Töykeä kohtelu synnärillä, koska en voi imettää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24810133]No ihan noin sun tekstisi antaa ymmärtää..

Itse olen sitten varmaan puoliruma kun on vihreät/ruskeat silmät ja keskiruskea tukka. Täytyykin muistaa tämä... :D[/QUOTE]

O.K. Selitänpä nyt sitten kuitenkin.
Ensiksikin, en ole haukkunut ketään rumaksi. Kauniin ja ruman väliin jää vielä monta vaihtoehtoa. Toiseksi, tarkoitin tuolla sitä, että en ole koskaan tuntenut itseäni KAUNIIKSI ilman meikkiä, olin sitten minkä ikäinen tahansa.

Samoin koen USEAT muutkin vaaleat, aidot blondit siis, että eivät ole kauniita ilman meikin miekkiä. Jotkut varmasti ovat, ja jos sinä olet vaalea ja koet itsesi kauniiksi ilman meikkiä, niin hyvä niin. Ei tämä ollut mikään henkilökohtainen loukkausyritys vaaleita kohtaan. Ja ehkä mun kriteerit kauneudelle on erilaiset kun sun.

Ja sori kun meni nyt NIIN ohi aiheen.

[QUOTE="mä";24810196]No mitä kakkaa nyt taas? Ei tullut toista lasta.[/QUOTE]

Sori, en ymmärrä tätä kommenttia. Siis itse tarkoitin että omg vaan niitä sulle laukoneiden kommentteja kohtaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="aloittaja";24810185]Huoh. Minulle tehtiin ripustus samalla, jossa siirretään nännejä. Vai kuvittelitko oikeasti, että roikkuviin rintoihin vain työnnetään implantti, että tissit roikkuvat samalla tavalla mutta isompina? Ja kuten sanoin jo, nännini osoitti suoraan kohti lattiaa.[/QUOTE]

Niin eli oma turhamaisuutesi meni lapsen edelle.
Sinulle varmaan selitettiin mitä moinen toimenpide tekee :(
Jännä että lääkäri suostui, tosin kyllähän rahalla saa.
Ja kyllä, kyllä 20vuotiaan pitää tajuta että JOS JOSKUS teen lapsen silloin sinun pitää ajatella tulevaisuutta mutta jos ajattelee sitä miehen kikkeliä tissivaossa tärkeämmäksi niin OK.
Tosin edelleen haukun lääkäriäkin kuka hullu suostuu tekemään melkein kakaralle (20v) moisen toimenpiteen ettei voi koskaan imettää.
Kallonkutistajalle olisit itsetuntosi takia tarvinut ajan. Kukahan niitä sinun ales sojottavia nännejäsi olisi muu nähnyt kuin se sinun kumppanisi.
Kyllä on pienestä kiinne sinunkin itsetuntosi.
Kätilö oli oikeassa aivan turhamaisuuden huippu käydä moisessa leikkauksessa kun kyse on kuitenkin lapsestasi

Niin eli oma turhamaisuutesi meni lapsen edelle.
Sinulle varmaan selitettiin mitä moinen toimenpide tekee :(
Jännä että lääkäri suostui, tosin kyllähän rahalla saa.
Ja kyllä, kyllä 20vuotiaan pitää tajuta että JOS JOSKUS teen lapsen silloin sinun pitää ajatella tulevaisuutta mutta jos ajattelee sitä miehen kikkeliä tissivaossa tärkeämmäksi niin OK.
Tosin edelleen haukun lääkäriäkin kuka hullu suostuu tekemään melkein kakaralle (20v) moisen toimenpiteen ettei voi koskaan imettää.
Kallonkutistajalle olisit itsetuntosi takia tarvinut ajan. Kukahan niitä sinun ales sojottavia nännejäsi olisi muu nähnyt kuin se sinun kumppanisi.
Kyllä on pienestä kiinne sinunkin itsetuntosi.
Kätilö oli oikeassa aivan turhamaisuuden huippu käydä moisessa leikkauksessa kun kyse on kuitenkin lapsestasi

Sä et taida olla ihan terve. Mikä sinua niin kovin tässä suututtaa että pitää haukkua toista ihmistä, joka ei ole kellekään tehnyt mitään pahaa? Tämän teon pahin seuraus voi olla ettei voi imettää. ELI EI TULE MAITOA TISSISTÄ. Se ei ole maailmanloppu!

Alkuperäinen kirjoittaja Perimmäinen tarkoitus;24809570:
Saanko kysyä miksi otit implantit? Luonnollisuus on AINA parempi, oli ne tissit kuinka pienet tai riippanat tahansa. Mielestäni on TODELLA typerää ja pinnallista, että jotkut ottavat silikoonit miesten iloksi, koska LASTA vartenhan ne tissit naisella on, eikä mitään muuta.

On myös typerää, että tuut tänne valittaan kuinka loukatuksi tunnet ittes tms, koska itehän sä oot tehny sen väärän valinnan elämässäs. Sun pitää vaan hyväksyä se, et kuulet siitä jatkossaki. Sääliksi käy sitä lasta, kun on noin ajattelematon äiti...
Voi luoja mitä mammoja. Just tällasten toivoisin muuttavan muualle. :D Tällasten takia äideillä on nykypäivänä niin paha olla.

"Sä et taida olla ihan terve. Mikä sinua niin kovin tässä suututtaa että pitää haukkua toista ihmistä, joka ei ole kellekään tehnyt mitään pahaa? Tämän teon pahin seuraus voi olla ettei voi imettää. ELI EI TULE MAITOA TISSISTÄ. Se ei ole maailmanloppu!"

Niinpä. Se ei ole maailmanloppu. Miksei muita äitejä, jotka eivät syystä tai toisesta imetä, arvostella näin?

Oikeesti nyt vedän kyllä kateuskortin esiin, en olisi uskonut mitä vittuilua ap saa osakseen silkasta kateudesta. Uskon että nämä haukkujat ovat nimenomaan niitä riippareita joita vituttaa kun jollakin on kauniit rinnat ja nyt yrittävät väenväkisin saada kätilöä kuulostamaan oikeudenmukaiselta, pudottaakseen kauniimman alaspäin. :D HEHHEE läpinäkyvää. :)
Kyllä henk koht voin sanoa että silikonit on huomattavasti kauniimmat kuin 95% imetyslärpäkkeistä. Vauvauinnissa näkee mitä tuhoa mammoilla on ja kyllä järkyttää, etenkin ne joille jäänyt se roikkismaha kun ei olla viittitty yhtään tehä sen eteen mitään. :x

[QUOTE="harmaa";24810313]Kyllä :D huvittavin on ap joka kehtaa valittaa. Ihmisiä ne kätilötkin on.[/QUOTE]

Nii just eli niiden on ok sanoa ihan mitä vaan työssään? :D
Ihan tosi noita työhön sopimattomia on aina, joten ap palautetta vaan ennenku ne keksii uuden uhrin joka on vielä herkempi ja pahimmassa tapauksessa sairastuu masennukseen. :(

Ei mikään ihme, ettei nykyajan lapset osaa käyttäytyä, kun ei äiditkään näköjään. Hävetkää. EI TEILLÄ OLE MITÄÄN OIKEUTTA ARVOSTELLA TAI HAUKKUA TOISTEN VALINTAA.

[QUOTE="harmaa";24810313]Kyllä :D huvittavin on ap joka kehtaa valittaa. Ihmisiä ne kätilötkin on.[/QUOTE]

Ai sinusta on ok, että hoitajat tuolla tavalla kommentoivat ja loukkaavat potilasta? :O

WTF?

Täysin asiatonta käytöstä kätiöiltä.

Ap:lle onnea vauvasta! :)

Voi herrantähden tätä ketjua. :O

On täysin ap:n asia, vaikka hän olisi leikkauttanut itselleen kolmannen rinnan. Hänen rintansa, hänen rahansa, hänen ratkaisunsa. Mikä siinä niin kamalaa on? En mäkään menisi silikonirintoja ottamaan, mutta jos joku muu haluaa, niin siitä vaan mun puolestani.

Ap on varmaankin aikanaan tiennyt ettei siitä johtuen voi imettää ja siitä on varmasti lääkärikin muistuttanut. Ei sille enää mitään voi ja kätilöiden on sekä turhaa että ammattitaidotonta aukoa siitä päätään, samoin kuin kenenkään täällä.

Vauvalle olisi toki ollut parempi saada rintamaitoa, mutta jos se on mahdotonta niin onneksi on sentään korvike olemassa. Ystäväni lapsi ei hänen lääkityksensä vuoksi saanut koskaan pisaraakaan maitoa äidiltään, ja terve lapsi tuli. Tottakai aina parempi imettää, mutta ei siitä(kään) tarvitse mitään elämää suurempaa asiaa tehdä.

• Tykkää
Reactions: Evakko
Olen oikeasti järkyttynyt, miten kateellisia toiset äidit voivat olla. Ei se, että te olette imettäneet taaperoksi asti ja rintanne roikkuvat navan kohdilla tee teistä parempaa äitiä kuin ap.

Alkuperäinen kirjoittaja silariäitimyös;24810097:
Tsemppiä sinulle ja tosiaan palautteen annon paikka! Tiedän että kätilöt osaa olla jotkut tosi ilkeitä, ekan kun sain ja oli tosi itkunen jo osastolla niin törppö kätilö totesi, että miten sinä tälläsen kanssa luulet kotonasi pärjäävän..

Ootkohan ollu samassa sairaalassa kuin minä.. Mulle kätilö sanoi, kun yritin imettää ja pumpata ja otin maidonnousua edistäviä lääkkeitä, että "miten sä luulet kotona pärjääväsi, ellet edes imetä?" Eikä kyse ollut siitä ettenkö olisi halunnut, vaan kun sitä maitoa ei tosiaankaan tullut.

vittu mitä vastauksia taas :D

mulla myös rinnat leikattu ja nännin siirretty niin etten voi imettää, olen nyt raskaana ja jänskättää mitä siellä synnärillä sanovat. jaksa mitään ilkeilyä ainakaan kuunnella.

Kyllä niitä kommentteja tulee, mulle sano taysissa kun esikoiseni sain yks vanhempi kätilö siellä osastolla että "yritäs nyt tyttö vaan saada se vauvas syömään, ettei se ihan käsiin kuole!" Vauvani syntyi 35+4, kellastui pahasti jo seuraavana aamuna ja lakkasi yksinkertaisesti syömästä, ei edes herännyt enää ilman herättelyä saati jaksanut pitää tissiä tai pulloa suussaan. Paino romahti 2,7kg:sta 2,2kg ja sitten tulikin jo kiire nenämahaletkuihin ja nesteytykseen VTO:lle. MITÄÄN ohjeistusta, tietoa tai apua en siellä synnyttäneiden osastolla tilanteeseen saanut, ennen VTO:lle siirtymistä kävi vielä toinen kätilö kuittaamassa että "nyt ei sais se paino enempää enää pudota!" Istuin melkein 3vrk sängyllä siellä itkin ja yritin imettää sitä lähes tajutonta lasta siinä, sen minkä sitä sieltä valokaapista sai pois ottaa. Ihan hirvittävää touhua.

Aloittajalle sympatiat siis ja muillekin jotka on "ammatillisia ohjeita" saaneet. :)

Yhteistyössä