Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

Blommorille ja perheelle suuren suuret osanotot. Voimia ja jaksamista:hug:

Mites tuonne kerhon puolelle saa sen liittymispyynnön laitettua? Tyhmä minä :)

Tyttö 8 vko, paino 5240g ja pituus 57,7 cm. Painoa tullut hieman hintsusti, joten mennään ylimääräiselle käynnille kahden viikon päästä. Muutoin kaikki kunnossa! :)
 
Voi itku Blommor :( Olen tosi pahoillani teidän suuresta menetyksestä :hug: Paljon voimia ja jaksamisia teille kaikille!



Onnittelut kaikille vauvan saaneille :heart:

Omat kuulumiset lyhyesti: Soitin eilen synnärille, kun se lirahtelu loppui, eikä supparit muuttuneet sen kummemmiksi. Pyysivät näytille ja olin siellä yön yli, aamulla kävin äitipolilla lääkärin juttusilla. Kotiin laittoi, vaikka käynnistystä toivoin :stick: Perjantaina katsotaan taas tilannetta. Painoarvio oli maltillinen 3600g. Niin ja kohdunsuu jopa sormelle auki, kanavaa 2cm...

Hautomisennätystä yrittävä? Cherrie_ 41+5
 
Heippa kaikille, jotka olette seuranneet keskusteluamme odotuspuolella, mutta ette ole itse liittyneet mukaan.
Valitettavasti emme hyväksy suljettuun kerhoon ketjun ulkopuolisia jäseniä. Muutamia liittymispyyntöjä on tullut sellaisilta nimimerkeiltä, ja yhteisellä päätöksellä nämä pyynnöt hylätään.
muoks. ja jos vahingossa hylkään sellaisen nimimerkin liittymispyynnön, joka on ketjussa mukana, niin laitathan mulle yksityisviestin tmv, niin korjataan asia :)

...se ois huomenna poksupäivä taas... Ehkä se nyt on jo viimeinen!
 
Viimeksi muokattu:
42+0 poks!

Toiveissa päästä lähtemään synnärille ennen aamua. Kolme tuntia kellottelua, kipeät supparit vaan jatkuu. Välit tosin piteni yli 10 minuutin, mutta WC-reissuilla tulee verensekaista tuhrua...

Cherrie
 
Blommor :hug: :'(


Onnea vauvan saaneille :heart:

Cherrie, laitoin pyynnön kerhoon. Tsemppiä viime metreille, tai varmaankin on jo vauva kainalossa....?:)

Kristiin ja pirpana 2kk ja 10 päivää
 
Viimeksi muokattu:
Täältäkin on laitettu pyyntöä kerhoon pääsemiseksi.

Voimia ja osanottoni Blommorin perheelle :hug:

Vauva täällä 3 viikkoa 3 päivää, aika on mennyt hujauksessa. Aika paljon arki on vielä syömistä, nukkumista, syliä. Vatsavaivoja hieman on mutta ei juuri itkeskele, ähistää vaan. Kupla stopit kokeilussa, en kyllä huomaa vaikutusta niinkuin en esikoisella cuplatonistakaan.
 
Viimeinen vauva uunista ulos :)

Meille syntyi 14.6. (42+0) klo 9.41 suloinen, pörröinen pieni peikkopoika :heart: Pojulla oli mittaa 4250g ja 54cm. Pipo 37cm.

Synnytys meni ihan hyvin, tosin ihan viime metreille mahtui vaikka mitä jännitystä. Kertoilen myöhemmin enemmän. Tänään kotiuduttiin pikku-ukkelin kanssa, on tosi rauhallinen vauva. Söpö tumma pörröpää :heart: Ja hurja maitovampyyri, nälkäinen suu hamuaa kaikkea ulottuville osuvaa :D
 

Yhteistyössä