Kauniita sanoja
Jenni :heart:
Hyvä että sokerit pysyy kohdallaan
Repa!
Matami, sä oot lähihoitaja, niin minkä koulutusohjelman oot suorittanut? mä tässä arvon, että lähdenkö suorittamaan sairaanhoito- ja huolenpito vai vanhuspuolen. Pitäs vähitellen tietää ja mä en tiedä.
Meidän Sulo koira alkoi toipumaan päivä päivältä ja nyt takajalat kantaa jo hienosti
Saa nähdä sitten tuleeko uudestaan joskus, mutta sai ainakin jatko aikaa. Oon tosi ilonen! luulin sitä tosiaan jo viimeselle reissulleen vieväni ja nyt se on oma touhukas itsensä taas. Välillä takajalat vielä pikkasen pettää, mutta haluis jo touhuta kauheesti. Kiva nyt yrittää pitää aloillaan, kun virtaa jo olis.
Vajaa kaks viikkoa enää ja meillä alkaa uusi arki. Minä lähden kouluun ja peppi hoitoon. Peppi tosin ilmoitti, että hän jää kotiin. Että huudolla sitten alotellaan taas hoito. Pari aamua menee ja sitten menee jo mielellään. Ainakin viime talvena meni niin ja toivon että nytkin.
Neidillä on kunnon uhma tai joku :kieh: Aina on ollut temperamenttinen, mutta helppo. Nyt ekaa kertaa kiljuu päin naamaa, juoksee karkuun, huutaa, kiukuttelee, ei syö ja kaikkee mahdollista. Huh huh. Hoitotädin riemuks sinne vaan!