Heippa , minkä ikäinen olet jos saa kysyä ? Itekin olen 40 ja kyllähän kaikki mietityttää..Mää meen samoilla linjoilla kuin Jutska, eli en uskalla vielä lisätä nimeäni listaan. Käyn kuitenkin mielenkiinnosta lukemassa kuulumisia ja itsekin kirjoittelemassa. Faceryhmään en liity, koska haluan pysyä anonyymina.
La on 3.5. ovistestin mukaan. Kuukautisten mukaan ei voi laskea, koska kemiallisen raskauden vuoksi vuodin 19 päivää. Testejä oon tehnyt 13 päivän aikana 1-3 päivässä. Eilen oli hcg:n mittaus verikokeena ja hyvältä näytti. Viikkoja on nyt 5+0 tai 5+1 se jo onkin.
Keskenmeno pelottaa aika lailla. Mulla on ikää jo vähän enemmän. Esikoisen yritys aloitettu viime vuoden loppupuolella. Pillereitä söin v. 1997-2016. Maaliskuussa tuli keskenmeno ja heinäkuussa kemiallinen raskaus.
Ultra on reilun viikon päästä ja meen varmaan ensi viikolla vielä uudestaan hcg:n mittaukseen. Aika on varattu lapsettomuuspolille kunnallisen kautta, mutta toivotaan, että se voidaan perua. Uskallan huokaista vasta rakenneultran jälkeen. Pieni huokaisu pääsee sitten, jos nt-ultrassa on kaikki hyvin. Tai jos edes varhaisultrassa olisi.
Oireita ei juurikaan ole. Alkuun oli turvotusta ja nivusten kiristystä molemmilta puolilta. Myös pari heikotusoloa olo, mm. kerran jouduin jättämään ruoan kesken. Mutta jos en olisi tehnyt testejä, niin en tietäisi olevani raskaana. Muuta kuin että menkkoja ei kuulu ja mulla on lyhyt kierto 23-25 päivää.
Toivotaan meille kaikille nyt parasta ja ensi kesänä ristiäisiä
Kolme vuotta nuorempi kuin sääHeippa , minkä ikäinen olet jos saa kysyä ? Itekin olen 40 ja kyllähän kaikki mietityttää..
Tää alkuvaihe on niiin äsryttävää just ton takiaTervetuloa mukaan!
Mulla tänään ja eilinen sellaisia päiviä, ettei oo juuri mitään oireita. Ärsyttää tämä oma stressaaminen asiasta "onko kaikki nyt hyvin"...
Ainakaan vuoto ei ole alkanut, joten todistettavasti tässä raskaana ollaan.
No kyllä.. Mä lähden maanantaina Kreikkaan ja jännittää, että mitä jos menee siellä kesken. Ei kai näillä viikoilla vielä mitään kaavintaa tarvitse tehdä, jos sattuisikin niin ikävästi?Tää alkuvaihe on niiin äsryttävää just ton takia
Tekisi mieli kovasti liittyä siihen, mutta viimeksi kun liityin vastaavaan, niin jouduin kohta jo sieltä lähteä pois. Pidä mulle paikkaa kuitenkin vielä sinne, että jos pääsen pitemmälle tässä raskaudessa, niin liityn mukaan.Onpas meitä jo paljon ! Ja tiedoksi "epäileville" , faceryhmä on täysin salainen ! Sinne vaan turvallisin mielin ! Minä ainakin itse pidän sitä jotenkin mukavempana paikkana kirjoitella kuin tätä kakplussaa.
Onko nyt oikein ?Mommy76,
mut voi lisätä myös listaan.
emmiliaa:_ / 11.5. / 24v / kolmas / Seks
meniköhän ne nyt väärään järjestykseen..
15 mammaa siellä jo onOnkos siellä fb-ryhmässä paljon jo meitä? mäkin sinänsä mieluummin siellä kyllä kirjoittelisin mutta jotenkin tuntuu jännittävältä tulla omalla naamalla esiin pitäisköhän sitä kuitenkin uskaltaa...
Mulle sanottiin, että jos menee kesken ennen 7+0 niin yleensä tulee itsekseen ulos. Mutta sitten jos mennään tuon yli, niin on hyvä käydä tarkistamassa tilanne.No kyllä.. Mä lähden maanantaina Kreikkaan ja jännittää, että mitä jos menee siellä kesken. Ei kai näillä viikoilla vielä mitään kaavintaa tarvitse tehdä, jos sattuisikin niin ikävästi?
-Susetten (4+6)