Trivago-mainos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllääntynyt

Vieras
Kun Trivago-mainos alkoi telkkarissa pyöriä, niin lähes hullaannuin siihen tyttöön joka kiehnäsi mainoksessa. Nyt käännän jo pään, suljen korvat ja olen suivaantunut. Ihan liian usein se pyörii ruudussa se mainos. Eihän se ole tytön vika, mutta jo riittäisi.

Minäkin olen vihannut sitä mainosta ihan alusta asti. Ei minua se kiehnäävä tyttö haittaa, vaan se lukija ääni. Toinen ärsytysmainos on se k-kaupan makkaramainos, jossa se tuomas enbusken näköinen mies irvistelee.

• Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
Mietin joka kerta kun nään sen mainoksen, et alotan ketjun siitä täällä, mut unohdan samalla :D. Mustakin se oli söpö tyttönen ensin, jotenkin luonnollinen. Vaikka näin naisena sen sanonkin. Mut nykyään melkein vihaan sitä mainosta :kieh: . Joka hiton hetki tunkee esille! Onneksi katson ohjelmat suurilta osin tallennuksesta, joten pääsee heti hyppimään mainoksen yli. Eli nyt on hyvä mainos liiallisella näytöllä aiheuttanut sen, että en piruuttaakaan käytä heidän tuotettaan. :\

Ärsyttävä mainos! Mutta se kai mainoksen tarkoitus onkin. Tyttö mainoksessa on söpö ja semmoinen kivan tuntuinen luonnonlapsi. Oikein harmittaa tytön puolesta. Taitaa olla jossain ulkomailla tehty ja dubattu suomalainen ääni päälle. Ei enää houkuta koko Trivagon palvelu.

Minä en kiusallanikaan käytä Trivagon palveluita, koska niillä on älyttömän typerä mainos.

Toinen typeryys on vitaepron toitotus joka nyt pyörii 50 krt illassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aivan sanonko mistä...;30153327:
"Pystytkö siihen?" Minä en ainakaan käytä yritystä jonka mainoksessa aliarvioidaan ja vähätellään potentiaalisen asiakkaan älykkyyttä...

Tuo "pystytkö siihen" on kyllä omituinen slogan. Olen miettinyt, että mikä tarkoitus sillä on, kun se trivago on ilmeisesti vastaus siihen kysymykseen. Ja tarkoitetaanko siinä sitten, että osaako asiakas etsiä sopivaa hotellia, vai että löytyykö siltä sivulta sellaista? Vai jotain muuta? Luulisi, että jotain muuta, koska kumpikaan noista itselleni mieleen tulleista tarkoituksista ei oikein anna sivustosta positiivista kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30153351:
Tuo "pystytkö siihen" on kyllä omituinen slogan. Olen miettinyt, että mikä tarkoitus sillä on, kun se trivago on ilmeisesti vastaus siihen kysymykseen. Ja tarkoitetaanko siinä sitten, että osaako asiakas etsiä sopivaa hotellia, vai että löytyykö siltä sivulta sellaista? Vai jotain muuta? Luulisi, että jotain muuta, koska kumpikaan noista itselleni mieleen tulleista tarkoituksista ei oikein anna sivustosta positiivista kuvaa.

... se kysyy siltä trivagolta pystyykö siihen.

[QUOTE="jep";30153384]... se kysyy siltä trivagolta pystyykö siihen.[/QUOTE]

Niin, sitä tarkoitinkin, tuolla toisella kysymyksellä. Eli löytyykö sieltä trivagosta. Eikös se vähän kyseenalaista sen sivun toimivuutta?

mainos on luultavasti jossain Euroopassa tehty, sillä olen saman nähnyt Itävallassa. Suomen markkinoille tuotuna on vaan tökerö käännös ja asia kääntynyt hieman sivuun. Yleensäkin kaikki käännökset suomeksi ovat ala-arvoisia.

[QUOTE="jep";30153384]... se kysyy siltä trivagolta pystyykö siihen.[/QUOTE]

Aika erikoista että firman omassa mainoksessa kyseenalaistetaan sen toimintaa...

Yhteistyössä