TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

Mukavaa ja hauskaa iltaa kaikille viihteelle lähtijöille ja leppoista iltaa niille, jotka viettää lauantai-illan kotosalla :)! Mun ei tarvi haaveilla vapaaillasta ennen kuin imetys loppuu...tyttö ei nukahda millään ilman tissiä :/ , no ehtiihän sitä myöhemminkin.

Ammatista Mä olen koulutukseltani sosionomi. Päiväkodin opettajan töitä tein ennen äippälomaa.

Hiustenlähtö Mua kans hirvittää tää hiustenlähteminen. Mies putsasi kylppärin lattiakaivon ja kysyi, että lähteekö multa kaikki hiukset...kaivo oli meikäläisen hiuksista ihan tukossa :$ ! Hyi yök! :x Onko kenelläkän tietoa montako kuukautta hiustenlähtö yleensä kestää? Imetyksen loppumiseen astiko? Vaikka ei imetyksellä tainnut olla vissiin mitään tekemistä karvanajon kanssa.

Surffailin netissä ja löysin kivan nettisivun missä myydään ihania tossuja tohvelisankari.fi. Käykääs katsomassa =) . Täytyy varmaan tytölle tilata jossain vaiheessa jotkut prinsessamalliset töppöset :).
 
Hauskaa iltaa Marmotta! Nautihan =)

Marimint, samaa oon miettiny tosta hiusten lähdöstä :| En muista että olis ikinä näin paljoo lähteny.

Repa, mä oon kans pukuompelija. Hain sinne kun en muutakaan keksiny yhteishakupaprut nenän edessä. En ole ikinä sitä työtä tehnyt. Sen jälkeen sitten opiskelin lähihoitajaks.
 
weiss
Meillä ei käy edes kukkakaali.. Nyt alkaa tuntua jo tosi pahalta! :'( Mitä, jos ei käy mikään.. ? :'( Tämä on ollut HUONO päivä.
Niin, nukkumisesta.. Mie ootan, että tulisi yksi yö, jolloin saisi nukkua ja herätä vasta aamulla.. Ja tuo mitä summer totesi, on niin totta. Ennen raskautta, kun sai oikiasti nukkua niin kylläpä oli vaikia valvoa, jos vaikka esikolle iski joku mahatauti tai vastaava. Sitä oli aivan kuollu..
Mie oon ammatiltani erkka..
 
repa: ihan kivaa hommaa joo, kovasti käy välillä käsien päälle, silloin kun on kova kiire töissä ja aikataulut kaatuu päälle niin käsien jänteet huutaa armoo mut on se sellaista vaihtelevaa ja monipuolista kun vertaa johonkin vaiheompeluun. olen joskus ollut vaiheompelijana ja tein sitä duunii 1,5 vuotta ja sit palo käämit oli sen verran ykstoikkosta puuhaa ja läksin verhoilija kouluun, on se kiva nähdä duunipaikas tehtyi sohvia esim. telkkaris :) mäkin oon käyny ton vaatetuspuolen amikses ja oon mallipukineiden valmistaja..

nythän on hyvä ja viisastakin ostaa puutarhakalusteita kun niitä saa puoleen hintaan, on sit ens kesänä niis kiva istuksii ja ottaa aurinkoo :D

aurora nukahti ennen klo 20 yöunille, eikä ees halunnut juoda iltavelliäänkään, eli on sit viimeks syöny klo 17 joten ans kattoo mihin aikaan on eka syöttö yöllä..

onks muilla noita 5dl isoja tuttelipurkkei käytös?? meil on ollu ja puolet oon kaatanu viemärist alas, en tiiä mut musta se loppumaito haiskahtaa välillä ja on sellasta kokkareista, oon sit suosiolla heittänyt mäelle kun en oo uskaltanut tytölle syöttää, päiväyksen mukaan on ihan voimissaan, kun ensiks luulinkin et on menneet vanhoiks, meil on vissiin vain joku pilaantunut erä tai jotain. niis 2dl purkeis en oo sellasta huomannut..
 
hiustenlähtö on löytänyt myös minut! Suihkussa varsinkin huomaa kuinka sitä tukkaa oikeasti irtoaa, ei nyt ihan tupottain mutta lähtee kuitenkin!

ammatiltani, tai tuleva ammattini siis on parturi-kampaaja :) mulla jäi koulut kesken, tai se viimenen ½ vuotta, mutta meen suorittamaan sen sitten 2010 keväällä muuta ammatillista koulua en sitten ole käynyt :)
 
Weiss :hug: ! Allergiat on kyllä tosi kurjia. Hoidin joskus pientä lasta, jolle sopi ainostaan kahdeksan eri ruoka-ainetta; bataatti, maissi, mustikka, aprikoosisose, almironmaitojauhe, poro...kahta ruoka-ainetta en muista :/ . Mutta kovin oli yksipuolista ruokaa, onneksi maitojauheesta sai tarvittavat vitamiinit jne. Allergiat on kyllä raskaita, kun ei voi koskaan tietää mistä aineesta lapsi reagoi ja miten. Ja lapselle tosi inhottavaa, kun joka ruoasta tulee paha olla :( . Iso voima :hug:
 
katrinainen: mä haaveilin kans lapsena argeologin ammatista ja haaveena se on kait vieläkin, olis kiva tehdä kaikenlaisia luurankolöytöjä ja kaivaa monttuja vähän joka paikkaan ja jännätä mitä sieltä löytyy..mahtais olla loppu viimeks aika hikistä hommaa.. :LOL: lapsena kun maalla asuttiin niin kesäsin ja varsinkin keväisin kun lumet alko sulaa niin mähän olin joka ojan pohjalla kaivuupuuhis :D
 
Summer Ei mullakaan ole koskaan tällästä hiustenlähtöä ollu. Ihan järkyttävää :eek: ! Suihkussa lähtee paljon, mutta sitten suihkun jälkeen harjatessa vasta lähteekin. Oikeesti pelkään kaljuuntuvani. Mulla on vielä pitkähköt hiukset, niin ehkä hiustenlähteminen näyttääkin pahemmalta, kun harjassa irronneet karvat sojottaa joka suuntaan. Toivottavasti kohta rauhoittuu.
 
Meilla on tuolla pinniksessa tuleva olympiauimari :D , kun ahisee ja puhisee, kaipa se kertaa niita uinti liikkeita, eli vauva uinnit aloitettu. Oli ryhman pienin ja uimalakki oli aivan liian iso (varikoodattu etta uimavalvojat tietaa minka tasonen uimari on kyseessa). Mies sano heti etta olen liian vaativa heti, sanoin etta jos olisin maininnut etta F:sta tulee 9 kultamitallin uimari niin silloin olisin pushin mummy =) . No suikussa kaymisesta F nautti satasella!

Ammatista Hoitsu oon, lapsena toiveena oli merikapteenin ammatti, isompana ajattelin kasityoalaa, mutta meidan lahi taideoppilaitoksessa ei alkanut sita sopivaa linjaa, joten menin lukioon sitten kypsymaan.

Katrinainen Hui kauhistus. kun me mennaan Sinne Etela Afrikkaan niin aijon kylla sanoa ettei meilla anneta mitaan sokeriin kastettuna, mehuja yms vaaville. kun siella on niin tapana aloitaa makeen tuputus aikaisin. Punaista naan jos syottavat jotain eika kyselemeilta ensin.

Marmotta ja muutyovalvojat tsemppia! Nyt en itse marmata vaikka vasynyt olisinkin, kun kuiteskin f nukkuu saannollisesti ja yhdesti tai kahdesti heraillaan.

Aidiydesta En myoskaan ole mikaan aiti tyyppia. ihan tavallinen tallaaja. Tosin meilla kuten Repalla oli kauvan toivottu ja yritetty lapsi, mutta silti taalla viela haeskelen sita aidin roolia. Totta kai hoidan F:n perus tarpeet ja rakastan sita ihan hullunlailla, mutta etukateis aatokset ei ole ihan osuneet kohdalleen. Tykkaan silti olla taalla kotosalla eika ollenkaan haikaile talla hetkella toihin. Kotitoita teen ja ompelukone surraa siinapa se. Ens viikolla katsellaan meille jokin muukin harrastus kuin vauvauinti ja simpsonien katselu, jotta mamista ei tuu mokkihoperoa taysin. KAvin postnatal tee kutsulla jossa tapasin muita uusia aiteja talta alueelta ja tunsin itseni vahan ehka orvoksi kun muilta tuli teksita niin paljon enka kernennyt juttuihin mukaan, oon hitaasti lampeavaa tyyppia + oli enkun kieli ihan solmulla. Ehka sitten kun paremmin tutustuu heihin en tunne itseani ihan aalioksi heidan kanssaan. Mika alemmuus kompleksi, sori!

Hiustenlahto F parka on jo tottunut isansa pitkiin hiuksiin niin vaatteisa kuin vaipossakin ja nyt aidiltakin lahtee. Ei tarvita kissoja tai koiria tanne karvojansa tiputteleen kun omastakin kuontalosta riittaa ihan lattian taytteeksi :D

Matkustelu joo eipa taideta kayda muualla kuin suomessa ja siella E- afrikassa nyt muutamaan vuoteen. Rahat ei riita muuhun matkusteluun eika lomatkaan.

Lopuksi, olen kylla kateudesta vihrea kun kuulin etta suomessa paivahoitomaksut (oulun seudulla) ovat alle 300 ekea. Huokaus.

Hyvaa Sunnuntaita, nyt meen nukkuun!
 
Toivottavasti kaikilla yöelämäänlähtijöillä oli hauska ilta :)!

Meillä tyttö nukahti illalla jo klo19.30 yöunille (tätä ei ole tapahtunut koskaan ennen). Kahdeksalta heräsi, kun isukki tuli niin kovalla ryminällä pyöräilemästä, että tyttö ihan hyppäsi sängyssään. Isukki ei osannu varautua, että niin aikaisin oltaisiin jo untenmailla :D. No, tissi tytölle suuhun, niin nukahti onneksi uudestaan. Ekan kerran heräsi klo5.30, seuvaan kerran 6.30 ja jatkoi unia vielä seiskaan. Joi kyllä hyvin illalla lisämaitoa ja söi päivällä perunaakin enemmän kuin ikinä. Jospa ne piti nälkääkin sitten paremmin loitolla. Ja kylvyssäkin käytiin ennen unia, se on ainakin hyvää unilääkettä =). Nyt nukkuu jo ulkona vaunuissa ekoja päikkäreitänsä. Kyllä oli muutes kylmä aamu :| Hyrrr +4 vain. Täytyi laittaa tytölle lämmintä päälle, että tarkenee nukkua.

Matkustelusta Kovin paljon ei olla miehen kanssa reissattu. Viime kesänä oli suurin ikinä tehty reissu New York - Islanti.

Täytyy mennä kokeilemaan pikkuneidin niskaa, ettei ole vaunuissa kylmissään.
Leppoista sunnuntaita! :wave:
 
Voi peräerkki :'(

Eilinen ilta meni ihan vituralle...

Poika meni nukkumaan vielä ok,mutta sitten heräs huutamaan suorastaan hysteerisenä puolentunnin päästä ja jouduin nukuttamaan uudestaan syliin, sit parikertaa juostiin laittamassa tuttia ja sitten TAAS jouduin ottamaan syliin ja nukuttamaan kolmannen kerran,kun huusi kuin syötävä. Sitten vasta jäi unille... miehenkanssa tuli tappelu ja koko sauna ilta meni munille :(

En tajuu,mitä teen nyt toisin kun pojan nukkumaanmeno on selkeästi huonontunut. Jos saankin vähillä itkuilla uneen,herätään sit kohta huutamaan kahta kauheemmin ja toi eilisilta oli pohjanoteeraus. Vain kerran aikasemmin oon joutunut ottamaan syliin ja nyt siis saman illan aikana kahdesti. Kasper on alkanut huutamaan samalla tavalla kuin koliikkiaikoina,pierua tulee jne. eli selkeästi kyse on ilmavaivoista. Onkohan poika kuitenkin allerginen jollekkin? Mitään iho-oireita tms ei edelleenkään ole...

Hetkenaikaa kun meni niin hyvin,nukahti suht vähällä itkemisellä vaikka kauan kestikin,eikä tarvinnut sen jälkeen käydä enää kattomassa,sit alko pikkuhiljaa niin et kerran tai pari laitettii tuttia ja nyt joudutaan jo nukuttamaankin useamman kerran :ashamed: ja yhdessä kohtaa nukku jo 5h pätkiäkin,nyt yleensä 3h....

Päivät kuitenkin on tyytyväinen jne....

Auttakkee....
 
repa mielestani kuulostaa hiukan sille, etta kasper saattaisi olla allerginen. kurja juttu. tietaa itsekin miten vasymys ja vauvan itku saattaa kiristaa valeja kotonakin. toivottavasti saitte miehen kanssa sovittua. Avalla yot ovat taas alkaneet sujua hyvin, mutta ongelmana on enemman tuo nukuttaminen. ennen nukahti nopeaan, nyt joudutaan ns. nukuttamaan eli kantamaan ja pitamaan sylissa ja hyssyttelemaan. tissille ei tahdo nukahtaa. mutta kun nukahtaa niin nukkuu kuin tukki. ennen siis nukahti maks. 15 min. nykyisin kuluu jotakin valilla 15 min-1tunti. Syotko repa muuten jotain outoa iltaisin? annatteko d-vitamiinin iltasella tai jortain sellaista? joskushan tuollainenkin saattaa vaikuttaa. kasperhan ei kuitenkaan maistele soseita viela?
marimint ma olen ottanut tavaksi soittaa miehelle, jos on iltasella pois ja ava nukahtaa ennen kuin tulee, etta tulee hiljaa. miehen kavereitakin olen varoitellut joskus. kiva kun kayvat, se on vaan mukavaa. mutta yksi tietty kaveri tulee aina myohaan iltasella, kamalalla rytinalla ja soittaa ovikelloa oikein pimputtamalla. :LOL:
vapaalla olleet tulkaahan kertomaan kuulumisia!
weiss :hug: toivottavasti tanaan on parempi paiva.
 
Katrinainen Yleensä varoitankin miestä, että osaa tulla hiljempaa. Justiinsa miehen kanssa eilen juteltiin puhelimen mukana pitämisestä :). Elikkäs miehelläni ei ollut eilen kännykkään mukana maastopyörälenkillä, siksi en voinu varoittaa. Miehen mielestä hän ei tarvi puhelinta lenkillä, vaikka maastossa pyöräileekin. Mun mielestä puhelin taas pitäisi olla mukana, jos kaatuu eikä pysty jatkamaan matkaa. En mä ainakaan osaa ukkelia lähteä metsästä etsimään. Mies tuumasi, että ihan ihmisten ilmoilla hän pyöräilee. Elikkäs ilmoitan sitten vissiin etsijäporukalle, että mies lähti pari tuntia sitten pyöräilemään ihmisten ilmoille, eikä ole kotiutunu...etsikää nyt se näillä ohjeilla :LOL: .
 
Huomenia!

Pariin viikkoon ei ole koneella paljon tullut oltua ja olen ihan pihalla mistä täällä on höpötelty :whistle: :ashamed:

Hiustenlähtö vaivaa tosiaankin!! |O Kohta ajan pään kaljuks ;) Ihan mahotonta on, viemärit tukossa ja tukka ohentunut varmaan yli puolella... voevoe

Yksi iso ongelma meillä on :( Tyytymätön lapsi, päivät menee tosi hyvin, mutta kun alkaa ilta lähenemään, ei heppu malta millään olla lattialla, sylissä tai ylipäätään missään. Semmosta ihme kitinää on koko ajan, ainut suht hyvä asento on sylissä ja samalla kävely ympäri kämppää!! Mistä johtuu??? Osaako kukaan auttaa, on syötetty ja nukutettu ja vaipat vaihettu ja viihdytetty, mutta ei, heti kun laittaa sitteriin tai lattialle alkaa hirveä huuto, ihan kuin päätä leikattas... Toivottomia ollaan miehen kanssa kun ei pysty edes istumaan :| :/ Yksi paikka missä ei heppu itke on kylppärin hoitotaso, siihen kun laskee selälleen, niin toinen hymyilee kuin naantalin aurinko, mutta ei kylppärissäkään koko iltaa kehtais kököttää :LOL: :D Ihme ukko... Velliäkin ollaan nyt alettu maistelemaan jos se johtuis vaikka tuhdimman ruoan tarpeesta, mutta ei ainakaan vielä ole mitään vaikutusta... :( Jos vaan on jollakin vinkkiä, niin vastaan otan enemmän kuin mielelläni =)

Mutta nyt on mentävä!! :wave:

santrra ja heppu ensiviikolla 4kk
 
Voi weiss :hug: ! Mitäs teille käy? Ettei tule oireita?

Repa, Kurja et ilta meni pilalle.
Saishan nuo masuvaivat jo alkaa teiltäkin helpottamaan. Mietin tota allergiaa...tuleeko ihoon mitään oireita? Vaikka kyllähän voi olla allergiaa ilman ihoon tulevia oireitakin. Tuntuu vaan että neuvolassa ei pelkkiin ilmavaivoihin sanota mitään. Mitä teille on neuvolassa sanottu? Sanotaanko vaan että voi voi vai että alettais jossain vaiheessa tutkia jos ei helpota? Sithän vois miettiä yksityisellekin menoa ja sais ainakin kunnon tutkimukset..jos teillä on vaan vakuutukset.
Kyllä meidän tytöllä kanssa vielä masu aina herättää päivällä ja siksi unet niin pätkiä, mutta helpottanu on hurjasti ekoista kuukausista.

Nukuttamiset meilläkin nykyään taistelua. Unipupu ja riepu auttaa nukahtamista, mutta jos yhtään yli menee väsymys, niin pitää heijailla...eikä sekään taho auttaa. Ja meidän sänkyyn nukahtaa aina ja yleensä pullo suussa...mitenkähän joskus saan sen omaan sänkyyn. Täytyy jossain vaiheessa alkaa tuo homma :|
 
Eli ei iho-oireita tai muutakaan... Päivisin siis helpottanut huimasti noi vaivat,ei oikeastaan enää noteeraa päivisin pierujaan ollenkaan,mutta illat on pahat...hetken siis meni paremmin,mutta nyt taas isompi huuto :(

Mielestäni en syö iltasin mitään ihmeellistä,mitä en olis aiemminkin ja siis ihan perustavaraa...d-vitskut annetaan aamuisin ja en oo koskaan huomannut niiden vaikuttavan. Kasperillahan alkoi nää vaivat jo heti laitoksella,ennen d-vitamiineja jne.

Pidän nyt viikon ruokapäiväkirjaa ja katon miten vaikuttaa. Koitan vältellä esim. munaa,vähennän maitotuotteita rajusti,en syö herneitä tai paprikaa... Sit neuvottelen neuvolan kanssa ja harkitsen tota lääkäriin menoa yksityiselle. Kun toi oireilu on ollut aina niin sattumanvarasta,että en oo osannut sitä allergiaks mieltää...

Neuvolasta neuvoivat niiden disflatylien käytön taas... heidän mielestä tilanne on hyvä koska poika ei enää kitise päivisin ja painot nousee yms.

Huokaus :|
 
Summer,olen kans stressannu että pitäs pojan nukkua omassa sängyssä (jää aina ekalta syötöltä viereen) mut en jaksa enää...alan sit opettamaan jos tarvis,kun poika on puolivuotta ja jos vieläkin nukkuu vieressä. Nyt kuitenkin syö niin usein vielä yöllä,et saa ite paremmin nukuttua kun on vieressä...
 
huomenia :)

J nukkui eilen vaan yhdet pitkät päikkärit ja kahdet alta 45 min pituiset, ja tietysti toivoin että yö menisi hyvin, pyh ja pah! ensiksi sai tapella että tyttö meni nukkumaan ( joka ei ollut helppoa koska oli jo yliväsynyt, eikä huomannut vain laittaa silmiä kiinni :| ) Olisin antanut sitä velliä illalla mutta ei huolinut pulloa joten tissillä mentiin, lopulta sain vaunuihin nukkumaan, siinä puoli kymmenen aikaan, klo. 12 tyttö heräsi jo ensimmäisen kerran ( ei koskaan ole niin aikasin herännyt :eek: ) laitoin velli 2/3 osaa ja loput maitoa, ja söi joku 130ml nukahti, ja klo. 2 heräs taas tissille |O no sit sain nukkua huikeat 3h ja taas herättii syömään. Että eipä ainakaan vielä tunnu sillä vellistä olevan apua.. Oon jo alkanut miettimään jos tua herääminen öisin syömään on joku J:n tapa... |O ja tutti ei huoli jos yöllä koitan laittaa..

Nyt pukemaan ja ulos, niin mahtava ilma :p

maj ja julia 3kk ( ens viikolla )
 
pakkko vielä lisätä, että muuten on helppo ja tyytyväinen lapsi kyllä, mistään muusta en valita :heart: ainut vaan nua yö syötöt jotka ovat nyt pari viikkoa kestänyt, ja aivan yhtäkkiä tulleet..
 
:headwall: :headwall: :headwall: mika piru noita miehia vaivaa ja niiden aivotoimintaa? Meilla F heras 2.30 yolla ja hotkas koko 120ml maitoo ja nukahti heraten puolentunnin kulttua uudelleen, hyssyttelyt ei auttanut joten mies otti pakkasesta lisaa maitoa ja sulatti sen samaiseen pulloon kun ei viitsinyt ottaa puhdasta pulloa siita jaakaapin vieresta. tama viela varsinkin sen jalkeen kun huomasin, etta sillon kun f ei jaksa vetasta koko 100-120millia yolla se kayttaa kertaalleen lammitetyn maidon uudelleen jos tyty heraa myohemmin tankkaamaan. En oo edes kysynyt laittaako se sita maitoa jaakaappiin valilla. Ohjeistin, etta vois vaikka jakaa sen maidon kahteen pulloon jos tyty heraa ennen 4aa syomaan, kun kerta niita pulloja on ja laitan ne viela valmiiksi hanelle. sanoin jos ripuli tulee niin saa vaihtaa vaipat ja kayttaa tarvittaessa sitten sairaalassa. Sanoi vain etta ottaako han toista vapaata :headwall: . Etta oon kikkunen ja heti aamusta pahalla tuulella.

Toivottavasti bilettelijoilla oli kiva ilta ja eika krapula vaivaa!

Repa :hug:, toivottavasti syyt rupsutteluun loytyy ja rauhallinen uni rupeis maistuun Kasperille.

D-vitamiini Mulla on vaikeuksia muistaa antaa dropit tytylle paivittain, miten te muut. Muistatteko antaa paivittain ja onko ketaan kuka ei anna laisinkaan?

Sadesaakaan ei nayta piristavan taman mamman mielentilaa, argh, ei ees paase ulos jaahylle.

Sori purkaus,
LC
 
Huoh, mikä ilta. Kyllä sitä voikin ihminen tuntea itsensä vanhaksi, rumaksi ja lihavaksi. Kaikki muut oli just sen 18, pojat ihan lapsen näköisiä ja tytöt ylimeikattuja hernekeppejä. Oltiin varmaan väärässä baarissa. Tosin ei niitä näillä nurkilla niin montaa olekaan.. Kolme tuntia jaksettiin jopa olla ja join kokonaista kaksi Ivan Collinsia ja olin puoli 2 nukkumassa.
Eeva oli huutanut täällä vajaan tunnin ihan kurkku suorana. Oon sanonut vanhemmilleni sen miljoona kertaa, sen on nukuttava edes hetki noin 2 tunnin välein tai se on niin yliväsynyt illalla ettei takuulla nukahda. Sanoin vielä lähtiessä että ihan kohta vauva unille. Niin vissiin, olivat leikkineet täällä niin, että Eeva oli melkein 4 tuntia putkeen hereillä ja sitten meni huudoksi. Jos nyt uskoisivat mitä sanon.. Muuten se nukkui ihan ok, heräsi vaan 3 kertaa sinä aikana kun olin kotona. Ihan suosiolla syötin ekan kerran pullosta, mutta sitten jo imetin, tuskin toi hirmuinen alkoholimäärä kovin kauaa veressä pyöri. Nyt on kyllä ihan krapulainen olo. :D Johtunee väsymyksestä ja tupakansavussa olemisesta, mikään krapula voi 2 drinkin jälkeen olla. :)
 
weiss
Kiitos marimint, katrinainen ja summer[/b, on aina joku täällä joka jaksaa tsempata. Mie oon oikiasti aika yksin näiden asioiden kanssa, joten annan suuren arvon teille täällä!
Summer: Pojalle sopii nyt maissi, peruna ja kuningatarsose. Niillähän ei pitkälle pötkitä. :(
Repa: Toivon todella, ettei kyse olisi allergioista, mutta oireet sopivat suolisto-oireiseen allergiaan, aina ei iho oireile allergioissa. Maito-, ja vilja-allergiassa saattaa tulla vain suolioireita. Mutta, yleensä alkaa paino myös putoamaan.. :hug: , tiedän mitä käyt läpi, meillä oli esikoisen kanssa aika samanlaista, kuin teillä nyt.
LC: :hug: Mie kanssa joskus unohan noita tippoja antaa. Aamuvelliin olen nyt alkannu laittamaan, niin muistan paremmin.
Tukka on alkanut tippumaan täälläkin.
Onko kaikilla jo menkat alkannu? Täällä ei, meinas pelotella, mutta sitten ei alkanutkaan. Siis se on hyvä!
Joko jollain vauvelilla on hampaita puhjennut? Meillä on tulollaan. Näkyy valkoisena hampaa aiheet, mutta ei viellä ole puhjennut, tuntuu kuitenkin ien tosi rosoiselta jo.
 

Yhteistyössä