Tsainojen kiitosketju Setikselle ja M1ehelle

#18:lle
Niin ihmetellään. Aamupäivänsä voisi käyttää järkevämminkin kuin raportoimalla
sukuelimensä toimintoja.
Katsos kun ikärasistit täällä toivoo ettei se toimisi, täytyyhän heitä valaista faktalla.

Hauskaa kun te trollit käytte nyt tosi kovilla kierroksilla, sinullakaan ei ole järkevämpää tekemistä kuin lukea näitä setämiesten juttuja, tosi noloa taas kaltaisiltasikin 😆
 
Noh, tuotahan tarinaa jotkut kateelliset yrittää levittää. Et sitten huomannut kun Ruusunen sai kuvatodisteet Anniesta ja minusta, ja kirjoitti täällä että kaikki pitää paikkaansa. Joku luuli jopa naispuoliseksi trollaajaksi

Äläs yritä!

Sanoin, että olen varma että olet mies ja suunnilleen sen käinen mitä sanot olevasi.

Annien kuvista, koska näyttää niissä ihan tavalliselta, hoikahkolta indonesiattarelta, päättelin ääneen että voivat olla oikeita kuvia Anniesta mutta niissä ei ole mitään vastaavaa kuin sun karvakintuissasi meikän työpaitakuva taustanaan mikä ne täysin varmasti aidoiksi todistaisi.


Eli sä olet varmasti mies. Sen todistan.

Annie on juttu erikseen.
 
vierailija
Mutta kannustaa murhaamaan, tappamaan lapsia ja halkaisemaan raskaana olevia naisia ym

2. Moos. 32:27 ”Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen.”

5. Moos. 20:16-17 ”Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt.”

Jer. 19:9 ”Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa …”

Hes. 20:25-26 ”Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää, ja annoin heidän saastua lahjoistansa … jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra.”
😢😭
 
Oho, tämä ketju on mennyt syyskuussa ohi silmieni. Myöhästyneet kiitokset sekä omasta että tsainojen puolesta Echolle, kauniista asioista on mukava keskustella näin joulua odotellessa.

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Elintason kuuluukin näkyä
Suomessa lihavuus on uusimman tutkimuksen mukaan hälyttävä.
Kun joulu on ohi, tammikuussa aloitetaan laihdutuskuuri ja tipaton tammikuu.
Sama kierre toistuu loputtomiin niin kauan kuin on suomalaisia Suomessa.
Ehkä suomalaisten pitäisi alkaa syödä ruokansa kiinalaisilla puikoilla.
Ainakin alkuun se hidastaisi ylensyöntiä.
 
vierailija
Suomessa lihavuus on uusimman tutkimuksen mukaan hälyttävä.
Kun joulu on ohi, tammikuussa aloitetaan laihdutuskuuri ja tipaton tammikuu.
Sama kierre toistuu loputtomiin niin kauan kuin on suomalaisia Suomessa.
Ehkä suomalaisten pitäisi alkaa syödä ruokansa kiinalaisilla puikoilla.
Ainakin alkuun se hidastaisi ylensyöntiä.
Mitäs oot läski. Oma vika.
 

Yhteistyössä