No niin, kai sitä pitäisi herätä jouluhorroksesta
Maha on niin ähkynä jouluruuista ja suklaasta, että senkin puolesta olen mallia pallo. Mutta eiköhän tuolla pukkailijallakin ole jotain osuutta asiaan
.
Hyvä että vuodolle löydettiin vaaraton syy
Sandelinos! Ja lämpimät onnittelut poikalupauksesta
Babies, mä en osannut käyttää imetystyynyä
. Tai siis tuntui että vauva on liian alhaalla ja jouduin turhaan kumartelemaan kun imetin... Johtuiko sitten huonosta tyynystä tai mun pitkästä selästä, mutta jäi käyttämättä. Onneksi se oli lainassa, tällä kertaa ei hankita. Hyvä että oli sokeriarvot kunnossa
.
Tervetuloa joukkoon
Punaviini, ja onnea
Ja onnea muillekin kenet unohdin 
Meillä oli ultrahuoneen ovessa lappu, ettei lapsia sisälle... Ja mies tulee toki ultriin, enhän mä meinaa päästä edes neuvolaan ilman sitä
Voihan mielialanvaihtelut sentään... Mä olin koko joulunkin ihan kamala, joulumieli ihan hukassa... Hermot palaa sata kertaa päivässä tuon taaperon kanssa ja tekisi mieli vaan kiukutella ja itkeä. Taitaa mulla olla uhma eikä sillä
. Sinänsä kaikki on hyvin, paremmin kuin hyvin. Kai tästä voi hormoneja syyttää, pirun raskasta vaan on tällainen. Kellään muilla? Mies taas puhui aamulla jostain lastenhoitajan palkkaamisesta kun tämä kakkonen syntyy... Mutta äääh, en mä kyllä normaalisti ole tällainen. Toivon että olisin taas oma hyväntuulinen itseni viimeistään kun vauva syntyy (tai ainakin isoimman babybluesin jälkeen...)
Ihana kyllä oli jouluaattona seurata miten innoissaan tuo 1v 10kk oli lahjapaketeista
. Ihan innolla niitä availi ja siirtyi nopeasti seuraavaan
. Ja paljon niitä tulikin, avattiin seuraavana päivänä loput. Pukista höpöttää joka päivä, vaikka kohtaaminen oli pelottava
.Ja juu tein sellaisen kompromissin että aattona vanhempien luona söin maksalaatikkoa hyvällä omallatunnolla, mutta kotiin en sitä ostanut
. Kerta ei mitään hallaa tee. Lämminsavulohta lämmitin itselleni paistinpannulla ja glögiä nautin muutenkin vähän.
Välillä mietin tuota Fb-ryhmää, mutta taidan olla niin ujo ja pysyä täällä
Kivoja välipäiviä toverit!
Sulkava_ ja masukki 21+3