Onko muita vielä linjoilla? Täällä alkaa pikku hiljaa olla valmista vauvaa varten. Supistelut jatkuu tiheinä mutta ei kai ne mitään aikaiseksi saa. Huomenna on neuvolalääkärin käynti niin ajattelin kyllä pyytää, että tarkistaa kohdunsuun tilanteen. Sais tää muksu vielä viikon ainakin pysytellä yksiössään
. Kaverit järjesti mulle lauantaina babyshower-juhlat ja eilen illalla käytiin ottamassa odotus ajan valokuvat. Kaverit oli tosi mukavasti huomioineet, että meillä on jo käytännössä kaikki tavarat hankittuna vauvalle ja olivat hommanneet lahjakortin meidän valitsemalle valokuvaajalle. Siitä olikin paljon enemmän iloa kuin olisi ollut taas lisäharsoista, -tuteista, -vaipoista jne mitä yleensä tupataan antamaan. Toki olin varautunut vaippakakkuun jättämällä koon 1 vaipat ostamatta mutta eilen napattiin sitten kaupasta yksi pampers koko 1 paketti mukaan.
Mitä vaippoja ootte muuten hankkineet vauvalle ja ne, joilla on jo aiempia lapsia, oletteko huomanneet, että joku vaippa merkki olisi erityisin hyvä tai huono? Meillä on nyt toi koko 1 pampersia ja aiemmin ostettu koko 2 Libero touch-vaippoja. Puhdistuspyyhkeitäkin oon ostanut useampaa merkkiä yhdet pakkaukset, katsoo sit mikä sopii meidän vauvalle ennen kuin ostaa niitä säästöpakkauksia.
Vielä pitäis yksi laatikko raivata tilaa vauvan tavaroille kun niitä nyt onkin enemmän kuin arvattiin. Tai lähinnähän ton äitiyspakkauksen kamat lisäsi määrää aika paljon. Ja tietty yksi ongelma on mun hurahtaminen noihin nattoun leluihin
. Talvivaatteita lukuunottamatta vaatteet, harsot, kestovaipat jne on nyt pesty ja järjestetty laatikoihin siististi. Eilen sain jopa pestyä ja keitettyä rintapumpun, tuttipullot ja tutit. Nekin on nyt sit valmiina. Toki hairahduin sit kaupasta ostamaan lisää tutteja (mutta kun olivat niin söpöjä
) mutta ehkä pesen ne vasta sitten kun nähdään, suostuuko tää meidän kirppu edes imemään tuttia.
Äitiysloma ei kyllä vielä oo tuntunut lomalta, koska vauvan tarvikkeiden huollon ja järjestelyn lisäksi olen yrittänyt vääntää yhtä ikuisuusprojekti artikkelia valmiiksi. Pelottaa valmistuuko se ikinä, jos en ennen vauvaa saa valmista
.
Mitäs muille kuuluu?
Vesinokkaeläin + kirppu 35+6