Trump kutsui sodassa kuolleita, vammautuneita ja sotavankeja amerikkalaisia luusereiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Trump kutsui sodassa kuolleita, vammautuneita ja sotavankeja amerikkalaisia luusereiksi
Trump kutsui sodassa kuolleita amerikkalaisia luusereiksi, eikä suostunut sateessa hautausmaalle, koska tukka olisi mennyt sekaisin
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/efebad55-75d6-4b1d-9585-dc5350a7267f
"Trump ei suostunut lähtemään hautausmaalle, koska pelkäsi sateen saavan hänen hiuksensa lyttyyn. Hän ei myöskään pitänyt tärkeänä kunnioittaa sodassa kaatuneita amerikkalaisia.

– Miksi menisin hautausmaalle. Se on täynnä luusereita, oli Trump sanonut neljän eri lähteen mukaan. Trump oli myös kutsunut kaatuneita ääliöiksi (suckers), koska olivat antaneet tappaa itsensä.

Myös sotavangeiksi joutuneet saavat presidentiltä läksytystä.

Trump kyseenalaisti mm. McCainin maineen sankarina.

– Hän ei ollut sotasankari. Pidän ihmisistä, joita ei ole saatu kiinni, kommentoi Trump aikanaan.

Trump ei The Atlanticin mukaan voi ymmärtää, miksi sotavangeiksi joutuneita amerikkalaisia pitäisi kunnioittaa, sama pätee alas ammuttuihin lentäjiin."

Trump näyttää tyypillisen jenkin tapaan uskovan todella siihen että kaikki on itsestä kiinni - Amerikkalainen unelma. Jopa sodassa vangiksi jääminen, loukkaantuminen, vammautuminen tai kuoleminen on omaa syytä, kuten köyhyys, vammaisuus, huono-osaisuus myös näistä älypääsankareista. Omien mokien takia sääliä ei tunneta.
Selittää jotain syvällistä amerikkalaisesta mielenmaisemasta ja itse USA:sta.

Ei nämä jutut hänen suosioon vaikuta. Tietty porukka ei todellakaan suostu myöntämään olleensa väärässä. Aivan sama mitä uutisia tulee, hänen kannattajat pysyy. Mutta toivotaan, että ei riitä vaalivoittoon kuitenkaan.

Minä voin myöntää, että olin iloinen kun Trump valittiin. Olin vähän, että "siitäs saitte suvakit" jne... Inhoan Clintonia yhä (Obamasta pidin) ja mun arvomaailmaan hänen valintansa olisi silti ollut pahempi juttu kuin Trump. Trump on niin ääliö ja tunari, että kukaan ei ota vakavasti. Joten ei hän saa niin paljon vahinkoa kuin kiero ja älykäs Clinton olisi saanut.

Mutta onhan se perseestä silti, että tommonen piti tulla... Olis se John McClain ollut aika eri asia sentään... tai melkein kuka vaan.

Niinjuu, en pidä siis Bidenistäkään ja mieleltäni olen enemmän rebuplikaani kuin vassari. Mutta nyt kyllä toivon, että Biden voittaa tämän ääliön. Ihan sydämmestäni. Vaikka sitten ärsyttääkin suvakkiporukan juhliminen jne... Mutta liian kova hinta siitä, että saa nähdä suvakkien vitutuksen. Kyllä jotain järkeä ja oikeudenmukaisuuttaa tässä maailmassa pitää olla. Omat lapsetkin kattoo, että miten voi tommonen tyyppi olla maailman mahtavimman valtion nokkamies. Menee pohja kaikelta "Paha saa palkkansa" jne...

Ei nämä jutut hänen suosioon vaikuta. Tietty porukka ei todellakaan suostu myöntämään olleensa väärässä. Aivan sama mitä uutisia tulee, hänen kannattajat pysyy. Mutta toivotaan, että ei riitä vaalivoittoon kuitenkaan.

Ihminen osaa pettää itseään loputtomiin, tällaisilla umpihulluilla on ja pysyy umpihullut faninsa

Aatu, POL pot, Idi Amin, isä aurinkoinen, Saddam, Assad jne jne

Tolle porukalle on tärkeintä, että vihervassareita vituttaa. Tulee mieleen yläasteen häirikköoppilaat.
Kyllä mä sanoisin, että kaikkien aikojen talouskasvu ja esim. Israelin ja arabimaailman lähentyminen ovat tärkeämpiä asioita. Tai USA:n irtaantuminen Pariisin ilmastosopimuksesta ja NATO-maiden vastuunotto omasta puolustuksestaan. Se on kumma miten kaikki oikeasti tärkeät asiat unohtuvat ja oranssi mies paha on yhtäkkiä paras ja ainoa kriteeri presidenttiydelle.

Kyllä mä sanoisin, että kaikkien aikojen talouskasvu ja esim. Israelin ja arabimaailman lähentyminen ovat tärkeämpiä asioita. Tai USA:n irtaantuminen Pariisin ilmastosopimuksesta ja NATO-maiden vastuunotto omasta puolustuksestaan. Se on kumma miten kaikki oikeasti tärkeät asiat unohtuvat ja oranssi mies paha on yhtäkkiä paras ja ainoa kriteeri presidenttiydelle.
Ja mites nyt. Nousukaudella on helppo saavuttaa, mutta tulikin pieni takaisku ja kaik on pahemmin. Ei ollutkaan talousnero. Lähi-idän kanssa menee muuten hyvin, mitä nyt pikku ww3 meinasi lipsahtaa, kun pyllistelee diktasttoreille ja unohtaa länsimaisen kulttuurin, eli omansa.

Trump kutsui sodassa kuolleita amerikkalaisia luusereiksi, eikä suostunut sateessa hautausmaalle, koska tukka olisi mennyt sekaisin
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/efebad55-75d6-4b1d-9585-dc5350a7267f
"Trump ei suostunut lähtemään hautausmaalle, koska pelkäsi sateen saavan hänen hiuksensa lyttyyn. Hän ei myöskään pitänyt tärkeänä kunnioittaa sodassa kaatuneita amerikkalaisia.

– Miksi menisin hautausmaalle. Se on täynnä luusereita, oli Trump sanonut neljän eri lähteen mukaan. Trump oli myös kutsunut kaatuneita ääliöiksi (suckers), koska olivat antaneet tappaa itsensä.

Myös sotavangeiksi joutuneet saavat presidentiltä läksytystä.

Trump kyseenalaisti mm. McCainin maineen sankarina.

– Hän ei ollut sotasankari. Pidän ihmisistä, joita ei ole saatu kiinni, kommentoi Trump aikanaan.

Trump ei The Atlanticin mukaan voi ymmärtää, miksi sotavangeiksi joutuneita amerikkalaisia pitäisi kunnioittaa, sama pätee alas ammuttuihin lentäjiin."

Trump näyttää tyypillisen jenkin tapaan uskovan todella siihen että kaikki on itsestä kiinni - Amerikkalainen unelma. Jopa sodassa vangiksi jääminen, loukkaantuminen, vammautuminen tai kuoleminen on omaa syytä, kuten köyhyys, vammaisuus, huono-osaisuus myös näistä älypääsankareista. Omien mokien takia sääliä ei tunneta.
Amerikassa veteraanit paiskataan kadulle. Trumpin mielipide on siis yhteneväinen maan yleisen mielipiteen kanssa.

USA:ssa kaikki on mahdollista, jopa "sivarista" voi tulla presidentti.

Yhteistyössä