Tren murhaaja vs. Ikaalisten murhaaja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oho

Vieras
Palstalla oli ties kuinka monta lynkkausketjua "mamu-murhaajasta", eipä näy (??) samanlaista ärhäkkyyttä ja vihaa kun suomalainen taas tappoi nuoren tytön?!? SIllä ei ollut edes munaa tappaa itteään! Eipä yllätä! :(

Voisiko johtua siitä, että Tampereen/Lempäälän murhaajaa ihannoitiin netissä? Tuollainen murhaajan ihannointi entisestään lisää vihaa häntä kohtaan.

Viimeksi muokattu:
Todella surullinen juttu.tai surulliset.siis molemmat. facebookissa kävin kurkkaamassa ikaalisten tekijää ja uhria,heidän profiilejaan ja julmalta tuntuu.niin nätti tyttö ja poikakin ihan kivannäköinen.

[QUOTE="just";23002651]Mitäs sillä nyt on väliä. Suomalainen kai kummassakin tapauksessa kuoli mikä on valitettavaa. Se tappaja-mamu kai kuolikin mikä oli hyvä.[/QUOTE]

Eipä kukaan sanonut, "mitäs sillä on väliä" kun Tampereella tapahtui vaan palsta oli täynnä mamu-vihaansa purkavia mammoja.

[QUOTE="just";23002706]Turhaa jeesustelua nyt. Jokaisella ihmisellä on oma vakaumus ja suurimman osan näiden muslimien vakaumuksista ei sovi länsimaihin.[/QUOTE]
Et tainnut osallistua lukiossa väittelykilpailuihin?

Tuo muslimien ylläpitämä murhaajan ihannointisivu herätti aika paljon närää ihmisissä.
Onko tällä ikaalisten murhaajaalla semmoista?

Muistakaapa edelleen se montako prosenttia mamujen osuus on suomen väestöstä, ja miettikää sitten miksi tämmöiset aiheuttavat muukalaisvihaa.

[QUOTE="just";23002706]Turhaa jeesustelua nyt. Jokaisella ihmisellä on oma vakaumus ja suurimman osan näiden muslimien vakaumuksista ei sovi länsimaihin.[/QUOTE]

Tätä tasokkuuttahan tässä jo kaivattiin! Voi luoja...

No kyllä mua ainakin nyppii ulkomaalaiset jotka ei kunnioita paikallisia lakeja lainkaan.
Kokeeko joku että rikollisista mamuista on jotain hyötyä? Siitä että niitä hyysätään meidän verorahoilla ja istuvat meidän vankiloissa.

[QUOTE="huoh";23002773]No kyllä mua ainakin nyppii ulkomaalaiset jotka ei kunnioita paikallisia lakeja lainkaan.
Kokeeko joku että rikollisista mamuista on jotain hyötyä? Siitä että niitä hyysätään meidän verorahoilla ja istuvat meidän vankiloissa.[/QUOTE]

Eikö sua nypi suomalaiset jotka ei kunnioita lakeja?

Koetko, että rikollisista suomalaisista on jotain hyötyä?

Moni vastustaa rikollisuutta henkeen ja vereen aina, kun tekijänä on ei-suomalainen. Se vastustus sitten jotenkin unohtuu, kun suomalainen tekee rikoksen. Sitä mä en tajua, kun itse en tykkää tai hyväksy minkään värisiä rikollisia.

Vasta pari päivää sitten nuori tyttö tapettiin ja nyt tämä suomalainen kultamussukka teki samoin, varmasti oli kuullut Tampereen tapauksesta! Luulisi, että tuollainen pistäisi vihaksi, mutta ei! "Ne mamut on pahoja, suomalaiset pojat vaan ei saa apua pahaan oloon blabla.."

En ole kyllä huomannut sitä, etteikö näitä suomalaisia rikollisia myös vastustettaisi. Ajatus on varmaan monilla se, että miksi pitää ehdoin tahdoin tuoda lisää rikollisia, kun tiedetään, että esimerkiksi maahanmuuttajien rikollisuus on väkilukuun suhteutettuna huomattavasti korkeampi kuin kantaväestön. Sitten noihin tapauksiin, niin molemmat vaikuttavat olleen järkyttäviä mustasukkaisuusmurhia...

"Tänään 15:14 #6 Anatolia

--------------------------------------------------------------------------------
Suomalaisella on oikeus tappaa suomalaisia! Ne on syntyneet tähän maahan. Mamut ei ole.

(kyllä, olen kuullut tämän selityksen erään neropatin suusta) "

Mamuilla on oikeus tappaa suomlaisia koska orjalaivat tervattiin suomalaisella tervalla!:attn:

"Tänään 15:14 #6 Anatolia

--------------------------------------------------------------------------------
Suomalaisella on oikeus tappaa suomalaisia! Ne on syntyneet tähän maahan. Mamut ei ole.

(kyllä, olen kuullut tämän selityksen erään neropatin suusta) "

Mamuilla on oikeus tappaa suomlaisia koska orjalaivat tervattiin suomalaisella tervalla!:attn:

Heh heh, etkö nyt parempaa keksinyt! :(

No jos ois mahdollista, niin kyllä mun puolesta suomalaisetkin murhaajat ja raiskaajat vois karkottaa maasta. Mutta on siinä vissi ero, että niitä haalitaan tänne muualtakin, kun meillä on niitä jo omastakin takaa.

En ole kyllä huomannut sitä, etteikö näitä suomalaisia rikollisia myös vastustettaisi. Ajatus on varmaan monilla se, että miksi pitää ehdoin tahdoin tuoda lisää rikollisia, kun tiedetään, että esimerkiksi maahanmuuttajien rikollisuus on väkilukuun suhteutettuna huomattavasti korkeampi kuin kantaväestön. Sitten noihin tapauksiin, niin molemmat vaikuttavat olleen järkyttäviä mustasukkaisuusmurhia...

Juurikin näin. Miksi rahdata lisää paskaa Suomeen kun sitä on täällä muutenkin riittävästi, mutta tätä ääliösuvaitsevaisten on jostain kumman syystä kovin vaikea tajuta.

Eikö sua nypi suomalaiset jotka ei kunnioita lakeja?

Koetko, että rikollisista suomalaisista on jotain hyötyä?

Moni vastustaa rikollisuutta henkeen ja vereen aina, kun tekijänä on ei-suomalainen. Se vastustus sitten jotenkin unohtuu, kun suomalainen tekee rikoksen. Sitä mä en tajua, kun itse en tykkää tai hyväksy minkään värisiä rikollisia.

Ei, itse asiassa en koe että suomalaisista tappajista on mitään hyötyä. Mä olenkin kuolemantuomion kannattaja ja sitä mieltä että rikolliset ulkomaalaiset (jotka tulleet Suomeen esim turvapaikanhakijoina) lähetetään takaisin kotimaahansa niin ettei meidän verorahoja tuhlata siihen.

No jos ois mahdollista, niin kyllä mun puolesta suomalaisetkin murhaajat ja raiskaajat vois karkottaa maasta. Mutta on siinä vissi ero, että niitä haalitaan tänne muualtakin, kun meillä on niitä jo omastakin takaa.

Löytyisköhän jostain päin maailmaa sellaista valtiota joka vastaantottaisi rikollisia riesakseen, siis jos jätetään Suomi laskuista pois?

Yhteistyössä