Trikoomekko häihin, onko noloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Keddu, en ole pk-seudulta. Kiitos tarjouksesta, ihana huomata, että tällä palstalla on mukaviakin ihmisiä eikä vain sellaisia, jotka ilkeilevät ja haukkuvat minkä kerkeävät :)

Harmi ettei onnistu, olen vähän mekkofriikki ja useimmat asuista liian hienoja arki/baarikäyttöön niin aina kiva jos joku niitä vähän ulkoiluttaa :D

Lasten iltatouhut menossa. Tässä samalla kirjoittelen. Jos porukka rauhoittuu pian enkä itse nukahda, yritän laittaa vielä tänään kuvan mekosta. Sitä en alunperin ajatellut häihin, oli muuten vaan kivan näköinen päällä. Ihan arkikäyttöä ajatellen, mutta jos sen saisi fiksattua hieman juhlavammaksi niin hanttiin en laita.

Kengistä huolimatta mä laittaisin pojille ne suorat housut, valkosen (tms) paidan ja solmion.
Ne kengäthän voi ottaa sisällä vaikka pois (uudet housujen väriin sopivat sukat!). Ei monikaan osta lapselle juhlakenkiä, kun yleensä ne jäis yhdelle tai kahdelle käyttökerralle.

Niin, koita niihin kenkiin sitä ihmesientä jos sellaisen löydät. Mukavia häitä!

Ihan hyvin voi laittaa trikoomekon päälle! Mä kävin raskaana useimmissa juhlissa hiukan ihme asusteissa, mutta en todellakaan viitsinyt lähteä ostamaan jotain mekkoa, joka olisi sopiva pienen hetken. Lähinnä siis laitoin päälle, mitä nyt sattui mahtumaan.

Minun mielestä lapsien juhlapukeutumisesta voi vähän joustaa. Tuskin nyt kukaan olettaa, että lapset tulee juhliin pienet puvut päällä ja juhlakengät jalassa. Kunhan on siistit vaatteet päällä, niin se siitä! En minä katsellut muksujen kenkiä omissä häissäni ja omalle tytölle olen kesän juhliin laittanut sandaalit tai kävelykengät, mitä käyttää muutenkin. Ei tullut mieleenkään lähteä ostamaan uusia juhlakenkiä!

Mä oon kans menos huomenna häihin ja menossa rv 28 eli masu rupee olee jo aikalailla tielläkin ajoittain. :D Ite ostin Haloselta mekon joka on rinnoista tykäistuva mut rintojen alta levenee pikkasen helmaan ja on masulle tilaa. Mekon ovh oli 109e mut oli alessa niin jäi maksaa huivin kanssa n.75e. Toi on kyllä semmonen et menee sit ilman vauvamasuakin (just eilen kaveri kokeili ja totes et hän vois lainata sitä joskus jos tulee juhlia vastaan). Ja nythän on muoti sinänsä kiva et on tosi paljon myynnissä tunikoita ihan naistenvaateosastolla niin ei välttämättä tarvii ostaa vaatetta vaan yksiä juhlia varten vaan menee sit raskauden jälkeenkin. Ja jos kerran joku tunika ja mustat housut löytyy kotoa niin miksipä niitä ei voisi juhliin laittaa?

Hei :) täältä saat halvalla hääpuvun joka istuu päällä vaikka olisitkin raskaana ja istuu sitten myöhemminkin halpoja pukuja ja oikein hyvä asiakaspalvelu vaikka onkin yksityinen :) kannattaa kokeilla http://dresses4u.suntuubi.com/?cat=5

...miksei muka lapsilla tarvis olla juhlakengät juhlissa...??!!
Eihän ne tarvi mitkään kiiltonahkaiset mustat nauhakengät olla, jos ei niille löydy jatkajaa sitten pikkusisaruksista, mutta on paljon siistejä kenkiä jotka just uusina on ihan parhaita juhliin ja voi sitten käyttää muuten sen jälkeen ihan vähän arkisempinakin esim.kesällä.
Esim.tällaset on tosi ihanat juhliin lapselle ja sitten arkisempaan käyttöön myöhemmin
http://www.pikkujalat.fi/images/gregor_mokkasiini_iso700_1002_f8f.jpg

Yhteistyössä