Mä en tiedä. Menkkojen mukaan olis kai 5+3, mut luulen et ennemmin 4+pillipöllö: Onnea! Hienosti viiva väriä saanut!
Millä viikoilla oot?
Varhaisultra on yleensä rv 6-8, yleensä viikolla 7+ näkyy jo syke. Eli jos sulla on 29.7 ollut viimeiset menkat, niin sulla olis nyt 3+5.Täällä myös minä huhuilen toiveikkaana, tänä aamuna clearblue antoi 2-3 viikkoa ja eka neuvola olis noin kk päästä. Laskurin mukaan toukokuun alkupäivinä pitäis pienokaisen tulla. eka lapsi olis tuloillaan ja synnärille aikanaan sitten Turkuun. Määrä en oikein osaa hahmottaa sitä varhaisultraa, eli jos viime kk alkaneet 29.7, milloin se varhaisultra sitten vois olla?
Voisin kyllä myös perustaa tuonne fb:n puolelle salaisen ryhmän. Eli laittakaa viestiä jotka haluaisivat sinne
Onhan se salainen? Ettei kukaan nää et missä sitä ollaanPerustin jo ryhmän torstaina. laita Mulle sun FB nimi viestillä niin lisään sut ryhmään.
Tuolla muutama viesti ylöpäin on infoa.Täällä kans ihan toukokuun alkuun olisi toinen lapsi tulossa. Itse en osaa oikein näistä keskustelu palstoilta löytää oikeita aloituksia. Olisi kiva jos joku kertoisi onko FB ryhmää jo toukokuisille perustettu??? En viitsi viel vauva 2018 ryhmään liittyä ku se näkyy kaikille omillekin FB kavereille. Salattu ryhmä siis hakusessa.
Lehmätyttö on kuulemma perustanut ryhmän ja ymmärsin et on salainen. Eli hälle viestiäTäällä kans ihan toukokuun alkuun olisi toinen lapsi tulossa. Itse en osaa oikein näistä keskustelu palstoilta löytää oikeita aloituksia. Olisi kiva jos joku kertoisi onko FB ryhmää jo toukokuisille perustettu??? En viitsi viel vauva 2018 ryhmään liittyä ku se näkyy kaikille omillekin FB kavereille. Salattu ryhmä siis hakusessa.