Niin se suomalainen mieskin kai sitten antaa munaa heti ensitapaamisella, huoh?Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään tasoa suomes.:suomalainen ämmä antaa pillua heti ensitapaamisella, huoh.
Apua Ai kaivaisit vaikut poisAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja kokeilisin, onko korvat töhnäiset.
varmasti saisit seuraa kirjastohuoneeseen kun ensin nuuskuttelisit ja kaivelisit korvia pimeässä...Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Kaipa ku ne ei voi nähdä, niin ne sit yrittää kosketella, et saisi selville jotain.
Mulle tärkein toisessa ihmisessä ois varmaan haju. Joten haistaisin ehkä, mille hänen hengitys haisee. Ja kokeilisin, onko korvat töhnäiset.
ai tunkisit sormet sen korviin ja kokeiliit ja haistelisit tuliks sieltä töhnää???? HYIIIII!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Kaipa ku ne ei voi nähdä, niin ne sit yrittää kosketella, et saisi selville jotain.
Mulle tärkein toisessa ihmisessä ois varmaan haju. Joten haistaisin ehkä, mille hänen hengitys haisee. Ja kokeilisin, onko korvat töhnäiset.
No, luultavasti se olisi vaan hyvä silleen. Mieti, kun keskustelis fiksulta tuntuvan tyypin kaa ja sit myöhemmin tajuis, että se ei vaikka pese ollenkaan hampaita ja siltä valuu korvavaikkua. Siinä ei auta, vaikka ulkonäkökin ois miten kohillaan.Alkuperäinen kirjoittaja melli:varmasti saisit seuraa kirjastohuoneeseen kun ensin nuuskuttelisit ja kaivelisit korvia pimeässä...Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Kaipa ku ne ei voi nähdä, niin ne sit yrittää kosketella, et saisi selville jotain.