M mä Vieras 05.10.2009 #3 Mies katsois niin merkkiuskollinen Tuota tosiaan, oli vissiin toiseksi kallein saumuri, mitä liikkeestä löytyi. Maksoi noin 600 e. Voin kyllä suositella. Mulla ainakin pelittänyt tosi hyvin ja tikki siistiä. Mitä halusit kysyä??
Mies katsois niin merkkiuskollinen Tuota tosiaan, oli vissiin toiseksi kallein saumuri, mitä liikkeestä löytyi. Maksoi noin 600 e. Voin kyllä suositella. Mulla ainakin pelittänyt tosi hyvin ja tikki siistiä. Mitä halusit kysyä??
A ap Vieras 05.10.2009 #4 Just tuo tietenkin kiinnostaa, että toimiiko Käytettynä löysin, malli 3400. Ja kaikki käyttökokemukset tietenkin kiinnostaa, en osaa tarkemmin kysyä, kun en ole koskaan saumuria omistanut...
Just tuo tietenkin kiinnostaa, että toimiiko Käytettynä löysin, malli 3400. Ja kaikki käyttökokemukset tietenkin kiinnostaa, en osaa tarkemmin kysyä, kun en ole koskaan saumuria omistanut...
M Mä Vieras 05.10.2009 #5 Mun saumuri on kohta vuoden vanha. Mielestäni helppokäyttöinen. Paljonko maksaa käytettynä?