Kiitos
äitix4 listan päivityksestä :wave: Ja tervetuloa uusille minunkin puolesta!
Heissu täälä aika samat fiilikset, että vähän epäilyttää koko raskaus kun oireet niin vähäiset...mutta kai niitä kerkeeä vielä tulemaan.
Täälä tuntuu olevan tosi monta käsityöihmistä liikkeellä! Itse olen ihan tumpelo, eli ei sorminäppäryyttä (eikä hermoja) ollenkaan. Mulle napin ompeleminen on ihan tarpeeksi
Oon kade teille kaikille, jotka osaatte!
hiusten värjäämisestä: (en ole nyt varma onko tästä ollut jo keskustelua, kun en ole ihan koko pinoa kerennyt vielä alusta asti lukemaan, joten antakaa anteeksi jos tulee kertausta) Ootteko aatellu värjätä hiuksia raskausaikana tai ootteko värjänny edellisissä raskauksissa? Netti tuntuu olevan täynnä mielipiteitä puolesta ja vastaan, niin eikoista kun odotan, niin ei tiedä mihin pitäis uskoa. Mun piti mennä ennen plussaa jo kampaajalle, kun juurikasvu on karmea ja väri muutenkin päässyt "kellertymään"...ja nyt en tiedä uskallanko vaiko enkö!
Onko kellään kokemusta saako neuvolaa vaihdettua helposti toisen kunnan puolelle? Me asutaan ihan kahden kunnan rajalla ja sen toisen kunnan terveyskeskus/neuvola on meiltä n 1km päässä ja oman kunnan neuvolaan on taas matkaa yli 4km. Lisäksi tonne meiän neuvolan suuntaan ei kulje meiltä oikeastaan ollenkaan julkista liikennettä, niin en tiedä millä pääsen sinne kulkemaan esim. talvella, kun mies on työmatkalla (sillä on niitä aika usein) Kyllähän ton matkan normaali olotilassa vielä kävelee, mutta entäs ison mahan kanssa tai saati sitten jos ja kun vauva on maailmassa, niin sen kanssa : / Joo, aikasta miettiä vielä, mutta mietinkin, että kehtaisko tota edes ottaa neuvolan kanssa puheeksi vai saanko heti "valittavan akan" maineen
Sellainen
pikku ehdotus , että mitä mieltä ootte, jos jokainen merkkais raskausviikot teksitinsä loppuun? Ois hepompi vertailla oireita ja muuta sellasta ja ei tarvitsis aina rullata ekalle sivulle kattomaan, että millä viikoilla kirjoittaja menee.
*muoks* hyvä ehdottaa ja unohtaa itse
Elikkäs Sanmar 4+4