Trumpin terveystarkastus: "Erittäin terve, energinen ja terävä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten arvioitte Trumpin hoitaneen hommansa kautenaan?

zJQ68.gif

Entä hänen henkinen tasapainonsa, luotettavuutensa, arviointikykynsä, älykkyytensä jne?

tenor.gif

Yleisarvosana?

giphy.gif

Joo taitaa olla pahoja mielenterveydellisiä ongelmia ja on jäänyt/taantunut lapsen tasolle kun välillä jankuttaa ja kehuu asioita niinkuin jotkut päiväkoti-ikäiset. esim. se kun kehui ja jankutti somessa siitä että "mulla on isompi ydinaselaukaisunappi kun kim jong unilla"
Jossain oli että ne kielii muistisairaudesta nuo oireet...juo vettäkin kaksin käsin... ja ei muka ole mitään vikaa.. :LOL::LOL::D:D

Eikös olekin hassua et just nämä "puhtaat psykopaatit" ovat teidän suvakkien ihannoimaa aatetta ja porukkaa...

Et sit osannut sytyttää,

auttaisko että olen oikeistoliberaali ja erittäin maahanmuuttokriittinen, tämän päivän politiikassa halla-aholainen, kaikki muut edustaa maallemme vaarallista suvakkiutta

Mutta sinulla kilkattaa tuo suvakkius kaikkia kohtaan jotka tietää idolisi horjuvan mielenterveyden ja sanoo sen ääneen

Et sit osannut sytyttää,

auttaisko että olen oikeistoliberaali ja erittäin maahanmuuttokriittinen, tämän päivän politiikassa halla-aholainen, kaikki muut edustaa maallemme vaarallista suvakkiutta

Mutta sinulla kilkattaa tuo suvakkius kaikkia kohtaan jotka tietää idolisi horjuvan mielenterveyden ja sanoo sen ääneen
Missä kohtaa mä olen sanonut Trumpin olevan mun idoli?

Pistä toki linkkiä tutkimukseen jossa todetaan Trumpin mielenterveyden horjuvan.

Yhteistyössä