treffit pimeässä- ihmetyttää

olenko mä jotenkin hhmm.. vanhanaikainen tai jotain, kun mua ihmetyttää kun noiden on pakko lääppiä toisiaan lyhyen tuntemisen jälkeen. mä en ensimmäisillä treffeillä suutelis ketään, varsinkaan telkkarissa.
 
Mietin ihan samaa. Varmaan vois pussailla jos tosissaan synkkais, mutta odottaisin kyllä edes sen verran että näkisin tyypin ensin :D Enkä kyllä sittenkään telkkarissa. Noloa minusta noilta monilta, kun ensin on lääpitty ja ollaan hirveen kiinnostuneita ja sitten kun näkeekin valossa sen ihmisen niin ollaankin että hyi yök..
 
Rukoilijasirkka
Kaipa ku ne ei voi nähdä, niin ne sit yrittää kosketella, et saisi selville jotain.

Mulle tärkein toisessa ihmisessä ois varmaan haju. Joten haistaisin ehkä, mille hänen hengitys haisee. Ja kokeilisin, onko korvat töhnäiset.
 
vieras
no en kyllä ketään menis näkemättä nuoleksimaan,enkä etenkään telkkarissa :eek: hyi hyi.
sen vielä just ja just ymmärrän jos halua kokeilla vähän tukkaa tai kasvoja kädellä et saa vähän kuvaa, mut en siltikään antas mitään tissejä hipelöidä tai tehdä kokovartalotarkastusta..
 
melli
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kaipa ku ne ei voi nähdä, niin ne sit yrittää kosketella, et saisi selville jotain.

Mulle tärkein toisessa ihmisessä ois varmaan haju. Joten haistaisin ehkä, mille hänen hengitys haisee. Ja kokeilisin, onko korvat töhnäiset.
varmasti saisit seuraa kirjastohuoneeseen kun ensin nuuskuttelisit ja kaivelisit korvia pimeässä...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kaipa ku ne ei voi nähdä, niin ne sit yrittää kosketella, et saisi selville jotain.

Mulle tärkein toisessa ihmisessä ois varmaan haju. Joten haistaisin ehkä, mille hänen hengitys haisee. Ja kokeilisin, onko korvat töhnäiset.
ai tunkisit sormet sen korviin ja kokeiliit ja haistelisit tuliks sieltä töhnää???? HYIIIII!!!!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja melli:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kaipa ku ne ei voi nähdä, niin ne sit yrittää kosketella, et saisi selville jotain.

Mulle tärkein toisessa ihmisessä ois varmaan haju. Joten haistaisin ehkä, mille hänen hengitys haisee. Ja kokeilisin, onko korvat töhnäiset.
varmasti saisit seuraa kirjastohuoneeseen kun ensin nuuskuttelisit ja kaivelisit korvia pimeässä...
No, luultavasti se olisi vaan hyvä silleen. Mieti, kun keskustelis fiksulta tuntuvan tyypin kaa ja sit myöhemmin tajuis, että se ei vaikka pese ollenkaan hampaita ja siltä valuu korvavaikkua. Siinä ei auta, vaikka ulkonäkökin ois miten kohillaan.
 

Yhteistyössä