Tropiikin kuuma yö

Hiki virtasi pitkin selkääni trooppisen kuumassa yössä. Pimeys kietoi meidät sametinmustaan kääröönsä. Puolikuu heijasti valoaan valaisten ainoastaan tietä itselleen. Sirkkojen kakofoninen siritys oli korviahuumaavaa. Vierasperäisellä aksentilla lausutun puheen sorina ja eksoottisten mausteiden tuoksut rauhoittivat mieltäni. Olimme Charletten kanssa saapuneet noin kaksi vuorokautta aikaisemmin Intiaan.

Lähdettyämme skotlantilaisista häistä olimme lentäneet Glasgowista Lontooseen. Matkalla Charlette oli kertonut minulle henkeäsalpaavan ja intensiivisen tarinansa Zairen vuosiltaan. Tarina oli huokunut kuumuutta, auringon polttamien maanteiden kuivuutta, eksotiikkaa ja seksiä. Olin huomannut viihtyväni tämän nuoren naisen seurassa hetki hetkeltä enemmän, ja hänen kertoessaan nuoruuden seikkailustaan, tunnistin itsessäni merkillisen tuntemuksen. Oliko se kateutta vai mustasukkaisuutta? Sitä en tiennyt.

Päästyämme Heathrowiin mieleeni oli juolahtanut hullu ajatus. "Charlette, lähdetkö kanssani käymään Intiassa? Otetaan ensimmäinen vapaa lento ja mennään pitämään hauskaa.", huomasin ajattelevani ääneen. Charlette katsasti minua kummastuneena. " Eihän minulla ole sinne sopivia vaatteitakaan mukana, ja mitä me siellä tekisimme", hän epäröi. " Mennään vaikka naimaan pystystä paistavan auringon alle, jos ei muuta keksitä", sopertelin hädissäni. "Minulla on muovia mukana. Ostetaan sieltä tarvittavat varusteet", isottelin hänelle. En halunnut vielä luopua hänestä. Tiesin hänen syksyllä lähtevän muuttolintujen tavoin etelämmäksi opiskelemaan, joten yritin epätoivoisesti kaikin tavoin pitää kiinni tästä lumouksellisesta hetkestä. Charlette oli hetken hiljaa, sitten valtaisa hymy valaisi hänen kasvonsa hänen vastatessaan myöntävästi.

Muutaman tunnin odottelun, ja puolikkaan olutkorin jälkeen pääsimme koneeseen. Tuntien päästä saavuimme Dabolimin lentokentälle Goaan. Matka oli sujunut mukavasti. Charlette oli nuokkunut valtaosan matkasta. Itse en ahtaissa tiloissa osannut nukkua, mutta siemailin rauhallisesti viskiä ihastellen tuota vieressäni lepäävää naista. Hän oli nukkunut olkapäätäni vasten kauniiden vaaleiden hiuksien levätessä valtoimenaan paidallani. Kasvot olivat rauhalliset ja kaunis povi kohoili tasaisesti hengityksen tahdissa. Jos olisin osannut kehrätä, olisin sen tehnyt. Minulla oli niin hyvä ja rauhallinen olla.

Annoin katseeni vaeltaa alaspäin. Hameen helma oli hieman koholla paljastaen hyvinmuodostuneen, päivettyneen reiden. Tunsin himon sisälläni taas heräävän.
Lentokentällä kuumuus iski kasvoihimme kuin moukari. Kostea kuuma ilma sai hien välittömästi juoksemaan pitkin vartaloani saaden hiukset liimautumaan pitkin päälakea. "Tervetuloa paratiisiin kultaseni", virkoin Charletelle. "Tarjoatko minulle täällä kiellettyä hedelmää", jatkoin. Charlette vastasi salaperäisellä hymyllään. Lentokenttämuodollisuuksiin meni tovi yrmeän näköisten virkamiehien hypistellessä epäluuloisesti matkustusasiakirjojamme. Siirryimme jonosta toiseen hakiessamme passeihimme ja papereihimme tarvittavia leimoja. Mutta tässä seurassa en tällä kertaa tuntenut itselleni ominaista kärsimättömyyttä. Olisin Charletten seurassa jonottanut vaikka Pietarin portilla.
Lentoaseman ulkopuolella pujottelimme kerjäläisten ja kaupustelijoiden ohitse heistä välittämättä kohti taksia. Olin kumonnut Charletten tahdon matkustaa linja-autolla toteamalla lakonisesti: "upseerit kulkevat ainoastaan pirssillä tai ratsain". Minua ei kiehtonut matkustaminen täpötäydessä bussissa tässä kuumuudessa. Parhaassa tapauksessa istuisimme vielä auton katolla kanojen ja lampaiden seassa, pitäen kiinni kattotelineestä kuskin kaahatessa heikkopäisenä pitkin pölyäviä maanteitä.

Vossikkaan päästyämme kerroin matkamme pään hassusti englantia murtavalle kuljettajalle. Olimme matkalla Panjimissa olevaan hotelliin. Aavistaen länsimaisilta turisteilta saatavien Rupien määrän kuski kaahasi pitkin punaisina pölyäviä maanteitä kuin suomalaiset rallikuskit. Auton moottori ulvoi kuin henkensä hädässä ajurin pujotellessa paikallisen liikenteen seassa,. ja vielä hassulla puolella tietä, minun silmin katsottuna. Olin aivan varma, että tämä on viimeinen kyytini tässä maailmassa. Puristin rystyset valkoisina Charletten kättä. Hän ei sen sijaan ollut moksiskaan. Pää pyörien hän katseli uteliaana ympäriinsä, suun käydessä niin, että ihmettelin milloin hän ylipäänsä hengittää. Matka jatkui kuitenkin rattoisasti.

Pääsimme hotellille ehjin nahoin. Maksettuani suharille, seisoimme hiljaa katsellen ympärillemme. Rakennus oli vaaleansävyinen, siirtomaatyylinen valtaisa rakennus. Valtaisa sininen, aavaton meri silotti aalloillaan valkoisen hiekkarannan kuhmuja. Valkoista rantaa oli molempiin suuntiin silmänkantamattomiin. Rannalla makasi siellä täällä kalastajien veneitä, joiden ympärillä oli tummia miehiä selvittämässä pyydyksiään. Sieraimeni tavoittivat meren suolaisen tuoksun. Vedin syvään henkeä. Nautin.

Itse rakennusta ympyröi vihreä, kukkaloistossa sädehtivä puutarha, johon oltiin siroteltu pöytiä tuoleineen palmujen viilentäviin varjoihin. Sieluni silmin näin englantilaisten siirtomaaherrojen nauttivan varjoissa teetään ja iltapäivän gin tonicejaan. Havahduin mietteistäni Charletten tervehtiessä kohteliaasti meitä vastaanottamaan rynnännyttä miestä. Mies oli tumma kuin tropiikin yö valkoisten hampaiden loistaessa hänen kasvoiltaan. Mies kantoi vähäiset matkatavaramme huoneeseemme. Huone oli siisti ja tilava. Huonetta hallitsi valtava parisänky tuulettimen pyöriessä vinhasti katossa.
Oven sulkeuduttua miehen jälkeen, raastoin vaatteet sekä itseltäni että Charlettelta ja kumosin hänet intohimoisesti suudellen sänkyyn. Yhdyimme toisiimme takertuen kuin nälkäiset. Himomme hellitettyä maatessamme raukeina sängyllä kysyin Charlettelta: "lähtisitkö kanssani viidakkoon". "Lähden kanssasi minne ikinä haluatkin", vastasi Charlette vaimeasti.

Hiki virtasi pitkin selkääni trooppisen kuumassa yössä. Pimeys kietoi meidät sametinmustaan kääröönsä. Puolikuu heijasti valoaan valaisten ainoastaan tietä itselleen. Sirkkojen kakofoninen siritys oli korviahuumaavaa. Vierasperäisellä aksentilla lausutun puheen sorina ja eksoottisten mausteiden tuoksut rauhoittivat mieltäni. Istuimme Charletten kanssa meille pystytetyssä teltassa keskellä pimeintä viidakkoa.

Ympärillämme pyöri miehiä kattaen meille illallista kenttäpöydälle. Pukeutuneina shakinvärisiin shortseihin ja paitoihin istuimme vierekkäin siemaillen kylmää Kingfisher-olutta, jota meille auliisti tarjoiltiin sitä mukaan, kun pullot tyhjenivät. Ympäröivä viidakko ei ollut hetkeäkään hiljaa. Metsästä kuuluin rapinaa, huokauksia ja kaukaa saattoi kaikua elefanttien kimeät töräykset. Meitä ympäröi luonnon rauha ja huumaava curryn tuoksu.

Charlette oli kuin ohimennen laskenut kätensä reidelleni ja tapansa mukaan höpötti niitä näitä. Huomasin ajatuksieni pätkivän. Huomasin, että Charletten käden kosketus vaikutti elimeeni kuin sähköisku ja katselin kärsimättömänä miesten puuhailua teltassamme. Mieleni olisi tehnyt viheltää aikalisä ja karkottaa henkilökunta huithiivattiin. Panna Charlettea pikaisesti ja jatkaa stoalaisen tyynesti ruokailua. Mutta kissan vitut. Ukkoa pyöri kuin merenmutaa ympärillämme kantaen pöytää riisiä, naan-leipää, höyryäviä kasviksia ja kanaa. Oli eksoottisen näköistä hedelmää. Kylmää olutta. Kylmää jogurttia. Ja kuumana sykkivää Jackin kyrpää. Että pitikin sopia koko ruokailu, ajattelin happamasti.
Istuuduimme aterioimaan öljylyhdyn valaistessa vaimeasti ympäristöämme. Maistettuani ruokaani huomasin ruokahaluni palanneen. Voi, että rakastin intialaista ruokaa. Nautimme Charletten kanssa ruokaamme iloisesti höpötellen. Tai hän höpötti ja minä kuuntelin. Huomasin tuntevani itseni hieman juopuneeksi. Oliko syynä päivän aikana nauttimani Kingfisher-oluet vai Charletten seura. Vai molemmat. Hänen kauniit silmänsä loistivat kuin tähdet. Hän selkeästi nautti tästä seikkailustamme.

Aterian ollessa loppusuoralla tunsin kuinka Charletten paljaat varpaat sivelivät reittäni. Kuin termiitit varpaat vaelsivat reittäni pitkin ylösalas pujahtaen kuin varkain shortsieni lahkeesta piinaamaan kaluani. Tuntiessani kaluni heräävän pudistelin toruvasti päätäni ilmehtien palvelusväen pyörivän pöytämme ympärillä. Mutta turhaan, Se oli kuin kerosiinia liekkeihin. Aivan kuin olisin yllyttänyt Charlettea jatkamaan. Nyt hän hieroi kaluani jo molemmilla jaloillaan. Jumalauta, tuo akka kiusaa ja nolaa minua tahallaan joka helvetin käänteessä, ajattelin kauhuissani.

En tiedä huomasivatko ympärillämme pyörivät intialaiset tarjoilijapojat jotain, mutta he aikaisempaa iloisemmin naureskelivat keskenään paikallisella murteella. Kaluni seisoi kuin teltan pystytolppa. Sen varaan olisi kyennyt pystyttämään vaikka sirkusteltan. Paikalliset jumalattaret lienevät kuulleet äänettömät rukoukseni. Aivan yllättäen, odottamatta teltan oviaukosta puhalsi voimakas tuulenpuuska, joka sammutti öljylampun. Istuimme säkkipimeydessä. Siitä sirkus vasta alkoikin. Intialaiset mekastivat kimeästä hädissään kuin mölyapinalauma. Hädissään he poukoilivat ympäri telttaa yrittäen saada lamppua uudestaan henkiin. Turhaan. Lamppu oli päättänyt pysyä pimeänä.

Intialaiset miehet ryntäsivät teltan liepeitä pyyhkien ulos teltasta hokien anteeksipyyntöjä ja lupauksia uudesta valonlähteestä. Me Charletten kanssa istuimme pimeän pöydän ääressä hämmästellen tapahtunutta. Kohottaessani olutpulloa huulilleni tunsin pöydän alta kummaa liikehdintään. Tunsin Charletten sirojen käsien avaavan shortsieni vetoketjun ja vapauttavan kaluni ahdingosta. Se kiitti tuota jaloa naista ponnahtamalla iloisesti pystyyn. Saman tien tunsin Charletten kuumien huulten kietoutuvan kyrpäni ympärille ja ahnaan suun aloittavan imemisen. Sauvani riemuitsi tapahtuneesta. Minä en. Yhtä jäykkänä kuin elimeni istuin hievahtamatta odottaen milloin takaisin palaavat intialaiset yllättävät minut kalu naisen suussa. "Mene nyt siitä. Pojat palaavat kohta takaisin", sihisin pöydän alle kuin käärme.

Leukani loksahti, kun Charlette kerrankin oli kuuliainen minua kohtaan. Muutaman kerran kielellään kaluani lipaisten hän palasi takaisin tuolilleen jättäen kuitenkin housuni avoimiksi. Kyrpäni oli kuin tulessa. Kiusattuna, mutta ei tyydytettynä. Himoni oltiin taas herätetty. Tosin tällä hetkellä tunsin vain murhanhimoa tuota kiusaajaani kohtaan. Samassa intialaiset palasivat esitellen ylpeästi uutta, palavaa öljylamppua. Charlette oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Minä näykin jälkiruoka mangoani happamasti kuin vatsatautinen paviaani. "Eeva, tarjosi kuitenkin minulle palan kiellettyä hedelmään", mietin mieli mustana himoissani.

Saatuamme atriamme päätökseen aloimme nauttimaan meille tarjoiltua irlantilaista kahvia. "Intialaista ruokaa, irlantilaista kahvia ja suomalaista pillua", ajattelin lähes loogisesti miettien millä helvetin verukkeella lähettäisin lakeijat ulos teltasta päästäkseni Charletten kimppuun. "Hyvät herrat, olisitteko niin ystävällisiä ja poistuisitte hetkeksi teltasta. Haluaisimme loistavan aterian kunniaksi hetkeksi hiljentyä meditoimaan", kuulin itseni käskevän intialaisia poikia. Charlette katsoi minua kulmakarvojaan kohottaen hämmästyneenä. "Meditoimaan", näin hänen muodostavan huulilleen äänettömän kysymyksen. Intialaiset sen sijaan nyökkäsivät ja poistuivat hilpeästi kälättäen sysimustaan yöhön.

Miesten poistuttua yöhön syöksyin Charletten luokse kohottaen hänet seisomaan eteeni. Kiedoin käsivarteni hänen ympärilleen suudellen kiihkeästi. Peitseni sojotti pystyssä avoimista housuistani. Virkkamatta sanaakaan napitin vavahtelevin sormin hänen puseronsa auki paljastaen hänen pystyt rintansa teltan kattoon sojottavine nänneineen. Charlette katsoi minua hellästi rintojen kohoillessa kiihtyvän hengityksen tahdissa. Hänen kiihkoaan kuvasti hänen kaulallaan sykkivä suoni. Kädet edelleenkin vavisten auoin hänen shortsejaan. "Saatanan napit. Miesten kiusaksikohan nämäkin ovat luotu", mietin taistellessani pöksyjen kanssa. Kuin tuo taikasana olisi ollut oikea avain paratiisin. Housut avautuivat. Annoin niiden pudota Charletten nilkkoihin. Kuin viimeisillä voimillani raastoin myös hänen vaaleat silkkistringit ja annoin niiden seurata shortseja. Viimeinkin olin vapaa esteistä.

Katsoin Charlettea. Kuin kylmissään hän värisi vaimeasti seisoessaan alasti edessäni. Hänen vaaleat, pitkät hiuksensa lepäsivät hänen olkapäillään. Kauniissa, silmäripsien varjostamissa silmissä heijastui sekä hellyys että himo. Rinnat kohoilivat kosketusta odottaen hengityksen tahdissa. Häpy kimalteli salaperäisenä ja odottavana öljylampun vaimean valon kullatessa hänen vartalonsa kuparinruskeaksi. Kuinka kaunis hän olikaan siinä seistessään edessäni.

Hamusin hänen nänninsä suuhuni ja aloin kuumeisen leikittelyn nännillä. Imin, nuolin, näykin. Charlette vavahti ja huokasi. Annoin käteni vaeltaa hän vatsaansa pitkin. Sivelin hänen hyvinmuodostunutta takamustaan. Sivelin hänen reisiään. Annoin uteliaan käteni vaeltaa Charlet-ten reisien sisäpintaa. Hivelin sisäpintaa antaen kädelleni luvan vaeltaa kohti Charletten jalokiveä. Charlette vavahti kuin sähköiskun saaneena sormeni tavoittaessa hänen puutarhansa portin. Nainen oli tulinen ja kostea. Tunsin hänen sormiensa kietoutuvan kovan kaluni ympärille.

Irrottauduin hänen otteestaan vaipuen polvilleni hänen eteensä. Painoin kasvoni vasten hänen häpyään ja, kuin varkain, maistoin hänen mettänsä. Tunsin hieman happaman, suolaisen, mutta niin ihanan naisen maun kielelläni. Nyt oivalsin mitä raamatullinen mannan sataminen olisi saattanut olla. Pidin tiukasti kiinni Charletten lantiosta ja pyöritin hellästi klitorista kielelläni , imin ja nuolin hänen vakoaan. Charlette värisi kieltäni vasten.

Nousin ylös ja pyyhkäisin rajulla liikkeellä astiat pois pöydältä. Lautaset, tarjoilualustat, lasit ja pullot rämähtivät maahan sellaisella paukkeella, että pelkäsin intialaisarmeijan ryntäävän katsomaan mikä on hätänä. Mutta vain hiljaisuus vastasi tekoseeni. Tempaisin nopealla liikkeellä omat housuni pois jaloistani jättäen paidan päälleni. Nyt ei ollut aikaa, eikä kiinnostutakaan suurenpiin riisumisiin. Otin Charlettesta kiinni ja taivutin hänet vatsalleen pöydän päälle. Takapuoli kiihottavasti pystyssä hän oli nyt täysin käytettävissäni.

Ujutin kaluni takaa hänen terälehdilleen ja painoin varteni hänen sisäänsä. Tarrasin vasemmal-la kädelläni kiinni hänen hiuksistaan. Oikean käteni painoin hänen haarojensa väliin hieroen hänen väreilevään klitoristaan. Jyystin raa'asti häntä elimelläni kuin intialainen norsusafari. Charlette voihkaisi. Irrotin vasemman käteni hänen hiuksistaan painaen kämmeneni hänen suunsa eteen tukahduttaen hänen voihkaisunsa. En halunnut vieläkään seuraani intialaista yleisöä. Samalla kiristin naimiseni tahtia. Charlette puri hampaansa kämmeneeni samalla, kun hän tuli. Tyttö tärisi seipääni keihästämänä. Kipu kämmenessäni oli sietämätön, kun taoin kyrvälläni hänen kohtunsa reunaa.

Samassa se kenttäpöytä luhistui räsähtäen allemme. Charletelta purkautui ilmat keuhkoista minun lysähtäessä hänen päällensä. "Sattuiko sinuun", kysyin säikähtäneenä. Charlette pudisti päätään. Kaatumisesta huolimatta olin onnistunut pysymään hänen sisässään. Vetäydyin hänestä ja käänsin hänet makaamaan pöydän ja ruokailuvälineiden kappaleiden sekaan. Tartuin hänen polvitaipeisiinsa kohottaen hänen lantiotaan ja työnnyin uudestaan hänen sisäänsä. Charletten lantion vastasi oitis liikkeisiini.

Kiihkoni tuntui vain kasvavan ja kaluni paisuvan. Irrotin otteeni hänen polvitaipeistaan ja tartuin käsilläni kiinni hänen ranteistaan lukiten hänet tiukasti alleni. Murisin kuin Bengalin tiikeri tyydyttäen itseäni häneen. Charlette kiemurteli allani. Hän kietoi jäntevät säärensä selkäni taakse. Puskin Charlettea kuin höyryveturi yrittäen saada pallinikin hänen sisäänsä. Niin hyvältä hän tuntui. "Haluatko minua narttu", kuulin itseni huohottavan. "Haluan, haluan. Nussi minua. Nussi syvemmälle", huohotti Charlette vastaukseksi. Ja minä nussin minkä kykenin.

Kiihdytin itseni loppukiriin. Pallini takoivat Charletten takapuolta kuin Kölnin tuomiokirkon kellot. Tunsin itseni alkukantaiseksi eläimeksi kaluni kirnutessa Charletten kukkaroa. Charlette kohosi kaarelle allani. Hän painoi kyntensä kämmeniinsä ja puri huultaan. Sitten minulta tuli. Siemeneni ruiskusivat valtoimenaan hänen terälehtiensä väliin. Luulin, että minulta menee suihkun mukana munuaisetkin. Varpaankynnet ainakin lähtivät.

Rauhoituttuani katsoin Charlettea. Hän katsoi minua silmät kimmeltäen. Hän oli yltäpäältä tahriutunut ateriamme jäännöksiin. Hänen hiuksissaan oli riisiä. Rinnoissa ja vatsalla oli punaista Korma-kastiketta. Aloin nauramaan. "Kultaseni, näytät herkulliselta. Voisin syödä sinut", hohotin hänelle. Charlette katseli yllättyneenä itseään. "Tämä melkein voittaa Zairen matkani. melkein", hän vastasi kehräten ja suudellen minua suulle.

Nousimme ylös ja pukeuduimme ryvettyneisiin vaateisiimme. Napittaessa housujani pyyhälsivät intialaiset takaisin telttaan. Heidän nähdessään pöydän pirstaleet ja lattialla lojuvat astiat, näin heidän huulilleen muodostuvan äänettömän kysymyksen: meditoimaan?




 
  • Tykkää
Reactions: AZZAWANG

Yhteistyössä