hellurei..
Kiitoksia Alisa uudesta pinosta :flower: Sinähän tämän tekasit?
Tupakan tuskanen tääläkin. Aivan kamala himo, ihan kun lapsi himoitsee tikkaria
Miehelle oon selittäny et jos alottas sillon tällön polttamisen vaan, vaan baarissa tai saunan jälkeen. Ja aina muullonki
En kuulemma saa kun imetän! |O Ihan hyvä nii, mutta siis kun tekee vaan mieli ihan hitosti! Sinnittelen päivä kerralla. Voimaa saan siit ku mietin kuinka pahaa se eka on, mutta kuinka hyvää se toka jo olis
Ai,
alkoholit jää tääl kaappiin niin kauaks aikaa kun imetän, sano mieskin tähän painavan kommentin.
Ziziliskoko se sano et humahti hattuu jo puolikas, sama vois olla tääl. Oon viime kesäkuus ryypänny varmaan viimeks. Halvat humalat tiedos jos haluaa semmoset
Mutta kyl se on vaa nii et pitää juoda niin et pystyy oman lapsensa hoitamaan =) Mun mielipide B)
Ehkäsystä kaikki höpisee, sanotaan tähänki oma kanta
Pillerit tänne ja kiitos :wave: Kirukkaa mietin mut se pitää sit käydä poistattaan kun haluaa lisää lapsia, pillerit on vaan jättää kaappiin lojumaa. Ja mähän haluan viel 3lasta lisää ja lapsil alle 4vuotta ikäeroa. Ei siis kaikkia 4vuoden sisään, vaan lapsen välinen ikäero seuraavaan alle 4vuotta
Mut lapsia meille ei varmaan tuu kun en miehelle jalkoväliä oo levittäny vielkään. Raskausaikanaki sai sen takia ku halusin supistuksia :| Nii ja sanoin mä ukolle et kuksitaan aina kesä-elokuun väli jos halutaan lapsia. Lapsi sit syntys alkuvuodesta, eikös
Sit jos ei tärppää nii jalat ristii tai pillerit kaapista ja seuraavaan vuoteen yritys
Ei vaites
Raskautuminen oli helppoa viimekerralla, toivon et sama jatkuis. Äiti ja sen äiti on tullu melkeen aina yhellä yrittämällä ja sama kävi mulle, liekkö periytyvää tuommonenki =)
Tissittelyn lopettamisesta, mun on pakko pumpata 1-2kertaa päiväs kun jumalattoman kipeeks tulee. Tänään pumppasin vaan 100ml et poika sai aamulla juoda ja nyt mietin et pikkasen helpotan yötä vasten. Tää maito tursuaa ympäri äyräiden. Mistäs niit
Koiran nappeja olikaan, jos niil loppus tää maidon tulo
Mitä mä itteeni ja poikaa kiusaamaan imetyksellä kun ei tykkää :ashamed:
Ristiäis tohinaa kaikilla pääl. Me käytii ostaan tänää kastemalja, värkit mansetteihin, kynttilät, tilasin kukat, pojalle vaatteet, kakun koristeen.. olikohan muuta? Kynttilä jalat ym on ostettu jo ja kastepuku on n.55vuotta vanha ja siin kastetaan meijänki poju
Maanantaina ajattelin et leipasen kakkupohjan ja suolasen piirakan(mummot tekee loput) ja illalla mennään mun veljen luo grillaileen nii sinne tekasen kans suolasia piirakoita pari
Nojoo, romaani loppuu nyt tähän.. Ai, se miks oli kamalasti asiaa vaikuttaa varmaan alkoholiton siideri ja kotona netti ei toimi nii oon anoppilassa koneella