V
vierailija
Vieras
https://www.hs.fi/talous/art-2000006164764.html
Varmaankin sekin on palstasuvakin mielestä väärin tehty.
Varmaankin sekin on palstasuvakin mielestä väärin tehty.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuha Trumppi ja Kiina pääsevät kauppasopuun joutuu FED taas nostamaan korkojaTalouskasvun mahdolliseen hidastumiseen on varautunut myös Yhdysvaltojen keskuspankki. Kaksi viikkoa sitten se vihjasi olevansa valmis rahapolitiikan keventämiseen. Kyse on merkittävästä muutoksesta, sillä viime vuonna keskuspankki kiristi rahapolitiikkaa neljästi.
Mikä pakko Trumpin on myöntää omilleen niitä miljarditukia? Maanviljelijoille syytää sitä eikä edes saa niitä tuotteitaan kaupaksi, joutuu itse ostamaan ne.Kuha Trumppi ja Kiina pääsevät kauppasopuun joutuu FED taas nostamaan korkoja
Se on huvittavaa kun Suomessa tästä uutisoidaan niin kuin se olisi jotenkin huono asia. Sehän on juuri keskuspankin tehtävä. Se mikä on huono asia on tämä meidän tilanteemme, jossa keskuspankilla ei ole mahdollisuutta keventää kun mennään jo miinuskoroilla ja kiristää taas ei voi kun talous ei anna liikkumavaraa.Talouskasvun mahdolliseen hidastumiseen on varautunut myös Yhdysvaltojen keskuspankki. Kaksi viikkoa sitten se vihjasi olevansa valmis rahapolitiikan keventämiseen. Kyse on merkittävästä muutoksesta, sillä viime vuonna keskuspankki kiristi rahapolitiikkaa neljästi.
Ai se olikin Trump, joka keksi maataloustuet. Perkele! Mä olen jo pitkään miettinyt ketä tästä voi syyttää. Hyvä kun vihdoin löytyi syyllinen!Mikä pakko Trumpin on myöntää omilleen niitä miljarditukia? Maanviljelijoille syytää sitä eikä edes saa niitä tuotteitaan kaupaksi, joutuu itse ostamaan ne.
Kyllä, mutta ihmiset eivät vbaan näe häntä kauppiaana. Niiden tuotteiden vika on se, että ovat liian halpoja ja esimerkiksi afrikkalaiset viljelijät eivät saa tuotteitaan kaupaksi. Siinä samassa maassa ei mikään kasva, koska glyfosaatti todellakin estää itämisen. Maahan jää myrkyt ja niin on vedetkin piloilla. Mutta toki ne sairaat haetaan meille hoidettavaksi, kun suomalaiset ovat tälle systeemille aivan liian terveitä. Miksi muuten ensiavussa ottaa vastaan kirurgi?Ai se olikin Trump, joka keksi maataloustuet. Perkele! Mä olen jo pitkään miettinyt ketä tästä voi syyttää. Hyvä kun vihdoin löytyi syyllinen!
On saattanut asiantuntijan mielipide muuttua sitten tammikuun 2018. Tosiasia on se, että kaikki odottivat talouden ajautuvan taantumaan Trumpin valinnan jälkeen ja pieni notkahdus tapahtuikin heti presidenttikauden alussa, mutta sen jälkeen Trumpin politiikka on osoittautunut erittäin toimivaksi ja meneillään oleva kasvukausi on kasvanut kaikkien aikojen pisimmäksi."
Trump omii kunnian USA:n hyvästä talouskunnosta ja matalasta työttömyydestä – "Ei ole päätöksillään tehnyt mitään sen eteen"
https://yle.fi/uutiset/3-10031636
Nyt on alkanut globaali sellainen, väitti tvtyypitNythän se kauppasota on käynnissä - vai mitä muuta pakottaminen on?
Ylen "asiantuntijat"?Nyt on alkanut globaali sellainen, väitti tvtyypit