Tervehdys taas pitkästä aikaa! Täällä edelleenkin harvinaisen oireetonta olemista. Pahoinvointia ei ole ollut oikeastaan lainkaan - yhtenä aamuna oli oksentelua, mutta sen aiheuttaja oli erittäin tod.näk. migreenikohtaus. Heräsin siihen, joten en ehtinyt ottaa lääkettä ajoissa. Muutenkin migreenikohtauksia ollut enemmän kuin yleensä. Mulla siis aurallinen migreeni ja raskauden aikana lääkkeenä Panadol Extend. Mikään käsikauppa-Panadol ei ainakaan mulla tehoa oikeastaan muuhun kuin kuumeeseen.
Eli lisääntyneet migreenikohtaukset, järkky väsymys puolen päivän jälkeen, iltanärästys, parin tunnin välein pakko saada ruokaa sekä suurentuneet tissit ja maha - siinä meikäläisen raskausoireet. Mulla eka neuvola vasta vkolla 10. Tuleekin kiire ehtiä antamaan 10-viikolla annettavat labranäytteet .
Mä en ole hiustenvärjäysasiaa miettinyt kun tajusin noin 10 vuotta sitten että oikeasti tykkäänkin mun omasta hiusväristä . Mutta jos olisin värjäillyt viime aikoina, varmaan lopettaisin, varmuuden vuoksi.
Eufrosyne, 8+4
Eli lisääntyneet migreenikohtaukset, järkky väsymys puolen päivän jälkeen, iltanärästys, parin tunnin välein pakko saada ruokaa sekä suurentuneet tissit ja maha - siinä meikäläisen raskausoireet. Mulla eka neuvola vasta vkolla 10. Tuleekin kiire ehtiä antamaan 10-viikolla annettavat labranäytteet .
Mä en ole hiustenvärjäysasiaa miettinyt kun tajusin noin 10 vuotta sitten että oikeasti tykkäänkin mun omasta hiusväristä . Mutta jos olisin värjäillyt viime aikoina, varmaan lopettaisin, varmuuden vuoksi.
Eufrosyne, 8+4