten poistatin itse yksityisellä 3 luomea kasvoista ulkonäkösyistä. Samalla ko. lääkäri tutki kaikki muutkin luomeni, eikä nähnyt mitään syytä näiden poistoon, vaikka yksi oli esim. rinnan alla, ja rintaliivi sitä hiertää.
 
tsemppiä
Rohkeasti vain! Ei se puudutuspiikki ole ollenkaan niin kauhea, vähän nipistää ja sit se on ohi eikä toimenpide satu. Sitten on kiva olla kun ei ole häiritseviä luomia enää!
 
Mä onnistuin yhdistämään luomien poiston sterilisaatioon, eli tehtiin samalla nukutuksella.
Mä olin niitä luomia kauan miettiny, kun ne oli selaisia tosi kapeakaulaisia palloja kainaloissa, niin että rintsikat hankas niihin ja aina välillä repes ja tuli verta sieltä juuresta. Muistin ne leikkaussaliin mennessä ja vielä siinä vaiheessa lupasivat ottaa ne samalla pois.
 
"vieras"
Aijaa. Minulta ei ole koskaan poistettu ekalla kerralla, vaan on pitänyt mennä ensin näyttämään ja sitten poistoon- jos ovat kokeneet poiston tarpeelliseksi. Tämä siis julkisella puolella.
Täällä kunnallisella poistattaa samalla kertaa. SOitat ajanvaraukseen ja sitten postissa tulee kutsu lääkärille jossa sitten samalla kertaa poistetaan halutut luomet.

Taitaa olla vähän paikkakunta kohtaista tämä
 

Yhteistyössä