Minäkin tosiaan luin jostain ettei yrttiteetä pitäis juoda,tosin se perustelu tais olla jotain "ettei ole tutkittu yrttien vaikutusta tarpeeksi".En toki oo kuitenkaan sittemmin juonu vaikka tavallisesti useita kuppeja nimenomaan eri yrtein maustettuja teetä menee.Nythän tilanne siis reilun viikon ajan ollut päinvastoin se etten ole mitään teetä pystynyt juomaankaan kun ajatuskin teestä etoo...?! Miehen mukanaolosta sen verran että ihan hyvin on innostunut ja vointia kyselee,mutta ihan pihalla se on kyllä sikiön kehityksestä ja raskauden vaiheista..Pari päivää sitten arvuutteli että ihmisalku ois ollu nyt semmonen luumun kokoinen kun tosiasiassa taitaa olla niin että hyvä jos on vielä sentinkään mittainen..sitten kyseli että tuntuuko liikkeitä joEka lapsi siis meillä kyseessä ja nyt ois 7+0,joka ehkä kyllä saattaa ottaa takapakkia viikoissa kun ultra tulee...
Spukka; kiva kuulla että täällä muitakin vegaanisesti/kasvispainotteisesti syöviä! Itse olen kasvissyöjä (lakto-ovo)mutta viime aikoina n. 90%vegaanisesti oon menny.Oon kuitenkin ymmärtänyt et nykyään katsotaan että tälläkin ruokavaliolla voi hyvin mennä raskaudenkin läpiNeuvolasta varaavat kuitenkin kuulemma ajan ravitsemusterapeutille, mutta eipä siitä nyt haittaakaan varmasti ole
Spukka; kiva kuulla että täällä muitakin vegaanisesti/kasvispainotteisesti syöviä! Itse olen kasvissyöjä (lakto-ovo)mutta viime aikoina n. 90%vegaanisesti oon menny.Oon kuitenkin ymmärtänyt et nykyään katsotaan että tälläkin ruokavaliolla voi hyvin mennä raskaudenkin läpiNeuvolasta varaavat kuitenkin kuulemma ajan ravitsemusterapeutille, mutta eipä siitä nyt haittaakaan varmasti ole
Viimeksi muokattu: