sarbba, voi kun voisinkin pyytää baariin! Mulla kun ei vaan ole neidille yövahtia, mun baareilut kaatuu siihen. :/ Mutta pitää nyt vaan muistaa että mulla on se numero, kun tosiaan siinä ihan nurkilla käydään kuitenkin melkein joka päivä.
On muuten jännä käydä Alkossa lapsen kanssa, mua on katseltu vähän syrjäsilmällä jo kun ostan yhden viinipullon. Tulee sellainen olo että pitäis selitellä jotenkin.. että en siis kiskaise tätä pulloa yksin illalla kun lapsi on nukkumassa, vaan vien lahjaksi kylään. Nyt sulle sit lyödään tosi tissuttelijan leima otsaan kun käyt harva se päivä hivuttamassa yhden pullon kotiin.
summer, kyllä mullakin välillä jää suu auki äitini kanssa, ei se koskaan ole sanonut mitään tolla äänensävyllä tai tyylillä. Ja kun se suurimman osan aikaa on kuitenkin ihan oma itsensä. Ilmeisesti sitä vaan nyt niin nyppii se, etten istu täällä itkemässä Eevan isän perään yötä päivää enää.
Mulla on sellainen kirja.. 1000 drinkkiä. Periaatteessa mistä vaan voi tehdä boolin ja sit siinä on erikseen booliohjeitakin, haluatko iltalukemiseksi? Miten olis jos tekisin boolin Janin lempidrinkistä? Tai sit joku laimeahko perusbooli ja muutamaa likööriä joista voi lisäillä makuja (ja alkoholia) omaan mukiin mielen mukaan?
Merika, varmasti kauhea paikka ystävällesi. Niin elämän ikuiseen kiertokulkuun kun kuuluukin.. kurjia juttuja, ja epäoikeudenmukaisia.
Uinuos vaan, rauhaisaan.
Linnut on lauluunsa nukahtaneet,
untuviin uinahtaneet.
Tuutivat laulut sua rakkauden,
siunaavat siivet enkelien.
Uinuos pienoinen vaan.
Älä itke, minä nuku en.
Jatkan elämääni tuhannessa tuulessa,
olen timantinhohde lumessa.
Olen aurinko, joka kultaa viljaa,
syyssade, joka putoaa hiljaa.
Kun heräät aamun hiljaisuuteen,