Treffeillä?

• Viestiketjun aloittaja "kysely"
  • Ensimmäinen viesti
"kysely"
Oletko ikinä ollut ekoilla tai tokilla treffeillä miehen kanssa missään hiukan tavallisuudesta poikkeavassa treffipaikassa? Esim. taidemuseossa, jollain messuilla, yleisöluennolla, retkellä vaikka toiseen kaupunkiin, omalla tai miehen työpaikalla, tai vaikkapa jossain liikuntaharrasteessa?
Millaista oli?

"Manda"
Menin katsomaan mieheni teatteriesitystä ja sen jälkeen kahviteltiin. Sain kutsun tulla seuraamaan vierailevaa esitystä kaupunginteatterille (ilmaiseksi tietenkin) ja sitten juotiin kahvit läheisessä kahvilassa.

Mä olin muutama vuosi sitten ensi treffeillä rullaluistelemassa, ja se oli kivaa. Muutaman kerran olen yrittänyt saada treffiseuraa uimahalliin että pääsisi kyyläämään toisen kropan kertaheitolla. Nyt onneksi ei tarvitse treffailla kun palasin miehen kanssa yhteen.

"Hupsis"
Kyllä olen, mies pyysi minut mukaansa taidenäyttelyyn. Tästä on jo lähes kymmenen vuotta aikaa ja naimisissa ollaan, perheenlisäystäkin on tullut. Toimi näköjään paremmin kuin perinteinen baari-ilta. :)

"vieras"
Sovittiin ekat treffit(netin kautta) metsäkalliolle keskelle päivää. Sitten kun mies lopulta löysi minut niin monta tuntia juteltiin ja istuttiin siellä kallioilla. Vaikka oli keväänpuolta vielä niin poltin itseni siinä auringossa kun oli kevään ensimmäinen lämmin päivä. Treffeille meinasi käydä hassusti kun mies sekoitti ensin paikan eikä löytänyt minua ja luuli minun tehneen oharit ja lähti takaisin kotiin. Soitin sitten perään missä viipyy ja annoin tarkemmat ajo-ohjeet. tätä ennen siinä odottaessani ennätti jo kaksi miestä alkaa tehdä tuttavuutta(eri aikaan ja eri miehet) ja luulin jomman kumman olevan tämä, kun ei ollut tietoa minkänäköinen oli. Oli paikka josta kulki paljon ihmisiä ohi-en muuten olisi uskaltanut olla keskustelemassa tuntemattomien miesten kanssa. Tuo päivä oli silleen omituinen, että ei minulle jää/ole jäänyt miehet juttelemaan noin koskaan vaikka ties millä kallioilla olen istunut ja ihmisiä on ohi kulkenut. Nyt sitten samana päivänä kun odotin treffiseuraa niin näin kävi. Nyt tulee 8-vuotta täyteen yhteistä taivalta:)

awww
[QUOTE="vieras";22882209]Juu, tokat treffit oli delfinaariossa, jossa kävimme katsomassa delfiinien joulushown. Sen jälkeen ravintolaan syömään.[/QUOTE]

voi miten suloista....delfiinien joulushow <3!

Yhteistyössä