Töykeä kohtelu synnärillä, koska en voi imettää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kätilö";24808779]"Veikkaan ettei sun tissit ole edes nätit, ei leikatut ole ikinä."

Kyllä minusta silikonirinnat on kauniimmat kuin luomurinnat, joilla on imetetty :whistle:[/QUOTE]

Sinusta ehkä. Monista muista muovinen ja luonnoton on ruma, vaikka verrattaisiin luomuihin ja semmosiin joita on tarkoitukseensa myös käytetty.

Jotkut synnärin hoitajista ihan selvästi nauttii vallastaan, kun naiset on siellä aika heikkoina ja herkässä tilassa. Sitten sanotaan mitä huvittaa ja pilkataan ihan päin näköä. Joka paikassa on niitä, jotka ei sovellu ammattiinsa. Ei kai ole mitään keinoa saada heitä sieltä pois. Luulen, että esimiestyöllä on iso merkitys. Joillain synnäreillä on selvästi hyväksytympää tuollainen käytös kuin toisilla.

[QUOTE="aloittaja";24808469]Millä tavalla typerästi? Rintani alkoivat pahasti roikkua jo 15-vuotiaana, ja säästin leikkaukseen 5 vuotta koska SE TODELLA HÄIRITSI JA TUHOSI ITSETUNTONI.[/QUOTE]
:headwall: että ihan 15vuotiaana...
Olet ollut tosi nuori kroppasi olisi pystynyt mukautumaan vaikka minkämuotoiseksi jos olisi ollut kanttia alkaa vaikka treenaamaan niitä rintalihaksia jolloin ei olisi riipputissiongelmaa tullut, mutta ehein.. nykytrendi heti kirurgin veitseen turvaudutaan. Omaan ruokavalioon ja kuntoiluun ei haluta panostaa.
Kaunis kroppa pitää olla hinnalla millä hyvänsä kunhan ei tarvitse yhtään hikikarpaloa vuodattaa kroppansa eteen.

Ajatella!
Minut he haukkui ihan kokonaan kun tupakoin raskausajan ja synnytyksenkin aikana :( Mikä oikeus niillä on arvostella ketään pitäköö mölyt mahassaan.

Mulla on se kokemus, että nimenomaan raskaudenaikaisesta tupakoinnista terveydenhuoltohenkilökunta hyssyttelee. Kaverini on viimeisillään raskaana ja polttanut koko ajan. Hänellä kun on asiaan oikeen lääkärin lupa, koska lopettaminen olisi kuulemma sikiölle paljon vaarallisempaa äidin stressaantumisen takia. Hohhoijakkaa.

[QUOTE="aloittaja";24808903]Joo, jos nännit osoittavat suoraan kohti lattiaa niin siinä ei rintalihasten treenaaminen auta yhtään mitään.[/QUOTE]

-Ja huonoon itsetuntoon ei auta edes aivojen vaihto ;)

Jotkut synnärin hoitajista ihan selvästi nauttii vallastaan, kun naiset on siellä aika heikkoina ja herkässä tilassa. Sitten sanotaan mitä huvittaa ja pilkataan ihan päin näköä. Joka paikassa on niitä, jotka ei sovellu ammattiinsa. Ei kai ole mitään keinoa saada heitä sieltä pois. Luulen, että esimiestyöllä on iso merkitys. Joillain synnäreillä on selvästi hyväksytympää tuollainen käytös kuin toisilla.

Pitäisiköhän synnärille laittaa kiintiöt? miehiä vähintään 50%.
Tiedä vaikka eivät olisi niin herkkiä kritisoimaan niitä naisia ?

Saanko kysyä miksi otit implantit? Luonnollisuus on AINA parempi, oli ne tissit kuinka pienet tai riippanat tahansa. Mielestäni on TODELLA typerää ja pinnallista, että jotkut ottavat silikoonit miesten iloksi, koska LASTA vartenhan ne tissit naisella on, eikä mitään muuta.

On myös typerää, että tuut tänne valittaan kuinka loukatuksi tunnet ittes tms, koska itehän sä oot tehny sen väärän valinnan elämässäs. Sun pitää vaan hyväksyä se, et kuulet siitä jatkossaki. Sääliksi käy sitä lasta, kun on noin ajattelematon äiti...

Ei pitäisi kätilön arvostella ollenkaan...ei kuulu hänelle, asiasta kommentoiminen tylyyn sävyyn ei edesauta mitenkään äidin tai vauvan vointia, tms.

Mun miehen veljen vaimolle on tehty aikoinaan rintaleikkaus. EI silikonien takia, ei ulkonäön takia, vaan muista syistä. Hän ei siis voi imettää. Synnärillä (Hollannissa, ei Suomessa) hoitaja toisensa jälkeen oli kysynyt että etkö sä imetä. Lopulta tuore äiti oli saanut oikein kunnon hormonihirviöpurkauksen ja rääkynyt että kirjoittakaa vaikka helvetin isoin kirjaimin tuohon huoneen oven ulkopuolelle että 'RINNAT LEIKATTU, EI VOI IMETTÄÄ' ettei joka ikisen hoitajan tarvitse kysyä samaa. Oli nääs arka paikka, mielellään hän olisi imettänyt.

[QUOTE="kätilö";24808779]"Veikkaan ettei sun tissit ole edes nätit, ei leikatut ole ikinä."

Kyllä minusta silikonirinnat on kauniimmat kuin luomurinnat, joilla on imetetty :whistle:[/QUOTE]

Tyhmää yleistystä että rinnat alkavat roikkua imetyksen jälkeen. Itse imetin yli vuoden ja rinnat ovat itse asiassa pyöremmät ja isommat kuin ennen raskautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Perimmäinen tarkoitus;24809570:
Mielestäni on TODELLA typerää ja pinnallista, että jotkut ottavat silikoonit miesten iloksi, koska LASTA vartenhan ne tissit naisella on, eikä mitään muuta....

Mun tissit on kyllä loppujen lopuksi ihan mua varten, ei noi lapset niihin enää imetyksen jälkeen saa niihin koskea.

Ja hyvähän meidän (tai tässä tapauksessa teidän) on arvostella ap:tä, kun tuskin kukaan teistä on hänen tissejään nähnyt, ja siksi mä en usko, että teillä on paljon varaa arvostella hänen ratkaisuaan.

Jos silikonien otto parantaa tavalla tai toisella elämänlaatua, niin miksi niitä ei ottaisi? Samalla tavalla esim. hiusten värjääminen on oman ulkonäön muokkaamista keinotekoisesti, ja jos se parantaa itsetuntoa tai tekee muuten vaan omasta minästä siedettävämmän, niin miksi ei sitten tekisi niin?

Nii, ja mun muksut just katsoi mun tissejä, jotka kolmen lapsen imetyksen jälkeen ei oo enää niin kiinteät, ja keskimmäinen niistä sanoi, että äiti, sun tissit on ihan väärässä paikassa, pitäiskö ne korjata (ikää kaverilla 4vee, eikä varmasti tiedä silikoneista mitään)... :D

Mun tissit on kyllä loppujen lopuksi ihan mua varten, ei noi lapset niihin enää imetyksen jälkeen saa niihin koskea.

Ja hyvähän meidän (tai tässä tapauksessa teidän) on arvostella ap:tä, kun tuskin kukaan teistä on hänen tissejään nähnyt, ja siksi mä en usko, että teillä on paljon varaa arvostella hänen ratkaisuaan.

Jos silikonien otto parantaa tavalla tai toisella elämänlaatua, niin miksi niitä ei ottaisi? Samalla tavalla esim. hiusten värjääminen on oman ulkonäön muokkaamista keinotekoisesti, ja jos se parantaa itsetuntoa tai tekee muuten vaan omasta minästä siedettävämmän, niin miksi ei sitten tekisi niin?

Nii, ja mun muksut just katsoi mun tissejä, jotka kolmen lapsen imetyksen jälkeen ei oo enää niin kiinteät, ja keskimmäinen niistä sanoi, että äiti, sun tissit on ihan väärässä paikassa, pitäiskö ne korjata (ikää kaverilla 4vee, eikä varmasti tiedä silikoneista mitään)... :D

Siinäpä se juju piileekin, ettei se leikkaus/hiusten värjäys/meikkaaminen jne saa sun itsetuntoasi kohotettua, kyllä se on asia joka on hoidettava ihan päänsisäisesti. Pahimmillaan itsetunnontakia itseensä leikkauttava ajautuu vaan leikkaus kierteeseen, kun ei vaan ikinä ole hyvä.

se ei oikeestaan kuulu edes kätilöille imettääkö joku vai ei ja mistä syystä. jokainen tekee omat päätöksensä. ap, oot tehnyt sen jo monta vuotta sitten. se on ihan sun oma asiasi. valitusta vaan eteenpäin.

enkä usko että nää yli-innokkaat kätilöt jotka syyllistämällä yrittää saada äitejä imettämään auta yhtään, päinvastoin. ap:n kohdalla ei ollut vaihtoehtoa joten se on vielä turhempaa.

[QUOTE="vieras";24809868]Siinäpä se juju piileekin, ettei se leikkaus/hiusten värjäys/meikkaaminen jne saa sun itsetuntoasi kohotettua, kyllä se on asia joka on hoidettava ihan päänsisäisesti. Pahimmillaan itsetunnontakia itseensä leikkauttava ajautuu vaan leikkaus kierteeseen, kun ei vaan ikinä ole hyvä.[/QUOTE]

Mikä ihmeen juju? Jokainen eläköön elämänsä parhaaksi katsomalla tavallaan (rikokset pois lukien). Vai sinäkö se olet jonka pitäisi saada kertoa muille miten "kuuluu" elää ja mitä "saa" tehdä?

Aivan SAMA mikä motiivi on ollut tässäkin tapauksessa rintojen leikkauksella. Kenelläkään ei ole oikeutta haukkua, nälviä ja arvostella. Kaikkein vähiten hoitohenkilökunnan.

No se kätilö sanoi vaan mielipiteensä ääneen, ihmisiä hekin vain ovat. Itsekin ihmettelen että ap on näin toiminut, mutta ehkä 20v:nä arvomaailma on vähän erilainen kun sitten kun on äiti-ihminen. Ehkä ap ei enää ole sinut asian kanssa ja siksi nyt asia ottaa niin koville. Voihan tuosta valittaa, mutta tuskin siitä mitään hyöytä kenellekään on. Luultavasti tuo lausahdus on vielä osa isompaa keskustelua, mikä tässä erikseen nostettuna kuulostaa hieman karkealta.

Mikä ihmeen juju? Jokainen eläköön elämänsä parhaaksi katsomalla tavallaan (rikokset pois lukien). Vai sinäkö se olet jonka pitäisi saada kertoa muille miten "kuuluu" elää ja mitä "saa" tehdä?

Aivan SAMA mikä motiivi on ollut tässäkin tapauksessa rintojen leikkauksella. Kenelläkään ei ole oikeutta haukkua, nälviä ja arvostella. Kaikkein vähiten hoitohenkilökunnan.

Näemmä se juju mikä sulla meni kolisten ohi...

Minä en missään vaiheessa sanonut miten asiat pitää ja ei pidä tehdä.
Ihan kovana faktana vaan totesin ettei kauneusleikkaukset ole tie hyvään itsetuntoon. Ensin on hyväksyttävä oma itsensa jotta voi itsestään tykätä.

Eli en periaatteessa ap:n tilanteeseen kommentoinut mitään, vaan vastasin lainaamaani viestiin.
Opetelkaa lukemaan ja ymmärtämään lukemanne.

Yhteistyössä