Treffit, eikä yhtään huvita!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaampi kuin kukaan teistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaampi kuin kukaan teistä

Vieras
Mikä mua vaivaa?? Mä en jaksaisi mennä suihkuun ja laittautua, enkä jaksaisi millään kuunnella toista ja istua jossain meluisessa baarissa koko iltaa. Tai kahvilassa tai ravintolassa, mihin nyt pitäisi mennäkään...

Jätänkö vaan menemättä, siirrän toiseen ajankohtaan? Vai menenkö jos piristyisin illan aikana?
 
Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:
Jos sua ei yhtään napostele mennä niin ei se treffikumppani taida oikein innostaa? En mä menis jollei yhtään kiinnostais :/

No kun en tiedä... välillä mietin että hän on tosi mukava ja muuta, mutta sitten alan miettiä kaikkia huonoja puolia ym. Jotenkin kiltisti ajattelen että annan mahdollisuuden vielä, mutta.

Ehkä mä sairastun.
 

Similar threads

Yhteistyössä