H
harmaampi kuin kukaan teistä
Vieras
Mikä mua vaivaa?? Mä en jaksaisi mennä suihkuun ja laittautua, enkä jaksaisi millään kuunnella toista ja istua jossain meluisessa baarissa koko iltaa. Tai kahvilassa tai ravintolassa, mihin nyt pitäisi mennäkään...
Jätänkö vaan menemättä, siirrän toiseen ajankohtaan? Vai menenkö jos piristyisin illan aikana?
Jätänkö vaan menemättä, siirrän toiseen ajankohtaan? Vai menenkö jos piristyisin illan aikana?