Onnea majj! Meillä syödään vuorokauden ympäri 2-3 tunnin välein, että paljon muuta koirien ja taloudenhoidon lisäksi täällä ei tapahdu. Toinen rinta on rikki aina vaan, ei kait se parane, kun kokoajan on kosteassa ja pintakerros puuttuu yhdeltä nänninreunalta. Toivon vaan, ettei vielä tulehdu.
Itse olen kilon kevyempi kuin odotusta ennen, se varmaan johtuu siitä, kun ei pääse punttisalille. Tein kyllä eilen "käsipäivän" kotona, mutta ei se oo ollenkaan sama, kun en jaksa/ehdi käyttää edes noita isompia muutettavia painoja (6kg ja piiiitkiä sarjoja ei taida lihasmassa ylläpitää). Juosta ei voi vielä varmaan viikkoon, vaunulenkit pitää tehdä kävellen. Vatsalihaksia oon treenennu 20min joka toinen päivä ja lantiopohjan kun jaksan/muistan/viittin. Kattelin just Jukolan maaliintulon, ehkä jo ensi vuonna taas pääsee mukaan Venloihin.
Tyttö on suloinen ja rauhallinen, paitsi, kun kaipaa ruokaa, siitä ei pysty neuvottelemaan. Juhannuksena pitäis mennä mökille, hirvittää kun siellä ei oo vesijohtoja ja neiti kakkii minkä ehtii (myös kylppörin lattiat, lavuaarit, mamman paidat jne). Isoveli on vieläkin ylikierroksilla ja ylettömän kiinnostunut siskosta, ravaa vahtimassa koko ajan ja jos laitan neidin päivällä nukkumaan mun sängylle, siihen viereen rahdataan kaikki lelut ja vähän paijataan ja tökitään koko ajan. Ei typy onneksi herää niihin hyväilyihin.
Me ei olle naimisissa, vielä ei edes asuta yhdessä, aika näyttää mitä tapahtuu, eipähän ainakaan erota vauva-aikana. Peitot heiluu vaan, kun 3v leikkii piiloa, tosin tuo ukkeli on kyllä pidetty tyytyväisenä.
Hyviä jatkoja kaikille!