Meillä on nyt kohta 2v esikoisella ollut 6kk-ikäisestä lähtien Tripp Trapp ja pois en kyllä vaihtaisi. Meidän isokokoinen, voimakas ja riehakas vauveli ei kertakaan saanut tuolia kaatumaan. Ei ole ollut edes läheltä-piti tilanteita. Sen pöytän reunasta jaloilla vauhtin lykkämisen meidän herra oppisi samana päivänä, kun tuoli tuli taloon, mutta Tripp Trapp ei kaatu, vaan liukuu taaksepäin (jopa laattalattialla, missä kuitenkin saumoja).
Mummillassa taas on varatuolina toi Emman kopio ja on monta kerta meinanut kaatua. Ei minusta ole läheskään yhtä tukevaa ja tilavaa, kun aito. Kyllä me ajattelimme tolle pikkukakkosellekin hommata oma Tripp Trapp, kunhan poika täyttää sen 6 kuukautta. Itse olen valmiina maksamaa mielirauhasta ja siitä, että voin hetkeksi kääntä katseeni muualle.
Joku ihmetteli syöttötuolin mataluutta. Meillä oli sama homma, kun kävimme tuolia ostamassa. Mutta myyjä sanoikin, että kaupassa se tuoli vaan tuntuu niin matalalta, kun muistaa oman pöydän paljon korkeampana. Kyllä mäkin olin viimeiseen astiin sitä mieltä, että tuoli on aivan liian matala, mutta eipä ollutkaan =)