Trumpin presidenttiyden myötä USA lähtee kehittymään hyvään suuntaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
  1. Perheen palauttaminen amerikkalaisen elämän keskipisteeksi, lasten suojeleminen
  2. Hallinnollisen valtion purkaminen ja amerikkalaisten itsehallinnon palauttaminen
  3. Maan suvereniteetin, rajojen ja omaisuuden puolustaminen globaaleja uhkia vastaan
  4. Jumalan suoman oikeuden vapaasti elämiseen suojaaminen


Vassarit toki nostavat äIämöIön, mutta räksyttäkööt
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Olisitte olleet paikan päällä katsomassa sitä ”hienoutta”.
Suosittelen persuille pulloharjan ostamista ja silllä korvien välien putsausta.
Tällä palstalla on aina samat kantturat jauhamassa skeidaa.
 
vierailija
Vaan kun mitä kun se trump on sitä mieltä, että euroopan pitää pärjätä itse venäjää vastaan? Enkä sano etteikö pärjäisikin, mutta ei meillä edes ammustuotanto ole siinä pisteessä että just niinko nyt pärjättäisiin. Ei tiedä kovin hyvää euroopalle tämä homma.
 
vierailija
"Trump on itse kieltänyt yhteytensä Project 2025:een Truth Social -palvelussaan.

– En tiedä Project 2025:sta mitään. Minulla ei ole aavistustakaan, kuka sen takana on. Olen eri mieltä joistain heidän sanomistaan asioista. Jotkut niistä ovat täysin naurettavia ja surkeita, Trump kirjoitti."

Trump ei ole ap:n kanssa samaa mieltä
 
vierailija
"Trump on itse kieltänyt yhteytensä Project 2025:een Truth Social -palvelussaan.

– En tiedä Project 2025:sta mitään. Minulla ei ole aavistustakaan, kuka sen takana on. Olen eri mieltä joistain heidän sanomistaan asioista. Jotkut niistä ovat täysin naurettavia ja surkeita, Trump kirjoitti."

Trump ei ole ap:n kanssa samaa mieltä
Tämä 😀
Nyt pitää pitää kieli keskellä suuta ja miettiä miten se suu nyt pannaan. Oliko tämä Project 2025 hyvä vai huono 😀
 
vierailija
Vaan kun mitä kun se trump on sitä mieltä, että euroopan pitää pärjätä itse venäjää vastaan? Enkä sano etteikö pärjäisikin, mutta ei meillä edes ammustuotanto ole siinä pisteessä että just niinko nyt pärjättäisiin. Ei tiedä kovin hyvää euroopalle tämä homma.
Usassa mietitään miksi amerikkalaisen veronmaksajan pitäisi huolehtia Euroopan turvallisuudesta. Keksitkö sinä sille syytä miksi Usaa isompi Eurooppa ei itse viitsi huolehtia turvallisuudestansa?
 
vierailija
"Trump on itse kieltänyt yhteytensä Project 2025:een Truth Social -palvelussaan.

– En tiedä Project 2025:sta mitään. Minulla ei ole aavistustakaan, kuka sen takana on. Olen eri mieltä joistain heidän sanomistaan asioista. Jotkut niistä ovat täysin naurettavia ja surkeita, Trump kirjoitti."

Trump ei ole ap:n kanssa samaa mieltä
😆😆😆

FACT CHECKERAboutArchive

The Washington Post: Trump’s false or misleading claims total 30,573 over 4 years.
 
vierailija
Usassa mietitään miksi amerikkalaisen veronmaksajan pitäisi huolehtia Euroopan turvallisuudesta. Keksitkö sinä sille syytä miksi Usaa isompi Eurooppa ei itse viitsi huolehtia turvallisuudestansa?
Usa otti aikanaan maailmanpoliisin roolin ja mm. suojelee omia rajojaan lähi-idässä. Jos moisesta haluaa irtaantua, niin se pitäisi tehdä muuten, kuin yhtäkkiä sanomalla, ettei enää kiinnosta.

Lue historiaa, saat vastauksia kysymyksiisi.
 

Yhteistyössä