@Babies @NM81 toivottavasti olette päässeet asiaan tai ainakin yliakontrolli takana ja käynnistys edessä!
Täällä syntyi eilen klo 6 pikku ninja maailmaan erittäin vaiherikkaan synnytyksen jälkeen.
Ballonki laitettiin tosiaan yliaikakontrollissa 41+ 5. Laitto ei sattunut eikä kuulu sattua. Ballongin laiton jälkeen supistuksia tuli 2min välein kuumapussilla siedettäviä 8h jonka jälkeen tippui pois. Lähdimme käynnistysosastolle takaisin koska mulle nousi lämpö.
Kalvot puhki klo 22 lapsen tiheän sykkeen vuoksi ja mun lämmön. Kohdun suu takana ka vain ballongin venyttämä kohdun suu. Lääkäri sai just ja just kalvot auki.
Synnärille 23.30 koska olin tosi kipeä suppareista jotka sitten lopahtivat eikä tilanne ollut edennyt.
Oksitosiini ab. 02 minimimäärällä ja 3min välein heti kipeät supparit. Ilokaasulla tästä eteenpäin. Olin seisaaltani ja kontallaan koko ajan kaasu kourassa.
Epiduraali 05 koska en uskaltanut ottaa aiemmin siinä pelossa että homma lässähtäisi. Samoin tein epiduraalin laitoin jälkeen alkoi ponnistuttaa ja olin täysin auki joten se siitä sitten. Infernaalisissa ponnarisuppareissa sitten luomuna 17min ja tyttö maailmassa. Ponnistin kontillaan ja sivuttain.
Koko kierros miltei huvipuiston kaikissa laitteissa kuumapussin ja kaasun voimin mutta koska tahansa uudelleen