"Trump pesi Bidenin selvästi ensimmäisessä vaaliväittelyssä – Biden takelteli ja ajautui vaikeuksiin jo alkumetreillä"

vierailija
Lisäksi Biden möläytti kuinka suurin osa Ukrainan avusta on Usan aseteollisuuden valmistamia aseita.
Hieman typerää mennä julkistamaan, että Ukrainan sodan ainoita hyötyjiä on Usan aseteollisuus, Usan Eurooppaan myymän maakaasun ja öjyn lisäksi tietenkin.
Vanha slogan, follow the money pätee tässkin sodassa.
 
vierailija

TRUMP IN WHITE HOUSE 2024
"Väittelystä ei jää muistiin erityisiä uutisia ehdokkaiden linjojen eroista, mutta demokraattien piirissä pohditaan nyt varmasti, kykeneekö Biden haastamaan tämän esiintymisen jälkeen Trumpia vaalipäivänä."
 
vierailija

TRUMP IN WHITE HOUSE 2024
"Bidenin esiintymistä saattaa jäädä symbolisoimaan hetki, jossa hän takelteli pahasti ja sanoi lopulta ”kukistaneensa vihdoin vanhusten sosiaaliturvan”."
 
vierailija
vierailija
"Donald Trump läiski haurasta Joe Bidenia ensimmäisessä tv-väittelyssä: Avoin rajapolitiikka ja laiton maahanmuutto tuhoavat Yhdysvallat"

"Sekä demokraattien, että republikaanien asiantuntijat nostavat esille kysymyksen, voiko Biden enää jatkaa kampanjaansa Trumpia vastaan.

– Olen todella pettynyt Joe Bidenin suoritukseen, sitä voi tuskin muuten kuvailla totesi Bidenin entinen viestintäpäällikkö Kate Bedingfield."
 
vierailija
vierailija
Mediakin näyttää varautuneen Trumpin vaalivoittoon
En ole vuosiin nähnyt Hesarissa yhtä hyviä kuvia Trumpista.
Vieläköhän saamme lukea uudelleen Hesarista kuinka Usan istuvaa presidenttiä verrataan sikaan?
Tuskin, sillä sen lauluja lauletaan jonka vasalleja ollaan.
 
Biden oli paljon heikommassa kunnossa kuin ajattelinkaan. Trumpin ei tarvinnut nolata Bidenia, vaan Biden teki sen ihan itse. Takeltelua, katkoksia, epäselvää puhetta... Trump on oikeassa, Biden ei läpäisisi muistitestejä.
 
vierailija
Biden oli paljon heikommassa kunnossa kuin ajattelinkaan. Trumpin ei tarvinnut nolata Bidenia, vaan Biden teki sen ihan itse. Takeltelua, katkoksia, epäselvää puhetta... Trump on oikeassa, Biden ei läpäisisi muistitestejä.
Totta ja Biden oli vielä varta vasten doupattu mahdollisimman pirteäksi, mutta tuon pirteämmäksi Bidenia ei saatu lääkkeilläkään.
 

Yhteistyössä