Tre/hatanpää, asumiskommentteja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thinking of..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

thinking of..

Vieras
Millaista on asua Hatanpäällä? Mietin sinne muuttoa, tarjottiin asuntoa tänään.
Miinuksia ja plussia ja mielipiteitä?
Onko levotonta/rauhallista?
Millaisia siellä on VVO.n asunnot?
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Paskavatkaamo eli jätevedenpuhdistamo voi sopivalla matalapaineisella ilmalla muistuttaa olemassaolostaan. Eli paska haisee ja banjot soi.

Mut eikö paskavatkaamon pitäis siirtyä ihan toiselle alueelle?

Myös kaupunkiin päin kävellessä saattaa tulla haju- sekä visuaalisia haittoja tenumajan tienoilla....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Paskavatkaamo eli jätevedenpuhdistamo voi sopivalla matalapaineisella ilmalla muistuttaa olemassaolostaan. Eli paska haisee ja banjot soi.

Mut eikö paskavatkaamon pitäis siirtyä ihan toiselle alueelle?

Myös kaupunkiin päin kävellessä saattaa tulla haju- sekä visuaalisia haittoja tenumajan tienoilla....

Jaa siirtyy? Voi olla, en oo niin seuraillu ku en ole (enää ) paikkakuntalaisia. Töissä vaan tässä Hatanpäänkadulla.

Mutta ei se paskan hajua poista vaikka vatkaamo lähteekin nimittäin harva se päivä näkee kun joku puistokemisti on matkalla tenumajalle lasolipulloineen paskat housussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
JOS tykkää asua kun sillit purkissa niin mikä ettei.
+ Arboretumin läheisyys, iso leikkipuisto alueella, keskusta kävelymatkan päässä.
- Tieheään asuttua aluetta, talot rumia, kalliita ja usein ahtaita neliöiltään.

Samoilla linjoilla, tässä tuli kaikki olennainen jo esille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Paskavatkaamo eli jätevedenpuhdistamo voi sopivalla matalapaineisella ilmalla muistuttaa olemassaolostaan. Eli paska haisee ja banjot soi.

Mut eikö paskavatkaamon pitäis siirtyä ihan toiselle alueelle?

Myös kaupunkiin päin kävellessä saattaa tulla haju- sekä visuaalisia haittoja tenumajan tienoilla....

Jaa siirtyy? Voi olla, en oo niin seuraillu ku en ole (enää ) paikkakuntalaisia. Töissä vaan tässä Hatanpäänkadulla.

Mutta ei se paskan hajua poista vaikka vatkaamo lähteekin nimittäin harva se päivä näkee kun joku puistokemisti on matkalla tenumajalle lasolipulloineen paskat housussa.

Siihen on suunniteltu asuntoja sen paskavatkaamon tilalle, ja vatkaamo siirtyis jonnekin kaupungin laidalle. Ja nyt kun Ratinan rantaan on rakennettu kalliita asuntoja, niin eihän se paskavatkaamo enään sovi kuvioihin.
Tenumajakin siirtyy samalla muualle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noniin :)
Eli asuinalue on ihan ok, huolimatta kaikista taloista ja paskan hajusta.
Onko muita kokemuksia? Antaa palaa :D

No ihan ok sen puoleen että alue ei käsittääkseni ole mitenkään rauhaton.

Vaikka keskusta on kävelymatkan päässä niin jotenkin se on keskellä ei mitään. Ne pienimmätkin palvelut pitää sitten hakea sieltä keskustasta. Lähin pankkiautomaattikin taitaa olla Koskikeskuksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noniin :)
Eli asuinalue on ihan ok, huolimatta kaikista taloista ja paskan hajusta.
Onko muita kokemuksia? Antaa palaa :D

Muutamaan vuoteen en ole siellä asunnut, mutta ainakin silloin se oli vielä rauhallinen alue. Mitä nyt mopopojat päristeli pitkin kävelyteitä.
Itse asuin alueen molemmissa päissä, eli ensin Vihilahdessa ja sittemmin siinä Salen päädyssä, missä myös se leikkipuisto on. Siitä löytyy pari vanhustentaloa, joten ainakaan niiltä osin ei ole odotettavissa häiriöitä ;)
Hatanpään päivystyaseman loppuminen myös on varmaankin vähentänyt yöllisiä häiriöitä sairaalanm liepeillä.
Mutta viihtyisää ja idyllistä alueesta ei kyllä saa millään. Meillä mm parveke oli noin 2-3 metrin päässä naapuritalon parvekkeesta, ja täysin lasitettu.
 

Similar threads

Yhteistyössä