Heippa täältä hiljaiselon keskeltä :wave:
Meillä ei oo kotona vieläkään kone kunnossa ja viimeksi olin viime viikon tiistaina töissä niin tuli pitkä tauko täältä... Töissä lueskelen aina juttujanne
Mulla on ollu niin kova väsymys ja pahoinvointi että viime torstaisella neuvolakäynnillä kinusin 2 päivää sairaslomaa, ei vaan jaksa... Toivon tosiaan että helpottaa mitä pidemmälle mennään, alkaa jo lapset ihmetteleen miksei äiti enää yhtäkkiä jaksakaan tehä oikeestaan mitään ja ollaan oltu nyt enemmän sisällä että saa samalla huilata kun he leikkii. Nyt onneks meidän äippälomalainen ilmotti että kolmen viikon päästä haluaa kaikki maholliset keikat kun äitiysloma loppuu ja jää kotihoidontuelle, niin saan sitten jäädä kotiin huilaamaan ees viikoks paremman omantunnon kanssa, nyt on jotenkin niin kauhee kynnys hakee saikkua vaikka olo on kauhee, kun ei sinänsä oo mitään "kunnon syytä" : /
Kauhee stressi päällä kun ootan pojan magneettikuvien tuloksia, perjantaina ne saadaan, aina sitä toivoo parasta mutta pahin kuitenkin kummittelee takaraivossa :'( Onneksi kuitenkin vilkas ja jaksavainen poika, tuskin mitään ihan kamalaa voi olla kyseessä, vaikka onkin niin pienikokoinen...
Varasin ajan nt-ultraan, on vasta 26.10, tuntuu ikuisuudelta
Tiuhti_ Mulla ainakin viikon ummetuksen jälkeen auttoi samana päivänä, kun söin puol pussia luumuja =) Neuvolassa neuvoi niitä syömään, ja toki tiesin entuudestaankin kun kuopuksesta söin noita pussikaupalla että päästiin laitokselta jouluksi kotiin :xmas: Levolaccia kuulemma saa käyttää raskauden aikana, mutta ite ainakin syön nyt noita luumuja kun pitää sitte vatsan toiminnassa, ja sain kehiteltyä niistä itelleni naposteltavan mitä tekis mieli syödä koko ajan, ei vaan kauheesti kannata :ashamed: Mulla on ärtyvä paksusuoli, jotenka mieluummin sitte annan vattan toimia enemmän, kuin että ollenkaan, sen verta kovia on kivut muutenkin...
Mäkin haluaisin tietää 4D-ultran hinnoista :attn:
Mulla on ollut tuollaset rannekkeet jo n. 15 vuotta, ostettiin ne joskus venemessuilta kun voin pahoin aina perheen venereissulla, sekä autossa, varsinkin jos olen takapenkillä. On kyllä auttaneet, sekä matkapahoinvointiin, että nyt näihin raskausajan pahoinvointeihin. Mulla on valkoset
Tsemppiä kaikille ultriin ja uusiin mullistuksiin :heart:
NanaMama + Tiitu 8+5