Traxx Marlin 3 jogger

mariea
Ei ole kokemusta, mutta vakaasti niitä harkitsin. Jos Saksasta haluat tilata, niin suosittelen kidsroom.de. Siellä vielä huomattavasti edullisemmin.

Kuolasin itse niitä punaisia.. Ihan näköiset omaan makuuni. Käytännön kokemuksia ei sitten taasen ole. Mielenkiinnolla minäkin odotan, onko muilla kokemuksia :)

Olen itsekkin noita rattaita katsellut kesä vauvalle. Mutta en ole sen enempää vielä perehtynyt niinpä kyselen teiltä; voiko rattaita käyttää ihan vauvasta saakka eli laittamalla niihin kantokopan?

=)

kävin vauvatar sivulla kiinnostustani ja huomasin että noita myös saa yhdistelminä nmikä ainakin käy vauvallekkin.Siispä kato suoraan yhdistelmä vaunut ja sieltä samat!Saahan niistä sitten noi rattaatkin! =) Ihanat noi vaaleet!!! :heart: :heart: :heart:

Blankku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 09:44 mariea kirjoitti:
Ei ole kokemusta, mutta vakaasti niitä harkitsin. Jos Saksasta haluat tilata, niin suosittelen kidsroom.de. Siellä vielä huomattavasti edullisemmin.

Kuolasin itse niitä punaisia.. Ihan näköiset omaan makuuni. Käytännön kokemuksia ei sitten taasen ole. Mielenkiinnolla minäkin odotan, onko muilla kokemuksia :)
hinta eroksi jää noin 25 euroa

Kysyjä
Meillä on nuo rattaat ja kovasti olemme tykänneet. Himosporttailijalle nuo ovat ihan ykkösvaunut ja hinta-laatusuhde on kohdallaan. Ainoa pienen pieni miinus on pyöristä puuttuva jousto, mutta tosi hyvin talvikin meni ja näin kuivilla teillä ratas liikkuu melkein itsestään. Nyt ollaan jo siirtymässä koppavaiheesta rattaisiin istumaan!

Nää on ollut ihanat!! En haluaisi luopua , mutta pakko on kun vaavi tulee lokakuussa joten sisarrattaiden osto on edessä.
http://kotimami1.vuodatus.net/

Nyt olisi myytävänä käys katsomassa.

Yhteistyössä